Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Красимира Георгиева – експерт търговия / Дамян Николаев - инженер електрообзавеждане, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3626/; 0417 83305/3054/, E-mail: k-georgieva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Електрооборудване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.marica-iztok.com/.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=0.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на нагреватели и отоплителни уреди, съгласно Технически спецификации посочени в профила на купувача. Предметът на поръчката е разделен на 2 (две) обособени позиции, както следва: 1. Обособена позиция №1 – Доставка на нагреватели. 2. Обособена позиция №2 – Доставка на отоплителни уреди. Предназначение: За поддържане оптимална температура на водонапълнени течни пускатели, резервоарите на противопожарни системи, помещения с оборудване за управление и помещения с присъствие на обслужващ персонал. Участниците могат да подават оферта за една или за двете обособени позиции от предмета на поръчката, като трябва да предлагат изпълнение на цялото количество по обособената позицията.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

39711440, 39715200

Описание:

Нагреватели
Оборудване за отопление


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Количествата са посочени в техническата спецификация на съответната обособена позиция от предмета на поръчката и са ориентировъчни, като Възложителят не е длъжен да заяви и получи цялото количество по предмета на поръчката и не носи отговорност за това. При изпълнение на договора Възложителя си запазва правото да намалява или увеличава количеството по отделни видове изделия в рамките на общата стойност на договора по съответната обособена позиция. Максимална стойност на договора по обособена позиция №1: 20 000,00 лева без ДДС. Максимална стойност на договора по обособена позиция №2: 20 000,00 лева без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

40000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

условията на доставка на стоката са DDP складова база на Възложителя – отдел „Логистика и контрол”, град Раднево, съгласно Инкотермс 2010.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изискванията и условията се отнасят за всяка една от обособените позиции от предмета на поръчката. 1. Участниците трябва да декларират производител и страна на произход на предлаганите изделия в техническото си предложение. Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване: Възложителят ще отстранява офертите на участници, за които са налице основанията на чл. 118 от ЗОП. При възлагане на обществена поръчка, Възложителят ще отстранява офертите на участници, при които делът на стоките с произход от трети страни надвишава 50 на сто от общата стойност на стоките, включени в нея. Отстраняване на офертите няма да се извършва и прилага ако има сключен договор между Република България или Европейския съюз и третата страна, който осигурява сравним и ефективен достъп на български лица за участие в обществени поръчки в тази страна. Когато предлаганите от участника стоки са със страна на произход от трета страна по смисъла на §1, т.32 от допълнителните разпоредби на ЗОП, участниците представят документи удостоверяващи наличие на сключен договор между Република България или Европейския съюз и третата страна, който осигурява сравним и ефективен достъп на български лица за участие в обществени поръчки в тази страна, копия придружени с превод на български език. 2. Изисквания към изпълнението: съгласно технически спецификации за всяка от обособените позиции, посочени в профила на купувача. 3. Срок за изпълнение на поръчката: По обособена позиция №1 – 2 (две) години от датата на подписване на договора или до изчерпване на максималната стойност на договора в размер на 20 000,00 лева без ДДС, което от двете събития настъпи по-рано. По обособена позиция №2 – 2 (две) години от датата на подписване на договора или до изчерпване на максималната стойност на договора в размер на 20 000,00 лева без ДДС, което от двете събития настъпи по-рано. Начин на изпълнение – доставки на изделия ще се извършват след заявка на Възложителя от отдел „Логистика и контрол“. Срок за изпълнение на получена конкретна заявка - до 30 (тридесет) календарни дни след датата на получаване на писмената заявка на възложителя. Заявката се изпраща по пощата (с обратна разписка), по факс, електронна поща или предадена чрез куриер срещу подпис на приемащата страна - Изпълнителя. 4. Условия на плащане: разплащането се извършва разсрочено, по банков път, до 30 (тридесет) календарни дни след датата на всяка доставка на база двустранно подписан приемо-предавателен протокол и издадена фактура – оригинал. Срокът на плащане по всяка доставка започва да тече от датата на последно представения документ (фактура или приемо-предавателен протокол) по същата доставка. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице валутата на банковата сметка следва да бъде в лева. 5. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 6. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Най-ниска обща стойност за изпълнение на обособена позиция от предмета на поръчката, под формата на обща стойност на спецификацията. Класирането се извършва по обособени позиции.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

04/05/2016 10:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Източник на финансиране на поръчката: собствени средства. Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 04.05.2016 г. от 11:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

03/05/2016