Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
Приготвяне и доставка по предварителна заявка на закуски /без плодове и зеленчуци/ за учебните дни през календарната 2015 /от 06.01.2015г. до 23.12.2015г. вкл/ за учениците от І до ІV клас на ОУ "Антон Страшимиров" гр. Варна
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
15813000
Описание:
Хранителни продукти, използвани за закуска
Срок за получаване на офертите
22/12/2014 , 16:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Техническата спецификация за изпълнение на поръчката - Приложение № 1 и изискванията на Възложителя за качеството на закуските - Приложение № 2 са неразделна част от настоящата публична покана и се намира на официалната интернет-страница на ОУ „Антон Страшимиров” в „Профил на купувача”. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик с наименование на поръчката, адрес за коренспонденция, телефон и приналичие - факс и електронен адрес. Офертата трябва да съдържа следните документи: 1. данни за лицето, което прави предложението - Образец № 1, с приложено заверено копие на документ за самоличност на участника, ако е физическо лице, респ. заверено копие на документ за регистрация или единен идентификационен код /ЕИК/, ако участникът е юридическо лице или едноличен търговец. . Когато участникът не представи ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, освен копие от документа за регистрация, прилага и заверено копие на документ за актуално състояние. 2. техническо предложение - Образец № 2; 3. ценово предложение - Образец № 3; 4. оферта - Образец № 4 (с посочен срок на валидност, който не трябва да е по-кратък от 30 (тридесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на оферти); 5.декларация за приемане на условията в проекта на договор - Образец № 5; 6. декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (Образец №7) и чл.47, ал.5 от ЗОП (Образец №8). 7. Документи, удостоверяващи, че Изпълнителя може да изпълни изискванията на възложителя за качеството на закуските. Сумата, посочена в ценовата оферта, трябва да бъде в лева с вкл ДДС. Посочената сума е окончателна и следва да включва всички разходи във връзка с изпълнението на предмета на поръчката. Всички документи се представят на български език. Документите във вид на копие следва да бъдат заверени „Вярно с оригинала”, подписани и подпечатани от участника. При сключването на договор определеният изпълнител е длъжен да представи документи за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" - "д" и декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от Закона за обществените поръчки.
Дата на изпращане на настоящата информация