Версия за печат

BG-Варна

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП




Възложител

ОУ Антон Страшимиров Варна, ж.к. Младост, ул. Иван Церов, За: Светлана Стаменова ,Пенка Балтаджиева, България 9027, Варна, Тел.: 052 745944, E-mail: ou_astrashimirov@abv.bg, Факс: 052 744392

Място/места за контакт: канцеларията на ОУ Антон Страшимиров Варна

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): ouastrashimirov.ovo.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://ouastrashimirov.ovo.bg/index/profil_na_kupuvacha/0-124.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

51560 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Приготвяне и доставка по предварителна заявка на закуски /без плодове и зеленчуци/ за учебните дни през календарната 2016 година /от 04.01.2016г. до 23.12.2016г. вкл./за учениците от първи до четвърти клас на ОУ"Антон Страшимиров"гр. Варна

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

15813000

Описание:

Хранителни продукти, използвани за закуска


Срок за получаване на офертите

18/12/2015 , 16:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Техническата спецификация за изпълнение на поръчката - Приложение №1 и Изискванията на Възложителя за качеството на закуските - Приложение № 2 са неразделна част от настоящата публична покана и се намира на официалната интернет страница на ОУ "Антон Страшимиров" в "Профил на купувача". Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик с наименование на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и при наличие - факс, електронен адрес. Офертата трябва да съдържа следните документи: 1. Данни за лицето, което прави предложението - Образец № 1, с приложено заверено копие на документ за самоличност на участника, ако е физическо лице, респ. заверено копие на документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), ако участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато участникът не представи ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, освен копие от документа за регистрация, прилага и заверено копие на документ за актуалното състояние. 2. Техническо предложение - Образец №2; 3. Ценово предложение - Образец №3; 4. Оферта - Образец №4 (с посочен срок на валидност, който не трябва да е по-кратък от 30 /тридесет/ календарни дни, считано от крайния срок за получаване на оферти); 5. Декларация за приемане на условията в проекта на договор - Образец №5; 6. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 от ЗОП ( Образец №7) и чл. 47, ал.5 от ЗОП ( Образец №8). 7. Документи, удостоверяващи, че Изпълнителят може да изпълни изискванията на Възложителя за качеството на закуските. Сумата, посочена в ценовата оферта трябва да бъде в лева с включен ДДС. Посочената сума е окончателна и следва да включва всички разходи във връзка с изпълнението предмета на поръчката . Всички документи се представят на български език. Документите във вид на копие следва да бъдат заверени "Вярно с оригинала", подписани и подпечатани от участника. При сключването на договор определеният изпълнител е длъжен да представи документи за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1, б "а"-"д" и декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.

Дата на изпращане на настоящата информация

09/12/2015  (дд/мм/гггг)