Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Технически университет - София, бул. Кл. Охридски, № 8, За: Донка Симеонова - юрисконсулт, Отдел Обществени поръчки, Р България 1000, София, Тел.: 02 9653906, E-mail: zop@tu-sofia.bg, Факс: 02 8683215

Място/места за контакт: София, бул. Кл. Охридски, № 8, учебен блок 2, кабинет 2531-В

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tu-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://zop.tu-sofia.bg/zopProcedures/102.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на поръчката е „Избор на изпълнител (проектант) за изработване на инвестиционен проект за основно обновяване на ограждащите конструкции, системата за отопление и системата за осветление на учебен блок № 3, и модернизация на образователния процес чрез изграждане на съвременни системи за вентилация и осветление в 2 лекционни аули в блок № 3 и 4 лекционни аули в блок № 1 на Технически университет–София“.С настоящата обществена поръчка се цели да се избере изпълнител (проектант), на който да се възложи проектиране на приложимите части на строителния инвестиционен проект. Работните технически проекти от обхвата на обществената поръчка са свързани с модернизация на образователния процес чрез: изпълнение на мерки с енергоспестяващ ефект по ограждащите конструкции и елементи на учебен блок № 3, повишаване на ефективността на системите за отопление и осветление на учебен блок № 3, съвременни енергоспестяващи технически решения за вентилация на 4 лекционни аули в блок № 1 и на 2 лекционни аули в блок № 3 на ТУ-София. Целта на обществената поръчка е относима към целите на процедура BG16RFOP001-3.003 ”Подкрепа за висшите училища в република България”, по Приоритетна ос 3: „Регионална образователна инфраструктура“ на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 – 2020 г., по която се предвижда да се финансират мерки за цялостно обновяване в т.ч. за енергоспестяване и достъпност, и за модернизация на образователния процес в сградите на висшите училища в България. Тематичната цел на Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) и Кохезионния фонд (КФ), с която ще се търси съответствие при изпълнение на проекта на Възложителя е „10-Инвестиции в образованието, в обучението, включително професионалното обучение за придобиване на умения, и в ученето през целия живот“. Проектирането се извършва по реда на Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (Наредба № 4 от 2001 г.) и наредбите по чл. 169, ал. 4 от ЗУТ за определяне на изискванията за проектирането, изпълнението, контрола и въвеждането в експлоатация на строежите, за дълготрайността на строителните конструкции, устойчивостта на земната основа, изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания, и изискванията за безопасност на строежите при отчитане влиянието на географските, климатичните и сеизмичните въздействия в съответствие с изискванията по чл. 169, ал. 1 и 3 от ЗУТ. За изготвяне на офертите си участниците могат да извършат оглед на сградите от обхвата на обществената поръчка след предварително подадена заявка на телефон: 02 9652550, факс: 02 8683215, електронна поща: zop@tu-sofia.bg, лице за контакт: инж. Емилия Николова. Достъпът до сградите е допустим само при осигуряване на придружаващо техническо лице, определено от Възложителя. Срокът за извършване на огледи на сградите започва да тече от деня на публикуване на поканата и приключва в 12:00 ч. на предходния ден преди изтичане на крайния срок за представяне на офертите.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79311100

Описание:

