Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Технически университет - София, бул. Кл. Охридски, № 8, За: Донка Симеонова, Екатерина Александрова, Р България 1000, София, Тел.: 02 9653906, E-mail: zop@tu-sofia.bg, Факс: 02 8683215

Място/места за контакт: София, бул. Кл. Охридски, № 8, каб. 2531-В

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tu-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://zop.tu-sofia.bg/zopProcedures/preview/100.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на поръчката е „Доставка на специализирана високопроизводителна терминална модулна изчислителна система”.2. Място и срок за изпълнение на поръчката: ТУ - София - гр. София, бул.”Климент Охридски“, № 8, учебен блок 3. Срокът за изпълнение е съгласно Техническото предложение на Участника, избран за Изпълнител и не може да е по-малко от 2 работни дни и повече от 15 работни дни.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

39162000

Описание:

Оборудване за обучение


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Включва доставката на Специализирана високопроизводителна терминална модулна изчислителна система с 14 специално конфигурирани терминала за отдалечен достъп: Специализиран изчислителен модул (мин.3бр.), Специализиран графичен терминал за подготовка на изчислителни модели (мин.4бр.), Специализиран учебен терминал + монитор (мин.10бр.), подробно посочени в Техническата спецификация от документацията за участие, публикувана на профила на купувача. Прогозна стойност за изпълнението на предмета на поръчката е в размер до 65 990,00 лв. без ДДС. Поръчката се финансира по договор на ТУ – София - ДУНК – 01/3. Посочената прогнозна стойност се явява и максимална. Стойността за изпълнение на поръчката не може да надвишава горепосочената прогнозна (максимална) стойност - 65990.00 лева без ДДС. Ако участникът е предложил цена за изпълнение на поръчката по-висока от посочената по-горе максимална стойност, офертата на участника се отстранява и не се разглежда от страна на Комисията.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65990 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Доскавката ще се извърши на адрес: ТУ - София - гр. София, бул.”Климент Охридски“, № 8, учебен блок 3.

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участникът трябва да предложи доставката на специализирана високопроизводителна изчислителна система, съответстваща на техническите характеристики, описани в настоящата документация.Предлаганата система да е нова, неупотребявана, заводски комплектувана, с оригинални компоненти от производителя и с посочени продуктови номера. Системата да се доставя в оригинална опаковка от производителя с необходимите захранващи кабели, придружена със сертификат за произход. При доставката Изпълнителят се задължава да предостави техническа, експлоатационна и др. документация на английски или български език, необходими за правилната експлоатация и работата на системата. Гаранционно обслужване – три години и съгласно условията, посочени в техническото предложение на участника, избран за изпълнител, считано от датата на двустранно подписания приемо-предавателен протокол за доставката.Доставката на системата следва да бъде придружена с: декларация, че предлаганата система е нова, неупотребявана, заводски комплектувана, с оригинални компоненти от производителя и с посочени продуктови номера. Системата да е в оригинална опаковка от производителя с необходимите захранващи кабели, придружена със сертификат за произход. Ако системата бъде доставена без посочените по-горе документи, същата няма да бъде приета. Гаранционно обслужване – три години, считано от датата на двустранно подписания приемо-предавателен протокол съгласно раздел IV от договора.Офертата трябва да съдържа:1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника (Образец № 1). 2. Представяне на участника - Образец № 2, оригинал. Неразделна част от него е Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП, подписана от лицата, които представляват участника съгласно документите за регистрация (образец № 2-1, оригинал); 3. Пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в поръчката (оригинал) – когато документи от нея не са подписани от представляващия/те участника, а от изрично упълномощено лице. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител/и) и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише документите, съдържащи се в офертата и да представлява участника в обществената поръчка.4. Договор за обединение (в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице), подписан от лицата, включени в обединението. Документът се представя в случай, че участникът е неперсонифицирано обединение. Същият следва да бъде заверено от участника копие. Ако в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.5. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП по Образец 5. (оригинал); 6. Валиден сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент на производителя за изделията, предмет на поръчката (заверено от участника копие) или еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 7.Декларация за съгласие за участие на подизпълнител (когато участникът ще ползва подизпълнител) по Oбразец 8, оригинал. 8. Техническо предложение (в оригинал) – изготвя се по Образец №3 за от документацията при съблюдаване на изискванията на техническата спецификация, изискванията към офертата и условия за изпълнение на поръчката. Ако техническото предложение на Участника не съответства на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие, офертата на участника се отстранява.9. Предлагана цена за изпълнение на поръчката (в оригинал) - изготвя се по Образец № 4 от документацията при съблюдаване изискванията към офертата и условия за изпълнение на поръчката. Всички цени в „Предлагана цена“ трябва да са в лв, без ДДС. Ако участникът не е представил всички горепосочени документи или не отговаря на изискванията на Възложителя, офертата му не се разглежда.Срокът на валидност на офертите е минимум 90 календарни дни,считано от крайния срок за подаване на оферти.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Класирането на допуснатите до участие оферти се извършва на база получената от всяка оферта “Комплексна оценка” - (KO), като сума от индивидуалните оценки по предварително определените показатели. P1 - Предложена цена – 35 % P2 Срок за доставка –5 % P3 Гаранционен срок - 10 % P4 Тип и обем на оперативната памет –15 % P5 Наличие на SSD диск за операционната система - 10 % P6 Условия на сервиз - 25 % Указания за определяне на оценката по всеки показател са посочени в документацията за участие, публикувана на профила на купувача. Комплексната оценка /КО/ на всеки участник се получава като сума от оценките на офертата по трите показателя, изчислени по формулата: КО = P1 + P2 + P3 + P4 + P5+ P6 Офертата получила най-висока комплексна оценка, се класира на първо място.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

25/04/2016 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Документацията за участие е публикувана в профила на купувача. Отварянето на офертите се извършва при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП.Заседанието на комисията ще се проведе на 26.04.2016 г. от 10:00 часа в Заседетелната зала на Академичния съвет, бул. „Св.Кл.Охридски” No 8, уч.блок 1, ет.2. Оферти се подават в запечатан непрозрачен плик, в срок до 16.00 ч на 25.04.2016 г. на адрес: гр. София, бул. "Кл. Охридски"No8, уч. блок 1, ет.3, каб.1317 - Деловодство на ТУ-София, в/у плика се посочва наименованието на поръчката и данни за кореспонденция.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

25/04/2016