Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица изтокЕАД, ул.Георги Димитров - №13, За: Росица Димитрова – експерт Търговия / Динко Вълчев - администратор ИК, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3109/; 0417 83305/3124/, E-mail: r_dimitrova@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел „Търговски”, отдел „Информационни технологии”

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_kof.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката е доставката на комуникационно оборудване. Предметът на поръчката е разделен на две обособени позиции: обособена позиция №1: Доставка на маршрутизатор с интегрирани услуги обособена позиция №2: Доставка на порт оптичен за доокомплектовка на съществуващи комутатори Техническите изисквания и условия за изпълнение на двете позиции на поръчката са посочени в настоящата покана и в Техническите спецификации /2 броя/ и проекта на договора, които могат да бъдат намерени в профила на купувача, посочен по-горе.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30230000

Описание:

Компютърно оборудване


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

съгласно Техническите спецификации, публикувани в профила на купувача. Прогнозната стойност / за обос.позиция №1 е 34 500.00 лв без ДДС, а за обос.позиция №2 е 24 000.00 лв без ДДС/ е и максималния финансов ресурс осигурен от Възложителя. Подадени ценови оферти, които надхвърлят прогнозната стойност по съответната обособена позиция на поръчката, ще бъдат отстранявани като неотговарящи на предварително обявените условия на Възложителя.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

58500 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

DDP склад на Възложителя в гр.Раднево - отдел Логистика и контрол, съгласно Инкотермс 2010

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Изисквания към участниците: - да са оторизирани представители за продажба и сервиз на производителя на предложената от тях техника – удостоверява се с копие от договор, сертификат или друг оторизиращ документ, с превод на български език, - да имат изградена интегрирана сервизна информационна система – Helpdesk/Servicedesk предлагаща различни комуникационни канали за приемане на заявки за сервизно обслужване: телефон, факс, e-mail, web интерфейс. - да разполагат с офис и/или сервизна база и минимум двама сертифицирани от производителя на предлаганата техника специалисти за поддръжка и ремонт на предлаганата от тях техника - доказва се с декларация по образец на Възложителя. 2. Изисквания към изпълнението: Участниците могат да подават оферти за една или за двете позиции, но задължително офертите трябва да съдържат всички посочени видове и количества изделия по съответната позиция от предмета на поръчката. 3. Краен срок за изпълнение: до 30 работни дни считано от датата на подписване на договори. 4. Начин на фактуриране и плащане: Разплащането се извършва разсрочено, по банков път, до 30 календарни дни след всяка доставка, срещу представена фактура-оригинал и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Срокът на плащане по всяка доставка започва да тече от датата на последно представения документ (фактура-оригинал или приемо-предавателен протокол) по същата доставка. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице, валутата на банковата сметка следва да бъде в български лева. 5. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 6. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

26/04/2016 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Финансирането е със собствени средства. Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток”ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 27.04.2016 г. от 9:30 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

26/04/2016