Услуги по проектиране на проучвания


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Предметът на обществената поръчка включва две дейности, които ще бъдат осъществени от избрания изпълнител: Дейност 1: Изработване на инвестиционен проект в работна фаза по приложимите проектни части, вкл. количествено-стойностна сметка на видовете СМР, за обновяване на ограждащите конструкции и елементи на учебен блок № 3 чрез подобряване на енергийните им характеристики, проект в работна фаза за модернизация на системата за отопление, проекти в работна фаза за прилагане на съвременни високотехнологични решения за вентилация в 2 лекционни аули в блок № 3 и в 4 лекционни аули в блок № 1 на ТУ-София, водещи до модернизация на образователния процес и високо качество на микроклимата в обитаемата среда, проекти в работна фаза за цялостно обновяване на системата за осветление в блок № 3 и за обновяване на системите за осветление в 4 зали на блок № 1, осигуряване на достъпност за хора с увреждания в блок № 3. Дейност 2: Осъществяване на задължителен авторски надзор по време на строителството (на основание чл. 162, ал. 2 от ЗУТ). Прогнозната стойност за изпълнение на предмета на поръчката е в размер до 65950,00 лв. без ДДС. Посочената прогнозна стойност за изпълнение на поръчката се явява и максимална. Стойността за изпълнение на поръчката не може да надвишава горепосочената максимална стойност от 65950,00 лв. без ДДС. Ако участник в обществената поръчка е предложил цена за изпълнение на поръчката по-висока от посочената от Възложителя максимална стойност, офертата на този участник се отстранява и не се разглежда от Комисията.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65950 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Мястото за изпълнение на поръчката е Технически университет - София - гр. София, бул.”Климент Охридски, № 8.

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Обществената поръчка се изпълнява в пълно съответствие с изискванията на Насоките за кандидатстване по процедура BG16RFOP001-3.003 ”Подкрепа за висшите училища в Република България” по ОПРР 2014 г. – 2020 г., техническата спецификация на Възложителя, с условията от офертата на избрания изпълнител, заданието за проектиране и сключения договор. По време на изпълнение на обществената поръчка експлоатацията на сградата няма да бъде преустановена. По време на изпълнение на обществената поръчка изпълнителят трябва да се придържа към особеностите на българското законодателство, а именно: наредбите за енергийна ефективност, издадени на основание ЗЕЕ се прилагат единно, съгласувано и в отсъствие на противоречие с нормативната база за планиране, проектиране и поддържане на сградите в България. Участникът трябва да е изпълнил минимум 1 (една) услуга, която е еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата. „Сходни с премета на поръчката“ са услуги за изработването на проекти за всяка от приложимите за поръчката проектни части за нови сгради или за реконструкция/основно обновяване/основен ремонт на съществуващи сгради, които не са производствени и не са жилищни. Участникът следва да разполага с колектив от проектанти от съответните специалности за предоставяне на проектантска услуга по всички приложими части на инвестиционния проект, посочени в т. III.1.1 от част Пълно описание на поръчката от документацията, които имат пълна проектантска правоспособност. Един от проектантите в авторския колектив е водещ проектант. Водещ проектант е лицето - автор на водещата проектна част на инвестиционния проект, определен от възложителя. Водещият проектант за изпълнение на настоящата обществена поръчка се определя при сключване на договора за изпълнение като се отчита обема на работа и водещата проектна част за конкретния обект. Всеки проектант в колектива на изпълнителя е физическо лице с висше с образование, с образователно-квалификационна степен – магистър, притежаващ диплома с професионална квалификация „архитект“ или „инженер“ (или еквивалент за чуждестранните лица), издадена от акредитирано висше училище по специалност, осигуряваща необходимата компетентност в съответната професионална област за проектиране на съответната проектна част на инвестиционния проект. Всеки проектант в колектива на изпълнителя следва да има опит в рамките на неговата компетентност за изпълнение на обществената поръчка - най-малко 2 годишен опит като проектант с пълна проектантска правоспособност на сгради, сходни с обекта на поръчката (сгради, които не са производствени и не са жилищни.). Всеки проектант в колектива на изпълнителя следва да има валидна поименна застраховка „Професионална отговорност в проектирането и строителството” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, Приета с ПМС № 38 от 24.02.2004 г. Срокът за изпълнение на Дейност 1 не може да бъде по-дълъг от 40 дни от датата на сключване на договора за изпълнение. Срокът за изпълнение на Дейност 2 започва да тече след изпратена от Възложителя до Изпълнителя писмена покана, свързана със започване на строителния процес и не може да бъде по-дълъг от срока за изпълнение на проекта на Възложителя в случай, че същият бъде одобрен за финансиране по процедура BG16RFOP001-3.003 ”Подкрепа за висшите училища в Република България” по ОПРР 2014 г. – 2020 г. Плащането се извършва от Възложителя при условията, посочени в проекта на договор от документацията за участие.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Класирането на допуснатите до участие оферти ще се извършва на база получената от всяка оферта “Комплексна оценка” - (КО). Комплексната оценка е сума от индивидуалните оценки по два показателя, определени за настоящата поръчка. Максималният брой точки, който може да се получи от комплексната оценка е 100 точки. Комплексната оценка се определя по формулата: КО = (П1КТ ).0,7 + (П2Ц ).0,3 където: - КО е комплексната оценка; - П1КТ – показател за оценка на качеството и техническите предимства на техническото предложение; - П2Ц – показател за предложена цена; - “0,7” е относителното тегло на показателя П1КТ; - “0,3” е относителното тегло на показателя П2Ц. Оценка на качеството и техническите предимства на техническото предложение - П1КТ 70 % Предложена цена - П2Ц 30 % Стойността на показателя П1КТ за всяка оферта се изчисляват по формулата: П1КТ= (П1кт,n/ Пкт, макс)*100 Стойността на показателя П2ц за всяка оферта се изчисляват по формулата: Ц2Ц ,n= (Цmin/ Цn)*100 Офертата, получила най-висока комплексна оценка, се класира на първо място.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

