Версия за печат

BG-София

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП




Възложител

Обединено детско заведение №16 Приказен свят, ул. Атанас Манчев №1, За: госпожа Николина Димитрова Ангелова-директор на ОДЗ №16 Приказен свят, гр. София, Р. България 1700, София, Тел.: 02 8628741; 0889 530961, E-mail: odz16@abv.bg, Факс: 02 8628641

Място/места за контакт: гр. София, район Студентски, ул. Атанас Манчев №1

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.odz16.com.

Адрес на профила на купувача (URL): www.odz16.com.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

66000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Доставка на хранителни продукти за нуждите на ОДЗ №16 "Приказен свят", гр. София по 5 обособени позиции: ОП 1 "Хляб и тестени изделия", ОП 2 "Мляко и млечни продукти", ОП 3 "Месо и месни продукти", ОП 4 "Плодове и зеленчуци" и ОП 5 "Консерви и други хранителни продукти".

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

15100000, 15200000, 15300000, 15400000, 15500000, 15850000, 15870000

Описание:

Месо и месни продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Животински или растителни масла и мазнини
Млечни продукти
Тестени изделия
Хранителни подправки и сосове


Срок за получаване на офертите

23/06/2015 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

5. декларация за внедрена система за анализ на опасностите и критичните контролни точки НАССР или сертификатEN ISO 22000:2005 за безопасност на храните, или еквивалент с област на приложение продажба и/или доставка на хранителни продукти. Възложителят ще използва бюджетни средства за извършване на дължимите плащания в процеса на изпълнение на обществената поръчка. Плащането ще се извършвапо банков път, въз основа на оригинална фактура, представена до 30 календарни дни след извършване на всяка доставка на стоки,за която има изготвени и подписани от представители на страните складови разписки, документи за произход,качествои срок на годност, и информация от „САПИ”ЕООД, при актуализиране на доставните цени. Не се допуска авансово плащане. Към датата на изпълнение на съответната заявка доставените хранителни продукти трябва да имат остатъчен срок на годност (трайност) поне 70 % от определения от производителя. При изпълнение на обществената поръчка трябва да се спазват изискванията посочени в ЗХ, Наредба №5 от 25.06.2006 г. и другите подзаконови актове по неговото прилагане, както и всички други приложими актове. Доставените хранителни продукти следва да са етикетирани и маркирани съгласно Наредбата за етикетирането и представянето на храните, приета с ПМС №136 от 2000 г. и да са съобразени с изискванията на Наредба №6 от 10.08.2011 г., както и изискванията на Наредба № 2 от 7 март 2013 г. Стоките се доставят в работен ден, след предварителна писмена заявка от възложителя. Периодичността на заявките е посочена в документацията за участие, която съдържа всички изисквания на възложителя. Срокът за изпълнение на договора за обществена поръчка едо настъпване на първото от двете събития –1 година, считано от датата на сключване на договора за обществена поръчка или до разходването на общата стойност на договора за обществена поръчка по съответната обособена позиция, съгласно ценовото предложениена участника. Отварянето на офертите ще се извърши на 24.06.2015 г., 10.00 ч., в сградата на ОДЗ №16 „Приказен свят“, с адрес: гр. София, община Столична, район Студентски, ул.„Атанас Манчев”№ 1.

Дата на изпращане на настоящата информация

11/06/2015  (дд/мм/гггг)