Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Технически университет - София, бул. Кл. Охридски, № 8, За: Донка Симеонова, Екатерина Александрова, Р България 1000, София, Тел.: 02 9653906, E-mail: zop@tu-sofia.bg, Факс: 02 8683215

Място/места за контакт: София, бул. Кл. Охридски, № 8, каб. 2531-В

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tu-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://zop.tu-sofia.bg/zopProcedures/101.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на поръчката е “Извънгаранционно абонаментно поддържане на специализирано полиграфическо техническо оборудване на ИТУС към НИС на ТУ – София" и представлява цялостно сервизно обслужване на дигитална черно-бяла машина XEROX - 4112 и цветна дигитална машина XEROX - DC 252, който включва: • Сервизно обслужване на двете машини по време на официалното работно време на ИТУС към НИС на ТУ - София • Посещение на сертифициран за всяка машина сервизен инженер; • Аналитични консултации за софтуера в процеса на работа на двете машини от сертифициран аналитик; • Ежемесечна профилактика за съответната машина; • Безплатна доставка на оригинални консумативи и консумативни части; • Безплатна доставка на оригинални резервни части; Услугата се извършва в официалното работно време на ИТУС към НИС на ТУ - София - от 08:30 до 17:00 часа от понеделник до петък, с изключение на официалните празници. Посещенията на съответния сервизен инженер при обаждане от представител на Възложителя за повреда са както следва: за напълно нефункциониране на оборудването – до 4 работни часа от заявката, а при частично – до 8 работни часа от заявката , но не по-късно от следващия работен ден. Посещенията са изцяло за сметка на Изпълнителя. Поръчките за консумативи и консумативни части се изпълняват в същия ден, ако заявката на Възложителя е направена до 12,00 часа на същия ден, а при заявка, направена след 12,00 часа – до 12,00 ч. на следващия работен ден. Доставката на посочените по-горе консумативи, консумативни части и резервни части е за сметка на Изпълнителя. Заявките се правят по факс, телефон или имейл. При необходимост от ремонт и подмяна на резервни части, те трябва да бъдат извършени в срок до 10 работни дни, считано от установяване на повредата. Ежемесечната профилактика на машините се извършва от сертифициран инженер за съответната машина в официалното работно време на ИТУС. Поръчката се финансира с бюджетни средства на ТУ - София.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79970000

Описание:

Други услуги, свързани с издателската дейност


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Черно-бяла машина XEROX – 4112, сериен № 3528814270 – пусната в експлоатация през м. декември 2008 г., на която са изработени около 5 850 000 копия и е в много добро техническо състояние. Средно на месец на тази машина се изработват 100 000 (сто хиляди) броя черно-бели копия (отпечатъци). Цветна дигитална машина XEROX - DC 252, сериен № 3512546136 - пусната в експлоатация през м. декември 2008 г., на която са изработени около 280 000 копия и е в много добро техническо състояние. Средно на месец на тази машина се изработват 1 000 (хиляда) броя черно-бели копия (отпечатъци) и 5000 (пет хиляди) броя цветни копия (отпечатъци).Максималната стойност за изпълнението на предмета на поръчката е в размер до 65999,00 (шестдесет и пет хиляди деветстотин деветдесет и девет) лв. без ДДС. Срокът за изпълнение на поръчката е до 2 години от сключването на договора или до изчерпване на сумата по договора в размер на 65999,00 (шестдесет и пет хиляди деветстотин деветдесет и девет) лв. без ДДС, като се прилага събитието, което настъпи по-рано.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65999 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Услугите ще се извършват на територията на ТУ – София, НИС – ИТУС (издателство на ТУ – София) на адрес: гр. София, бул. „Св. Кл. Охридски” № 8, учебен блок № 1, етаж 2, кабинет № 1269.

