Версия за печат

BG-Пловдив

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП




Възложител

Район „Северен”- Община Пловдив, бул. Цар Борис ІІІ Обединител № 22а, За: Гергана Белова; Валентина Даилова, Р България 4000, Пловдив, Тел.: 032 901167, E-mail: plovdiv_severen@abv.bg

Място/места за контакт: Район „Северен”- Община Пловдив

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): severen. bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.severen.bg/plovdiv/index.php?option=com_k2&view=itemlist&layout=category&task=category&id=18&Itemid=194.


Обект на поръчката

Строителство

Обща прогнозна стойност на поръчката

316000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Предмет - изпълнение на строително-монтажни работи за извършване на преасфалтиране на улици и пътища в район Северен на гр. Пловдив, по два подобекта: 1 подобект: Извършване на текущ ремонт на обръщалото към спирка №1003 на масовия градски транспорт в гр. Пловдив (до сградата на „Пловдивски университет“) 2 подобект: Извършване на текущ ремонт на ул. „Рогошко шосе север“, в участъка от км 4+080 до км 3+780, с ориентировъчна дължина L=300л.м.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи


Срок за получаване на офертите

09/07/2015 , 16:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

2.4.4. Списък на техническия персонал, предложен за изпълнение на поръчката; Декларация от участника, че разполага с достатъчен брой работници за качествено изпълнение предмета на поръчката - свободен текст; 2.5.5. Списък-декларация за техническото оборудване, с което участникът разполага (собствено или наето) за изпълнение на поръчката (свободен текст); 2.6.6. Документ, доказващ, че участникът разполага с работеща, въведена в експлоатация асфалтова база, отстояща на разстояние не по-голямо от 30 км от гр. Пловдив (разрешение за ползване или еквивалентен документ); 2.7.7. Заверено копие от валиден сертификат за производствен контрол за износващ пласт асфалтобетон плътна смес тип „А“ с полимермодифициран битум; 2.8.8. Заверено копие от валиден Сертификат за внедрена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2008 с обхват на действие "Строителство, ремонт и поддръжка на обекти от транспортната инфраструктура" или еквивалент; 2.9.9. Заверено копие от валиден Сертификат за внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 с обхват на действие "Строителство, ремонт и поддръжка на обекти от транспортната инфраструктура" или еквивалент. 2.10.10. Заверено копие от валиден Сертификат за внедрена система за управление на здравословните и безопасни условия на труд при работа BS OHSAS 18001:2007 с обхват на действие "Строителство, ремонт и поддръжка на обекти от транспортната инфраструктура" или еквивалент. Съгласно чл.101в от ЗОП офертата се представя в запечатан непрозрачен плик и трябва да съдържа: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника. 2. Оферта за участие (образец № 1), която съдържа срок на валидност на офертата и информация за използването или не на подизпълнители. 3. При участник обединение- копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Ако обединението не е регистрирано юридическо лице, следва да се спази чл. 56, ал.3 от ЗОП. 4. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители при изпълнението на поръчката, всеки един от посочените подизпълнители задължително попълва декларация за съгласие за участие като подизпълнител (в свободен текст). 5. Доказателства за изпълнение на техническите изисквания от участника, посочените в публичната покана, раздел III, в „Изисквания за изпълнение на поръчката“, както и в предходния раздел (раздел II, т.2.) от настоящите указания. 6. Техническо предложение за изпълнение предмета на поръчката (образец № 2), което следва да съдържа: Срок за изпълнение на поръчката; Посочване на предложеният от участника общ гаранционен срок, след изпълнение на възложените по договора обекти, който не може да бъде по-кратък от 4 (четири) години; Линеен график; Списък на всички строителни продукти и материали, които ще се вложат при изпълнението на поръчката с посочени вид, търговско наименование, производител, доставчик, което обвързва участника с използването им, ако бъде избран за изпълнител; Сертификати за качество, декларации за съответствие и сертификати за производствен контрол, когато е приложим, доказващи качествата на всички материали, които е предложил в списъка; Описание на начина на изпълнение (технологична програма) на предмета на поръчката; Описание на прилаганата система за контрол на качеството, опазване на околната среда и мерките за преодоляване на риска във връзка с изпълнението на видовете работи и качеството на влаганите материали. Ако участника не представи техническо предложение или в представеното от него техническо предложение липсва някое от посочените по-горе изисквания, или същите са непълни или неотносими към предмета на поръчката, то участника ще бъде отстранен от по- нататъшно участие в процедурата. 7. Ценово предложение (образец № 3), ведно с анализи на единичните цени.

Дата на изпращане на настоящата информация

26/06/2015  (дд/мм/гггг)