ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Многопрофилна болница за активно лечение Проф.д-р Параскев Стоянов АД - Ловеч, ул.Съйко Съев № 27, За: д-р Снежинка Бориславова Митова - прокурист , Полина Маринова Христова - икономист ОП тел. 068 667250, Република България 5500, Ловеч, Тел.: 068 603370, E-mail: mbal_lovech@abv.bg, Факс: 068 603371
Място/места за контакт: гр.Ловеч, ул.Съйко Съев № 27
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mbal-lovech.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.mbal-lovech.com/publichni_pokani.htm.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Изработване на проучвателна и проектна документация и упражняване на авторски надзор за преустройство за обособяване на операционен блок, реконструкция на сградни инсталации за извършване на ремонтни дейности на ІІІ етаж блокове „Е“ и „З“ за оптимизиране дейността на МБАЛ “Проф. д-р Параскев Стоянов” АД–гр.Ловеч
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
71000000, 71220000, 71240000
Описание:
Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
Архитектурно проектиране
Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
1.Стойност на поръчката – общата прогнозна стойност на поръчката за целия срок на договора е: 41 666.66 лв. без ДДС
1.1.„Изготвяне на проектна документация във фаза технически проект за извършване на строително-ремонтни работи в обхват блок „Е“ между оси 1 и 15, блок „З“ между оси 1 и 8 и фоайето между блокове „Е“ и „З“ – да не надвишава 25 641.02 лв. без ДДС, като в цената се включва и упражняване на авторски надзор по време на строителството.
1.2.„Изготвяне на проектна документация за реконструкция на сградни инсталации с обхват блок „Е“ между оси 1 и 15, блок „З“ между оси 1 и 8 и фоайето между блокове „Е“ и „З“ – да не надвишава 16 025.64 лв. без ДДС, като в цената се включва и упражняване на авторски надзор по време на строителството.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
МБАЛ АД, гр.Ловеч, ул.Съйко Съев 27
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1.Списък на документите и информация, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника.
2.Представяне на участника .
3.Подписан и подпечатан проект на договор, предложен от възложителя .
4. Заверено копие от валиден сертификат, издаден от акредитирани лица за управление на качеството, удостоверяващ внедрена система за управление на качеството (ISO 9001:2008 или еквивалентен).
5. Списък-декларация на услугите, еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, включително стойностите, датите (на сключване и изпълнение) и получателите. Участникът следва да е изпълнил минимум 3 услуги, еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка;
6.Други изисквания на Възложителя относно участие в настоящия избор са регламентирани в документацията за участие.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
КРИТЕРИЙ ЗА ОЦЕНКА – НАЙ НИСКА ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНИНЕ НА ПРЕДМЕТА НА ПОРЪЧКАТА.
ОПРЕДЕЛЯ СЕ ПО СЛЕДНАТА МЕТОДИКА ЗА ОЦЕНКА И КЛАСИРАНЕ
К 1 - Крайната цена за „Изготвяне на проучвателна и проектна документация във фаза технически проект за извършване на строително-ремонтни работи в обхват блок „Е“ между оси 1 и 15, блок „З“ между оси 1 и 8 и фоайето между блокове „Е“ и „З“ и упражняване на авторски надзор по време на строителството участниците посочват поотделно, както следва:
К 1.1 - Крайната цена в лева без ДДС за Изготвяне на проучвателна и проектна документация във фаза технически проект за извършване на строително-ремонтни работи в обхват блок „Е“ между оси 1 и 15, блок „З“ между оси 1 и 8 и фоайето между блокове „Е“ и „З“ ”.
К 1.2 - Крайната цена в лева без ДДС за Упражняване на авторски надзор за реконструкция на сградни инсталации с обхват блок „Е“ между оси 1 и 15, блок „З“ между оси 1 и 8 и фоайето между блокове „Е“ и „З.
К 1 = К 1.1 + К 1.2
К 2 - Крайната цена за Изготвяне на проектна документация за реконструкция на сградни инсталации с обхват блок „Е“ между оси 1 и 15, блок „З“ между оси 1 и 8 и фоайето между блокове „Е“ и „З“ и упражняване на авторски надзор по време на строителството участниците посочват поотделно, както следва:
К 2.1 - Крайната цена в лева без ДДС за Изготвяне на проектна документация за реконструкция на сградни инсталации с обхват блок „Е“ между оси 1 и 15, блок „З“ между оси 1 и 8 и фоайето между блокове „Е“ и „З“
К 2.2 - Крайната цена в лева без ДДС за Упражняване на авторски надзор за извършване на строително монтажни работи за обособяване на централен операционен блок с обхват блок „Е“ между оси 1 и 15, блок „З“ между оси 1 и 8 и фоайето между блокове „Е“ и „З“. К 2 = К 2.1 + К 2.2 Обща стойност на ценовото предложение = К 1 + К 2
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Възложителят предоставя пълен достъп до публичната покана и приложената към нея документация за участие на своя Профил на купувача в интернет на адрес http://www.mbal-lovech.com/, "Публични покани", съответната покана. Документацията за участие е безплатна. Информация за датата, часа и мястото на теглене на жребий по чл. 71, ал. 5 от ЗОП (ако има основание за това) ще се публикува на Профила на купувача на Възложителя, на Интернет адрес:www.mbal-lovech.com, "Публични покани", съответната покана.
1.Изисквания за попълване на оферта.
1.1.Разходи по участие - разходите по изработването на офертата е за сметка на участника в процедурата. Участникът не може да има претенции по направените от него разходи, включително и при некласиране.
1.2.Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен плик. Върху плика с офертата се посочва наименованието на участника, предмета на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон, по възможност факс и ел.адрес. 1.3.Офертите се представят в предвидения от Възложителя срок в поканата от участника или упълномощен от него представител или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка (респ. чрез куриерска служба), в стая №27 /икономист, общ.поръчки/ , за сметка на участника.
1.4.Срок на валидност на офертата (включително Техническо предложение и Ценово предложение) е 90 календарни дни, считано от датата, определена за краен срок за получаване на оферти.
1.5.Срок за представяне на офертите - съгласно поканата за участие.
1.6. При приемане на офертата върху плика се отбелязват поредният номер, датата и часът на получаването и посочените данни се записват във входящия регистър, за което на приносителя се издава документ.
1.7.Не се приемат и незабавно се връщат оферти, които са получени след изтичане на крайния срок за подаването им, както и такива, които са в незапечатан или скъсан плик. Тези обстоятелства се отбелязват във входящия регистър.
Не се допускат до участие оферти, които не отговарят на изискванията и условията на Възложителя.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Публичното отваряне на офертите ще се извърши на 27.04.2016г. от 14:00 ч. в сградата на МБАЛ АД - гр.Ловеч на адрес гр.Ловеч, ул."Съйко Съев" №27, Библиотека.
2.Срок за изпълнение на услугата :
2.1 Срокът за изпълнение дейностите по изготвяне и съгласуване на проектите е 60 дни, от датата на влизане в сила на договора за възлагане на обществената поръчка.
2.2.Срокът за изпълнение на авторският надзор е до приключване на строителството.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: