Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Даниел Демирев - експерт търговия; Сашка Йовчева - гл. инж. ЗБУТ-ТМ по технически въпроси, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3073/; 0417 83305/3320/, E-mail: ddemireff@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел ЗБУТ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=0.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Сервизна поддръжка на дихателни апарати РА94 Plus Basic, бутилки за дихателните апарати и компресор за зареждане на бутилките с въздух; сервизно обслужване и ремонт на апарати за тестване употребата на алкохол и упойващи вещества. Предмета е разделен на две обособени позиции: Обособена позиция №1 - Сервизна поддръжка на дихателни апарати – РА94 Plus Basic, бутилки за дихателните апарати и компресор – Junior 100, за зареждане на бутилките с въздух; Обособена позиция №2 - Метрологична проверка, настройка и ремонт на апарати за тестване употребата на алкохол и упойващи вещества: Alcotest 7510; Alcotest 7410; Alcotest 6810; Drugtest 5000. Подробно описание - съгласно Технически спецификации и условия за изпълнение на поръчката - Приложение № 1, което може да бъде намерено в профила на купувача, посочен по-горе. Трябва да се участва за цялостно изпълнение предмета на поръчката включен в съответната обособена позиция. Участниците могат да подават оферта за една или повече обособени позиции от предмета на поръчката.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50413000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на уреди и апарати за проверка


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно технически спецификации в профила на купувача. Прогнозната стойност е и максималната стойност на договор по обособена позиция, както следва: за обособена позиция № 1 - 7 454,00 лв. без ДДС; за обособена позиция № 2 - 12 240,00 лв. без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

19694 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Рудник „Трояново-1”, с. Трояново; Рудник „Трояново-север”, с. Ковачево; Рудник „Трояново-3”, с. Медникарово; Отдел ЗБУТ, към Управлението на дружеството, гр. Раднево /Incoterms 2010/.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно Техническа спецификация и условия за изпълнение за всяка обособена позиция, която може да бъде намерена в профила на купувача, посочен по-горе в настоящата публична покана. 2. Участниците следва да бъдат оторизирани от производителя на апаратите и уредите да извършват сервизното им обслужване – доказва се със заверено от участника копие на документа (оторизационно писмо, пълномощно, дистрибуторски договор или друг документ издаден от производителя на апаратите и уредите); 3. Срок на изпълнение на поръчката по съответната обособена позиция: 3.1. Обособена позиция № 1 - 12 (дванадесет) месеца от датата на сключване на договор или до достигане на максималната му обща стойност в размер на 7 454,00 лв. без ДДС, в зависимост от това, кое от събитията настъпи първо; 3.2. Обособена позиция № 2 - 12 (дванадесет) месеца от датата на сключване на договор или до достигане на максималната му обща стойност в размер на 12 240,00 лв. без ДДС, в зависимост от това, кое от събитията настъпи първо Общата стойност на договор ще включва: цената на абонаментното сервизно обслужване и стойността на вложените резервни части. 4. Условията на плащане за двете обособени позиции, разсрочено, по банков път както следва: стойността на сервизни такси за обслужване до 30 (тридесет) календарни дни, срещу представена фактура-оригинал и двустранно подписан приемо-предавателен протокол за извършените дейности; подменените резервни части до 30 (тридесет) календарни дни, срещу представена фактура-оригинал и одобрен от изпълнителя по договора от страна на Възложителя приемо-предавателен протокол за извършен ремонт. Срокът на плащане започва да тече от датата на последно представения документ (фактура и приемо-предавателен протокол). 5. Не се позволя в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 6. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост - оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

26/04/2016 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Източник на финансиране на поръчката: собствени средства. Офертата е по образец на Възложителя. В ценовото си предложение участниците трябва да предложат: цена на абонаментното сервизно обслужване по видове и типове апаратура и цени на посочените в техническата спецификация резервни части за съответната обособена позиция. Критерий за възлагане: най-ниска цена, по обособени позиции. Критерий за оценка на офертите и класиране на участниците е най-ниска обща стойност за изпълнение на обособена позиция от предмета на поръчката, формирана от цената за абонаментно сервизно обслужване и цените на резервни части за единица мярка описани в техническата спецификация на съответната обособена позиция - използва се само за целите на класирането. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417/8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на комисията ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” № 13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката. Отварянето на офертите ще се извърши публично на 27.04.2016 г. от 10:30 часа в заседателна зала на Възложителя (административна сграда, партер). На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

25/04/2016