Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална агенция за приходите, ТД на НАП София, ул. Аксаков № 21, За: Биляна Пешева; Емилия Игнатова, България 1000, София, Тел.: 02 98593766; 02 98593715, E-mail: b.pesheva@ro22.nra.bg, Факс: 02 9862061

Място/места за контакт: гр. София, ул. Аксаков № 21

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nra.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=304.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на настоящата обществена поръчка е:„Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сгради за нуждите на ТД на НАП София и нейните офиси, разположени на територията на гр. София, Софийска област, област Благоевград, област Кюстендил и област Перник”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50711000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сгради


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Срок на изпълнение на поръчката: 24 (двадесет и четири) месеца, считано от подаване на първа заявка от Възложителя, но не по-късно от 16.10.2016 г. или до изчерпване максимално допустимата стойност на договора в размер на 35 000,00 лв. (тридесет и пет хиляди лева) без ДДС, в случай че това се осъществи в рамките на срока на договора. За предоставените услуги се издава фактура, включваща вида на извършените работи, вложените резервни части, материали и консумативи, времетраенето на извършените дейности. Фактурата е придружена от двустранния протокол за приемане на извършената услуга по ремонт и поддържане на електрически инсталации, както и от заверени копия от фактурите за закупените от Изпълнителя резервни части и консумативи извън тези по Таблица 1 към настоящата поръчка, вложени при предоставяне на услугите. Възложителят извършва плащане по банкова сметка на Изпълнителя в срок до 30 календарни дни след извършване на услугата и издаване на фактура. Посочените в ценовото предложение цени не могат да се променят за срока на договора. Общата стойност на договора: не може да превишава 35 000,00 лв. (тридесет и пет хиляди лева) без ДДС (в т.ч. и доставката на резервни части), като в срока му на действие Възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

35000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Административните сгради на ТД на НАП София на територията на гр. София, Софийска област, област Благоевград, област Кюстендил и област Перник

NUTS:

BG41

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изпълнението на обекта на поръчката ще се изразява в : Отстраняване на възникнали повреди и аварии в електрическата мрежа на административните сгради на ТД на НАП София и нейните офиси, разположени на територията на гр. София, Софийска област, област Благоевград, област Кюстендил и област Перник” след подаден сигнал от Възложителя. Участниците следва да организират предоставянето на услугите по отстраняване на повреди и аварии в срок до 1 (един) час от подаване на заявка от Възложителя за нейното възникване, ако повредата е на територията на град София и в срок до 3 (три) часа от подаване на заявка от Възложителя за административните сгради на територията на Софийска област, област Благоевград, област Кюстендил и област Перник. Участниците осигуряват за своя сметка необходимото техническо оборудване за качествено изпълнение на поръчката. Транспортът до мястото на изпълнение на съответната техническа услуга ще се извършва от Изпълнителя и е за негова сметка. Всички дейности по отстраняване на възникнали повреди и аварии в електрическата мрежа на административните сгради на ТД на НАП София и нейните офиси да бъдат извършвани при спазване на законодателството на Р България и опазване на наличното имущество, техника, материали и документация от повреждане и/или унищожаване. Доставката на резервни части, необходими за съответната услуга по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сгради ще се извършва от Изпълнителя, като стойността им е за сметка на Възложителя. Гаранционния срок за извършената услуга по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сгради следва да бъде не по-кратък от 12 (дванадесет) месеца за извършения ремонт, ако няма предвиден друг по силата на нормативен акт. Гаранционния срок на вложените резервни части и материали следва да бъде не по-кратък от 12 (дванадесет), ако не са придружени от фабрична гаранционна карта с указан в нея по-дълъг гаранционен срок или не по-малко от 24 (двадесет и четири) месеца за материалите от Таблица 1, т.І, т.ІІ и т.ІV.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

03/05/2016 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Изисквания за участие: 1. Подаване на оферта в посочения от Възложителя срок. 2. Офертата трябва да съдържа следната информация и документи: • данни за лицето, което прави предложението, включително Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от Закона за Търговския регистър (когато оферентът е българско юридическо лице или едноличен търговец)/ данни за регистрацията, съгласно законодателството на държавата, в която оферентът е установен, в случай че е чуждестранно лице/ данни за документ за самоличност, когато оферентът е физическо лице; Заверено копие на договора за създаване на обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият - когато участникът е обединение, което не е юридическо лице; координати за връзка (телефон, факс, адрес за кореспонденция, координатор за изпълнението); техническо и финансово предложение за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на Възложителя (съгласно приложения образец); декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за съгласие с проекта на договор (съгласно приложения образец); декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (съгласно приложения образец); декларация по чл. 6, ал. 2 от ЗМИП (съгласно приложения образец); декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП, за липса на обстоятелства по чл. 55, ал. 7 и чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (съгласно приложения образец). Списък на услугите, изпълнени от участника с предмет съответстващ на предмета на поръчката, изпълнени през последните три години включително датите, стойностите и получателите, придружен от удостоверения за извършените услуги, съгласно чл. 51, ал. 4, във връзка с чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП, от поне 3 клиента – съгласно приложения образец; Списък с имената на сервизните специалисти, притежаващи граждански/трудов договор, които участника ще ангажира с изпълнението на поръчката, придружен със заверени копия на документи за образованието и професионалната им квалификация – съгласно приложения образец. Участникът следва да разполага с най-малко 3 (трима) специалисти (технически лица) с необходимата квалификация за извършване на дейностите, предмет на обществената поръчка, с минимум Четвърта квалификационна група, съгласно Правилник за безопасност и здраве при работа по електрообзавеждането с напрежение до 1000 V; (Обн. ДВ. бр.21 от 11 Март 2005 г., посл. изм. ДВ. бр.73 от 20 август 2013 г.), които ще извършват дейностите по изпълнение на поръчката. Представят се заверени копия на валидни удостоверения с притежаваната квалификационна група, които сервизните специалисти (технически лица) задължително носят, когато извършват услуга по ремонт и поддържане на електрически инсталации. срок на валидност на предложението. Отварянето на офертите е публично и ще се проведе в 10,00 часа на 04.05.2016 г. в административната сграда на ТД на НАП София, находяща се в гр. София, ул. „Аксаков” № 21, етаж 7, /заседателна зала/. Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП на отварянето на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. НАП предоставя достъп по електронен път до Приложения с № 1 до 9 към поканата, съдържащи пълното описание на предмета на поръчката, техническа спецификация, срокове за изпълнение, условия за сключване на договор, образци на документи, които могат да бъдат намерени на интернет адреса на възложителя: http://nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача", раздел "Публични покани" до изтичането на срока на валидност, посочен в раздел ІV от настоящата покана.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

03/05/2016