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изпълнителят трябва да осигури високо ниво на извънгаранционното абонаментно поддържане на специализираното полиграфическо техническо оборудване на ИТУС към НИС на ТУ – София, доставката на качествени консумативи, консумативни части, резервни части и професионално обслужване на работата на машините. Изпълнителят трябва да изпълнява задълженията си съобразно всички действащи в страната правила и норми за извършване на дейностите по предмета на поръчката. Изпълнителят трябва да посочи лице за контакти с имена, телефон, факс и имейл за връзка. До 10-то число на следващия месец Възложителят подава на това лице показанията на броячите на машините за текущия месец. Плащанията по договора са месечни, като конкретните дължими суми се начисляват съобразно направените копия по показанията на броячите на двете машини за съответния месец. Сумата за направени копия за съответния месечен период се получава, като от показанията на броячите в края на периода се извадят показанията на броячите в началото на периода и разликата се умножава по съответната единична цена за копие, посочена в ценовото предложение на Изпълнителя. До 10-то число на месеца представители на Възложителя отчитат показанията на броячите на машините и ги изпращат за сведение на Изпълнителя. Съобразно текста от предходните два абзаца Изпълнителят изготвя фактури (по една за всяка машина), изпраща ги на Възложителя, който извършва плащането в 7-дневен срок от получаване на оригиналите на фактурите. Плащането на фактурите се извършва чрез банков превод по предварително посочена сметка на Изпълнителя. Посочената сума във фактурите се закръгля до втория знак след десетичната запетая. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001-2008 или еквивалент с обхват обслужване и/или ремонт и/или поддръжка и/или сервизна дейност на оборудване и/или техника XEROX. Участникът трябва да разполага с най-малко двама собствени или наети технически лица, които ще използва за изпълнение на поръчката, както следва: поне един сервизен инженер и поне един аналитик, преминали обучение за ремонт на машините (предмет на поръчката) при производителя или в негов оторизиран сервиз.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

12/05/2016 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата трябва да съдържа: 1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника (Образец № 1). 2. Представяне на участника - Образец № 2, оригинал. Неразделна част от него е Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП, подписана от лицата, които представляват участника съгласно документите за регистрация (образец № 2-1, оригинал); 3. Пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в поръчката (оригинал) – когато документи от нея не са подписани от представляващия/те участника, а от изрично упълномощено лице. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител/и) и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише документите, съдържащи се в офертата и да представлява участника в обществената поръчка.4. Договор за обединение (в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице), подписан от лицата, включени в обединението. Документът се представя в случай, че участникът е неперсонифицирано обединение. Същият следва да бъде заверено от участника копие. Ако в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.5. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП по Образец 5. (оригинал); 6.Списък на лицата от екипа, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка (Образец № 6) – в оригинал; и Декларация по чл. 51а ЗОП за ангажираност на експерт (Образец № 7) - в оригинал. Представените декларации за ангажираност на експерт следва да бъдат подписани собственоръчно от експертите. 7. Валиден (към крайния срок за подаване на оферти) сертификат ISO 9001-2008 или еквивалент с обхват обслужване и/или ремонт и/или поддръжка и/или сервизна дейност на оборудване и/или техника XEROX. 8. Декларация за съгласие за участие на подизпълнител (когато участникът ще ползва подизпълнител) по Oбразец 8, оригинал. 9. Техническо предложение (в оригинал) – изготвя се по Образец №3 за от настоящата документация при съблюдаване на изискванията на техническата спецификация, изискванията към офертата и условия за изпълнение на поръчката. Ако техническото предложение на Участника не съответства на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие, офертата на участника се отстранява.10. Предлагана цена за изпълнение на поръчката (в оригинал) - изготвя се по Образец № 4 от документацията за участие при съблюдаване изискванията към офертата и условия за изпълнение на поръчката. Всички цени в „Предлагана цена“ трябва да са в лева, без ДДС. Ако участникът не е представил всички горепосочени документи или не отговаря на изискванията на Възложителя, участникът ще бъде отстранен от поръчката. Поръчката се финансирас бюджетни средства на ТУ - София. Срокът на валидност на офертите е минимум 90 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти. Документацията за участие е публикувана на профила на купувача на Възложителя. Отварянето на офертите се извършва при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП.Заседанието на комисията ще се проведе на 13.05.2016 от 10:00 часа в Заседетелната зала на Академичния съвет, бул. „Св.Кл.Охридски” No 8, уч.блок 1, ет.2. Оферти се подават в запечатан непрозрачен плик, в срок до 16.00 ч на 12.05.2016 г. на адрес: гр. София, бул. "Кл. Охридски"No8, уч. блок 1, ет.3, каб.1317 - Деловодство на ТУ-София, в/у плика се посочва наименованието на поръчката и данни за кореспонденция.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

12/05/2016