Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
Доставка на закуска /плод/ и доставка на топъл обяд- кетъринг за учениците от Трето основно училище "Димитър Талев", град Благоевград по две обособени позиции: Обособена позиция №1 - Доставка на закуска /плод/ за учениците от I до IV клас. Закуската трябва да включва разнообразни по видове пресни плодове, които в рамките на една седмица да не се повтарят. Прогнозен брой ученици - 460, прогнозен брой учебни дни-160 за учебната 2016/2017 г. и Обособена позиция №2 - Доставка на топъл обяд - кетъринг, за ученици от I- VII клас, включени в целодневно обучение, който включва хляб, основно ястие, пресни плодове и зеленчуци, напитки и други разнообразни хранителни продукти и кулинарни изделия, които в рамките на една седмица да не се повтарят. Хранителните продукти да отговарят на нормативно определените отраслови норми. Прогнозен брой ученици - 106, прогнозен брой учебни дни-160 за учебната 2016/2017 г.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
55524000, 15000000
Описание:
Приготвяне и доставяне на храна за ученически столове и бюфети
Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Срок за получаване на офертите
07/10/2016 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
1. Срок за изпълнение на поръчката: Обособена позиция №1-31.05.2017 г., Обособена позиция №2-15.06.2017 г.
2. Място за изпълнение на поръчката: гр. Благоевград, бул. ”Св. Св. Кирил и Методий” №13, в сградата на учебното заведение.
3. Прогнозна стойност на поръчката:
По Обособена позиция №1 – 32 384.00 лв. (тридесет и две хиляди триста осемдесет и четири лева) без ДДС.
По Обособена позиция №2 – 37 312.00 лв. (тридесет и седем хиляди триста и дванадесет лева) без ДДС.
4. Критерии за възлагане - Най-ниска цена.
5. Документацията за участие в процедурата за възлагане на поръчката може да бъде получена от секретаря на Трето основно училище „Димитър Талев” всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа безплатно или на сайта на Възложителя/профил на купувача: http://sop.bg/3ou-blg-488/
6. Оферти се приемат всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа при секретаря, Кабинет 10, в сградата на учебното заведение, гр. Благоевград, бул.”Св.Св. Кирил и Методий” №13.
Срок за подаване на офертите: до 17.00 часа на 07.10.2016 г.
7. Място, ден и час за разглеждане и оценка на предложенията – гр. Благоевград, бул. ”Св. Св. Кирил и Методий” №13, Кабинет №10 в сградата на учебното заведение на 10.10.2016 г. от 10.00 ч. При отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители.
8. Срок на валидност на офертите – не по-малък от 30 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти.
Дата на изпращане на настоящата информация