Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

БДЖ- Товарни превози ЕООД, ул. Иван Вазов № 3, За: Ивана Велева- по документацията; Владислав Велков- за Техническите изисквания, България 1080, София, Тел.: 0887 094278; 0882 523274, E-mail: opp_tp@bdz.bg, Факс: 02 9877983

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки и проекти

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://bdzcargo.bdz.bg/bg/profile.html.

Адрес на профила на купувача: http://bdzcargo.bdz.bg/bg/publichni-pokani/poddrujka-na-sistema-za-planirane-i-upravlenie-na-resursite-tovarni-prevozi-za-nujdite-na.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Обществена поръчка по реда и условията на глава осмa "а" от ЗОП с предмет: „Поддръжка на „Система за планиране и управление на ресурсите- Товарни превози”, за срок от една година”, по реда на глава осма „а” от ЗОП.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

72253000

Описание:

Услуги в помощ на потребителите и поддържане на системи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1. Оказване на съдействие на администратори на „БДЖ-Товарни превози” ЕООД чрез отдалечен достъп, по телефон, е-мейл, и т.н.; 2. Дейности по корекция на възникнали проблеми по системата; 3.Дейности по извънредни, нетипични промени / корекции на данни в системата и базата данни, за отстраняване на проблеми по обекти и данни в системата, неподлежащи на корекция със стандартните или административни средства / функционалности на системата; 4.Дейности по поддръжка на системния софтуер (сървърни операционни системи, уеб-сървър, приложен сървър, база данни) – преглед на логове за възникнали грешки, корекции по настройките, инсталиране на необходими актуализации и пакети за корекции; 5.Анализ и оценка за промени по функции, справки, модули, интеграционни интерфейси и др. на системата. 6. Дейности по корекции на функционирането на системата, корекции по интеграционните интерфейси и/или изготвяне на нови справки по изискване на БДЖ-ТП в рамките на заложените работни дни (60 човеко-дена).

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

59744 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Централно управление на "БДЖ-Товарни превози" ЕООД, находящо се на адрес: гр.София, 1018, ул. Иван Вазов 3

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изисквания към участниците: 1 Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника- оригинал; 2. Административни сведения за участника – Приложение № 3 към Публичната покана. Когато участникът в обществената поръчка е обединение, което не е юридическо лице, Приложение № 3 се попълва за всеки един участник в обединението, както и от обединението-участник. Когато участникът в обществената поръчка е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, а Приложение № 3 и относимата идентифицираща информация, се представя в официален превод, издаден от фирма, сключила договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи. (Списъкът на фирмите, с които МВнР е сключило договори, е публикуван в електронния сайт на министерството). Oфициалните преводи се представят във формата на оригинал или нотариално заверено копие 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в обществената поръчка (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация) - оригинал; 4. Техническо предложение – Приложение № 4 към Публичната покана; 5. Ценово предложение – Приложение № 5 към Публичната покана; 6. Копие на договора за обединение (заверено с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат на участника), при участник обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 7. Декларация от членовете на обединението/консорциума за ангажираност към поръчката - Приложение № 15 към Публичната покана; 8. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – Приложение № 6 към Публичната покана; Когато участникът в обществената поръчка е обединение, което не е юридическо лице, Приложение № 6 се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът в обществената поръчка е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, Приложение № 6 се представя в официален превод, издаден от фирма, сключила договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи. (Списъкът на фирмите, с които МВнР е сключило договори е публикуван в електронния сайт на министерството). Oфициалните преводи се представят във формата на оригинал или нотариално заверено копие. 9. Декларация по Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – Приложение № 7 към Публичната покана; 10. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка и предвидените подизпълнители – Приложение № 8 към Публичната покана; 11. Списък на услугите, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата – Приложение №9 към Публичната покана. Списъкът трябва да бъде придружен от документите, посочени в чл.51, ал. 4 от ЗОП за минимум една изпълнена услуга. 12. Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, с посочени: образование, професионален опит и квалификация, придружен от автобиографии на експертите, както и разпределение на функциите на членовете на екипа, съгласно изискванията посочени в т. 4 от Техническото задание (Приложение № 2 към Публичната покана)- Приложение № 10 към Публичната покана; 13. Образец на Автобиография- Приложение № 11 към Публичната покана; 14. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП – Приложение № 12 към Публичната покана; 15. Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП /по преценка на участника/ - Приложение № 14 към Публичната покана; Продължава в раздел III Доп. информация.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1. Показател ТО – Техническа оценка на участника в точки с тежест 70%. ТО1 – Оценка на комисията по подпоказател „Подход за изпълнение на дейностите по поддръжка на системата”; ТО2 – Оценка на комисията по подпоказател „Подход и архитектура за изпълнение на корекции на функционирането на системата, корекции по интеграционните интерфейси и/или изготвяне на нови справки по изискване на „БДЖ-Товарни превози” ЕООД. Максималната стойност на ТО е 70 точки. ТО=ТО1+ТО2 2. Показател “Финансова оценка” (ОЦ), с тежест 30% ОЦ = 30 * (Цмин /Ц), където: Цмин е най-ниската предложена обща цена за изпълнение на поръчката; Ц е общата цена за изпълнение на поръчката, предложена от участника; ОЦ се закръглява до втория знак след десетичната запетая. Максималната стойност на ОЦ е 30 точки. 3. Комплексна оценка (КО) Комплексната оценка на участника се изчислява по следната формула: КО = ТО + ОЦ КО се закръглява до втория знак след десетичната запетая. Максималната стойност на общата оценка КО е 100 точки.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