25/04/2016 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата трябва да съдържа: 1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника (Образец № 1). 2. Представяне на участника - Образец № 2, оригинал. Неразделна част от него е Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП, подписана от лицата, които представляват участника съгласно документите за регистрация (образец № 2-1, оригинал); 3. Пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в поръчката (оригинал) – когато документи от нея не са подписани от представляващия/те участника, а от изрично упълномощено лице. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител/и) и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише документите, съдържащи се в офертата и да представлява участника в обществената поръчка.4. Договор за обединение (в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице), подписан от лицата, включени в обединението. Документът се представя в случай, че участникът е неперсонифицирано обединение. Същият следва да бъде заверено от участника копие. Ако в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.5. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП по Образец 5. (оригинал); 6. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. /Образец 7/. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата.7. Списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които ще отговарят за изпълнението на поръчката по Oбразец 8, оригинал. и Декларация по чл. 51а ЗОП за ангажираност на експерт (образец № 9) - в оригинал. Представените декларации за ангажираност на експерт следва да бъдат подписани собственоръчно от експертите.7. Декларация за съгласие за участие на подизпълнител (когато участникът ще ползва подизпълнител) по Oбразец 6, оригинал. 8. Техническо предложение (в оригинал) – изготвя се по Образец №3 за от настоящата документация при съблюдаване на изискванията на техническата спецификация, изискванията към офертата и условия за изпълнение на поръчката. Ако техническото предложение на Участника не съответства на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие, офертата на участника не се разглежда и се отстранява.9. Предлагана цена за изпълнение на поръчката (в оригинал) - изготвя се по Образец № 4 от документацията за участие при съблюдаване изискванията към офертата и условия за изпълнение на поръчката. Всички цени в „Предлагана цена“ трябва да са в лева, без ДДС, закръглени до втория знак след десетичната запетая. Ако участникът не е представил всички горепосочени документи или не отговаря на изискванията на Възложителя, участникът ще бъде отстранен от поръчката.Документацията за участие е публикувана на профила на купувача на Възложителя. Отварянето на офертите се извършва при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП.Заседанието на комисията ще се проведе на 26.04.2016 г. от 14.00 часа в Заседетелната зала на Академичния съвет, бул. „Св.Кл.Охридски” No 8, уч.блок 1, ет.2. Оферти се подават в запечатан непрозрачен плик, в срок до 16.00 ч на 25.04.2016 г. на адрес: гр. София, бул. "Кл. Охридски"No8, уч. блок 1, ет.3, каб.1317 - Деловодство на ТУ-София, в/у плика се посочва наименованието на поръчката и данни за кореспонденция. Срокът на валидност на офертите е минимум 90 календарни дни, считано от крайния срок за представяне на оферти.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

25/04/2016