Версия за печат

BG-София

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

ОПИ 46

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

03.05.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 1218173090813

BG411, Софийска градска прокуратура, бул.Витоша 2, Съдебна палата, ет.2, За: Добромир Петков Шекерджиев и Никола Божков Николов, България 1040, София, Тел.: 02 9219560 ;02 8081318, E-mail: sgp@prb.bg, Факс: 02 9807749

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.prb.bg/bg/sgp/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.prb.bg/bg/sgp/obshestveni-porchki/.


Обект на поръчката

Строителство

Обща прогнозна стойност на поръчката

56800 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

“Извършване на строително-монтажни работи (текущ ремонт) в административни сгради на Софийска градска прокуратура“, по три обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 – “ Извършване на строително-монтажни работи (текущ ремонт) в обект, находящ се на бул.„Монтевидео“ № 21” Обособена позиция № 2 – “ Извършване на строително-монтажни работи (текущ ремонт) в обект, находящ се на ул. „Развигор“ № 1“ Обособена позиция № 3 – “ Извършване на строително-монтажни работи по изграждане на системи за физическа сигурност на регистратура за класифицирана информация в стая 312, ет. 3 на ул. „Съборна“ № 7”

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000, 45442180, 45442300, 45421131, 44521110, 44221200, 45111214, 35121700, 45312100, 32323500, 42961100, 45421000, 71321000, 45421147, 45421143

Описание:

Строителни и монтажни работи
Работи по пребоядисване
Работи по защита на повърхности
Монтажни работи на врати
Брави на врати
Врати
Работи по отстраняване на строителни отпадъци
Алармени системи
Работи по инсталиране на пожароизвестителни системи
Система за видеонаблюдение
Система за контрол на достъп
Монтажни работи на дограма
Инженерни услуги по проектиране и конструиране на инсталации в сгради
Монтажни работи на решетки
Монтажни работи на щори


Срок за получаване на офертите

21/05/2018 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

В обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на условията, посочени в Закона за обществените поръчки (ЗОП), Правилника за прилагане на ЗОП (ППЗОП) и посочените в настоящата обява изисквания на възложителя. Не се допуска пряко или косвено участие в настоящата обществена поръчка на дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим и на свързаните с тях лица, включително и чрез гражданско дружество/консорциум в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим, освен при наличие на изключенията по смисъла на чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. За участниците да не са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1 - 5 и т.7 от Закона за обществените поръчки. В случай че същите са налице, участникът има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване. Гаранция за изпълнение на договора по обособена позиция №3 в размер на 4%/четири процента/ от стойността на договора без ДДС. Участникът трябва да има изпълнени дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обекта на поръчката за последните 5 години към датата на подаване на офертата. В случаите, когато участникът е обединение/консорциум, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението като цяло. Участникът трябва да разполага с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката – собствени или наети инженерно–технически лица, специалисти и нискоквалифициран изпълнителски състав, необходими за качественото и в срок изпълнение на предвидените дейности. Участниците трябва да имат внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 и/или еквивалент, БДС ЕN ISO-9001:2008 и/или еквивалент с обхват, еднакъв или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.

Дата на изпращане на настоящата информация

03/05/2018  (дд/мм/гггг)