Версия за печат

BG-Варна

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП




Възложител

ОУ "Антон Страшимиров" Варна, ж.к. "Младост", ул. "Иван Церов", За: Светлана Стаменова, Пенка Балтаджиева, България 9027, Варна, Тел.: 052 745944, E-mail: ou_astrashimirov@abv.bg, Факс: 052 744392

Място/места за контакт: канцеларията на ОУ "Антон Страшимиров" Варна

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): ouastrashimirov.ovo.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://ouastrashimirov.ovo.bg/index/profil_na_kupuvacha/0-124.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

46295 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Приготвяне и доставка по предварителна заявка на закуски /без плодове и зеленчуци/ за учебните дни през календарната 2015 /от 06.01.2015г. до 23.12.2015г. вкл/ за учениците от І до ІV клас на ОУ "Антон Страшимиров" гр. Варна

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

15813000

Описание:

Хранителни продукти, използвани за закуска


Срок за получаване на офертите

22/12/2014 , 16:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Техническата спецификация за изпълнение на поръчката - Приложение № 1 и изискванията на Възложителя за качеството на закуските - Приложение № 2 са неразделна част от настоящата публична покана и се намира на официалната интернет-страница на ОУ „Антон Страшимиров” в „Профил на купувача”. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик с наименование на поръчката, адрес за коренспонденция, телефон и приналичие - факс и електронен адрес. Офертата трябва да съдържа следните документи: 1. данни за лицето, което прави предложението - Образец № 1, с приложено заверено копие на документ за самоличност на участника, ако е физическо лице, респ. заверено копие на документ за регистрация или единен идентификационен код /ЕИК/, ако участникът е юридическо лице или едноличен търговец. . Когато участникът не представи ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, освен копие от документа за регистрация, прилага и заверено копие на документ за актуално състояние. 2. техническо предложение - Образец № 2; 3. ценово предложение - Образец № 3; 4. оферта - Образец № 4 (с посочен срок на валидност, който не трябва да е по-кратък от 30 (тридесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на оферти); 5.декларация за приемане на условията в проекта на договор - Образец № 5; 6. декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (Образец №7) и чл.47, ал.5 от ЗОП (Образец №8). 7. Документи, удостоверяващи, че Изпълнителя може да изпълни изискванията на възложителя за качеството на закуските. Сумата, посочена в ценовата оферта, трябва да бъде в лева с вкл ДДС. Посочената сума е окончателна и следва да включва всички разходи във връзка с изпълнението на предмета на поръчката. Всички документи се представят на български език. Документите във вид на копие следва да бъдат заверени „Вярно с оригинала”, подписани и подпечатани от участника. При сключването на договор определеният изпълнител е длъжен да представи документи за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" - "д" и декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от Закона за обществените поръчки.

Дата на изпращане на настоящата информация

10/12/2014  (дд/мм/гггг)