25/04/2016 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Участниците следва да осигурят екип от технически лица, който включва следните експерти: ръководител на екипа, експерти със следните отговорности: Бизнес и системен архитект: • Висше образование с квалификационна степен минимум „бакалавър”, съгласно Глава втора на Наредба за държавните изисквания за придобиване на висше образование на образователно-квалификационните степени „бакалавър”, „магистър”, и „специалист”(Приета с ПМС № 162 от 23.07.2002 г., доп., бр. 79 от 5.09.2003 г.), в областта на: информатиката и компютърните науки и/или математика или еквивалент по смисъла на Постановление № 125 на МС от 24.06.2002 г. за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления (Обн., ДВ, бр. 64 от 2.07.2002 г., доп., бр. 94 от 25.11.2005 г.); • Не по-малко от 3 години общ професионален опит; • Не по-малко от 1 година специфичен опит в разработване и/или внедряване на информационни системи и/или извънгаранционна поддръжка на информационни системи; • Опит в разработването или внедряването на информационни системи за управление на дейности и ресурси в областта на товарни железопътни превози; Програмист • Висше образование с квалификационна степен минимум „бакалавър”, съгласно Глава втора на Наредба за държавните изисквания за придобиване на висше образование на образователно-квалификационните степени „бакалавър”, „магистър”, и „специалист” (Приета с ПМС № 162 от 23.07.2002 г., доп., бр. 79 от 5.09.2003 г.), в областта на: информатиката и компютърните науки и/или математика или еквивалент по смисъла на Постановление №125 на МС от 24.06.2002 г. за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления (Обн., ДВ, бр. 64 от 2.07.2002 г., доп., бр. 94 от 25.11.2005 г.); • Не по-малко от 3 години общ професионален опит • Не по-малко от 1 година специфичен опит в разработване и/или внедряване на информационни системи и/или и/или извънгаранционна поддръжка на информационни системи; • Опит в разработването или внедряването на информационни системи за управление на дейности и ресурси в областта на товарни железопътни превози; Системен администратор и администратор на база данни • Висше образование с квалификационна степен минимум „бакалавър”, съгласно Глава втора на Наредба за държавните изисквания за придобиване на висше образование на образователно-квалификационните степени „бакалавър”, „магистър”, и „специалист” (Приета с ПМС № 162 от 23.07.2002 г., доп., бр. 79 от 5.09.2003 г.), в областта на: информатиката и компютърните науки и/или математика или еквивалент по смисъла на Постановление №125 на МС от 24.06.2002 г. за утвърждаване класификатор на областите на висше образование и професионалните направления (Обн., ДВ, бр. 64 от 2.07.2002 г., доп., бр. 94 от 25.11.2005 г.); • Не по-малко от 5 години общ професионален опит; • Не по-малко от 1 година специфичен опит в администрирането на бази данни и системи и мрежи; Отварянето на офертите ще се извърши на 27.04.2016 г. от 11:00 часа, в сградата на “БДЖ – Товарни превози” ЕООД – Централно управление /ЦУ/ - гр. София, ул. “Иван Вазов” № 3. При промяна на датата и часа на отваряне на офертите участниците се уведомяват писмено.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

25/04/2016