Версия за печат

BG-Силистра

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП




Възложител

Център за спешна медицинска помощ - Силистра, ул. Петър Мутафчиев № 80, За: Севда Русева, главен счетоводител, България Силистра, Силистра, Тел.: 086 822318, E-mail: csmpsilistra@gmail.com, Факс: 086 822285

Място/места за контакт: ул. Петър Мутафчиев № 80

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.csmpsilistra.com.

Адрес на профила на купувача (URL): www.csmpsilistra.com.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

42000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация, техническо обучение за работа и гаранционна поддръжка на фабрично нови медицински изделия за оказване на спешна медицинска помощ в ЦСМП – Силистра, по 5 (пет) обособени позиции, съгласно техническите спецификации, неразделна част от поканата.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване


Срок за получаване на офертите

20/11/2014 , 16:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Офертата, съгл.чл.101в отЗОП,следва да съдържа най-малко:1.Данни за лицето,което прави предложението–наименование, ЕИК/ЕГН,седалище и адрес на управл.,адрес за кореспонд.,телефони и електр.поща, име на представляващия,лице за контакт; 2.Техническо предложение–попълнен образец от Възложителя, както и др.инф.във връзка с изпълнението на поръчката,в т.ч: 2.1.Заверено копие на разрешение за търговия на едро с мед.изделия по см.наЗМИ или др.документ,удостоверяващ правото му да търгува,издадени на името на участника; 2.2.Копие на сертификат за управл.на качеството ISO 9001:2008или еквивалент, с обхат търговия и сервизно обсл.на мед.изделия; 2.3.Копие на сертификат за управл.на качеството ISO 13485:2003или еквивалент,с обхват проектиране,разработване,производство,инстал.и поддръжка на мед.изделия,ако участникът е производител;2.4.Копие от оторизационно писмо от производителя или упълном.представител на оферираните изделия за доставка,монтаж, въвежд.в експлоатация,обуч.за работа и гаранц.поддръжка на терит.на България;2.5.Декларация за съответсвтие с Директива 93/42/ЕЕС (СЕ-маркировка); 2.6.Декларация, че предлаганите мед.изделия са фабрично нови, неупотребявани, не са били демонстрационни, не са рециклирани и отговарят на техническите параметри и характеристики, посочени в технич.спецификация на Възложителя;2.7.Декларация за съответствие на мед.изделие по чл. 14,ал.2 от ЗМИ и/или ЕС сертификат за оценка на съответствието, издадена от нотифициран орган;2.8.Декларация, че учасникът разполага с поне един специалист от оторизиран сервиз на производителя,за сервизно обсл.и поддръжка на предлаганите мед.изделия,който да е преминал курс на обучение за предлаганите мед.изделия;2.9.Декларация че участникът ще осигури обучение на персонала за работа с доставените мед.изделия на място, да се удостовери с протокол;2.10.Декларация от подизпълнители за съгласие за участие като такива при изпълнение на поръчката(в случай, че участникът използва подизпълн.);2.11.При участници обединения,които не са регистрирани като ЮЛ–копие от договора за обединение,а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението–и документ,подписан от лицата в обединението,в който се посочва представляващия;2.12.Декларация,че участникът осигурява гаранционно сервизно обсл.за срок не по-малък от 24 мес.на предлаганите мед.изделия,считано от датата на въвежд.в експлоатация,при максимално време на реакция/отстраняване на повредата-24/120 часа. Гаранционното обсл.да включва всички разходи за труд,рез.части,консумативи,транспорт на специалистите и всички др.разходи по гаранц.;2.13.Декларация,участникът ще осигуряви рез.части за предлаганите мед.изделия за срок минимум от пет год.след изтичане на гаранц.срок; 2.14.Оригинални каталози,брошури,технич.документация и ръководство за експлоат.на бълг.език,снимков материал и др.док.от производителя, доказващи изискваните параметри отТехнич.спецификация на Възложителя; 3.Ценово предложение– попълнен образец от Възложителя съобразно ОП,за която се участва. Посочената крайна цена да е не по-висока от посоч.в разделIII.цени по ОП и да вкл.цената на мед.изделия, всички разходи до фактическото предаване на мед.изделия на Възложителя, както и гаранц.обсл.в рамките на предвидения в договора срок.Предложената цена не подлежи на промяна през целия срок на договора.4.Срок на валидност на офертата-60дни от крайния срок за получ.на офертите. 5.Проект на договор, подписан от участника. 6.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписало офертата – представя се, когато офертата или док.от нея не е подписана от законен представител. Офертата да се представи в запечатан непрозрачен плик Документите, необходими за подготовка на оферта, са публикувани в Профил на купувача в електр.страница на ЦСМП-Силистра, на посочения в раздел І адрес. Офертите да се представят на адрес: гр. Силистра, ул. Петър Мутафчиев № 80, ет.2. Дата,час и място на отваряне на офертите:21.11.2014 г.,10:00 часа,в гр.Силистра,ул.П.Мутафчиев№80, ет.2

Дата на изпращане на настоящата информация

11/11/2014  (дд/мм/гггг)