Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица изтокЕАД, ул.Георги Димитров - №13, За: Росица Димитрова – експерт Търговия /Янислав Дичков - администратор КС, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3109/; 0417 83305/3682/, E-mail: r_dimitrova@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел „Търговски”, отдел „Информационни технологии”

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_kof.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката е доставката на компютърни конфигурации. Техническите изисквания и условия за изпълнение на поръчката са посочени в настоящата покана и в Техническата спецификация и проекта на договора, които могат да бъдат намерени в профила на купувача, посочен по-горе.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30230000

Описание:

Компютърно оборудване


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

35 броя, съгласно Техническа спецификация, публикувана в профила на купувача. Прогнозната стойност е и максималния финансов ресурс осигурен от Възложителя. Подадени ценови оферти, които надхвърлят прогнозната стойност по процедурата, ще бъдат отстранявани като неотговарящи на предварително обявените условия на Възложителя.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

60000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

DDP склад на Възложителя в гр.Раднево - отдел Логистика и контрол, съгласно Инкотермс 2010

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Изисквания към участниците: - да са оторизирани представители за продажба и сервиз на производителя на предложената от тях техника (допуска се изключение само за непрекъсваемите токозахранващи устройства - UPS) – удостоверява се с копие от договор, сертификат или друг оторизиращ документ, с превод на български език, - да разполагат с офис и/или сервизна база и минимум двама сертифицирани от производителя на предлаганата техника специалисти за поддръжка и ремонт на предлаганата от тях компютърна и периферна техника - доказва се с декларация по образец на Възложителя. 2. Изисквания към изпълнението: Всички компоненти на компютърната работна станция, с изключение на непрекъсваемия токоизточник, да са произведени от един производител. Задължително условие е офертата да съдържа всички посочени видове и количества изделия по предмета на процедурата. 3. Краен срок за изпълнение: до 30 работни дни считано от датата на подписване на договор. 4. Начин на фактуриране и плащане: Разплащането се извършва разсрочено, по банков път, до 30 календарни дни след всяка доставка, срещу представена фактура-оригинал и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Срокът на плащане по всяка доставка започва да тече от датата на последно представения документ (фактура-оригинал или приемо-предавателен протокол) по същата доставка. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице, валутата на банковата сметка следва да бъде в български лева. 5. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 6. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

26/04/2016 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Финансирането е със собствени средства. Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток”ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 27.04.2016 г. от 9:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

26/04/2016