Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Столична здравноосигурителна каса, район Триадица, ул. „Енос” № 12-14., За: Виолета Йорданова,Христо Тодоров, България 1408, София, Тел.: 02 9656768; 02 9656742, E-mail: vili@sfg.nhif.bg, Факс: 02 8581802

Място/места за контакт: Столична здравноосигурителна каса

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg.

Адрес на профила на купувача: nttp://nhif.bg/web/guest/627.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Извършване на строително – ремонтни работи – текущ ремонт на помещения, ползвани от Офис № 1 и Офис № 2 на СЗОК“

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45453100

Описание:

Строителни работи по възстановяване


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1. Изнасяне и внасяне на офис оборудване - Помещения 9 броя и Работни места 26 броя; 2. Демонтаж и монтаж на смесители стенни - 5 броя; 3. Демонтаж и монтаж на мивки 5 броя; 4. Закупуване, доставка и монтаж на гръб стенен панел от ламинирано ПДЧ върху стари плочи - 5 броя и 12 кв. м.; 5. Шпакловка на стени и тавани /частична/ 115 кв. м.; 6. Закупуване и доставка на латексна боя /бяла/ и боядисване на стени и тавани - 350 кв. м.; 7. Закупуване и доставка на блажна боя /бяла/ и боядисване на врати 80/190- двустранно - 11 броя; 8. Закупуване и доставка на блажна боя /бяла/ и боядисване на врати 80/190- едностранно - 4 броя; 9. Демонтаж и монтаж на дръжки - 15 броя; 10.Подрязване и реглаж на врати - 15 броя; 11.Закупуване и доставка на лазурен лак, почистване и лакиране на ламперия - 60 кв. м.; 12.Ремонт на ламперия - 6 кв.м.; 13. Демонтаж на корнизи - 10 броя; 14. Демонтаж и монтаж на ключове и контакти - 41 броя; 15. Ремонт на дървени прозорци - 14 броя; 16. Закупуване и доставка на блажна боя /бяла/и боядисване на прозорци 160/80 - 12 броя; 17.Закупуване, доставка и монтаж на ламиниран паркет AC4 - 160 кв.м.; 18.Закупуване , доставка и монтаж на первази - 140 кв. м.; 19.Закупуване, доставка и монтаж на преходна лайсна за под - 15 броя; 20.Демонтаж на стиреопорени пана от таван - 12 кв. м.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

8152 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

І. Изисквания за изпълнение на поръчката към кандидатите: 1. Всички непредвидени дейности, възникнали в процеса на работа, които са необходими за качественото изпълнение на предмета на обществената поръчка, влизат в цената на посочените СРР. 2.Цветът на ламинирания паркет и стенните панели се определят допълнително от Възложителя в процеса на изпълнение на поръчката. 3.Почистването на замърсените в следствие на ремонтните работи повърхности се извършва от Изпълнителя за своя сметка. 4.Изпълнителят за своя сметка изнася и транспортира всички строителни отпадъци на определените от съответната общинска администрация места при спазване на нормативните документи за управление на отпадъците до края на изпълнение на поръчката. 5. Всички транспортни разходи във връзка с изпълнението на поръчката са за сметка на Изпълнителя. 6.Изпълнителят е длъжен да опазва имуществото на Възложителя с грижата на добър стопанин. 7. За своя сметка да достави необходимите защитни покривала при извършване на ремонтните работи. 8.Изпълнението на поръчката се осъществява, като Изпълнителят се съобразява с установения в сградата охранително - пропускателен режим.9. Времето и дейностите при изпълнението на поръчката се съгласуват с Възложителя, с възможност за извършване на СРР през съботно – неделни дни. 10. Ремонтно - строителните работи трябва да бъдат извършени в съответствие с изискванията за качество, съгласно действащите нормативни уредби, като влаганите материали следва да имат качество по БДС или Европейски стандарти и да отговарят на гаранционните срокове 11. Изпълнените ремонтни работи имат гаранция с продължителност съгласно Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, обн. ДВ бр. 72/2003г. 12. Изпълнителят закупува и доставя за своя сметка необходимите консумативи и материали. 13. При приключване на ремонтно - строителните работи се съставя двустранен приемо-предавателен протокол, отразяващ действително извършените СРР и приемането им от страна на Възложителя /Образец № 1/, неразделна част от договора/.14. Да са български или чуждестранни физически или юридически лица, за удостоверяване на което следва да сепредстави удостоверение за актуално състояние, издадено до 3 месеца преди датата на подаване на офертата или единен идентификационен код – за българско юридическо лице и едноличен търговец, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност; 15. Документите се представят от всеки един участник в обединението, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице. 16. При участници обединения - документ (оригинал или нотариално заверено копие), подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият.17. Спрямо кандидатите трябва да не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 9, чл. 55, ал. 7 и чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП, което се удостоверява с представяне на декларации в оригинал по образец; 18. Кандидатите са задължени да подадат оферта за пълния обем на поръчката и не може да оферират само за част от нея;19. В случай, че дейностите по точка V от настоящите технически изисквания и указания за офериране ще се извършват от подизпълнител, кандидатът следва да представи договор с подизпълнителя, които ще ги извършва, както и декларация за съгласие за участие като подизпълнител и административни сведения (Приложения №№ 8, 8А и 2). ІІ.Начин на заплащане: Плащането ще се извърши по банков път, с платежно нареждание, по посочената от Изпълнителя банкова сметка, в срок до 10 работни дни след представяне на оригинална фактура, издадена на името на СЗОК, адрес: София 1408, ж.к „Стрелбище”, ул.”Енос” №12-14, МОЛ – д-р Биляна Николаева Пенева-Стоянова и на приемо-предавателен протокол /Образец № 1, неразделна част от договора/

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Офертите на участниците се разглеждат и класират от комисия, назначена от Възложителя. Офертите, допуснати до разглеждане ще бъдат оценявани по критерия „най-ниска цена”, изчислена като сбор от сумите на всички строително-ремонтни дейности, посочени в т.V. ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА към настоящите технически изисквания и указания за офериране, респ. в ценовото предложение. В случай, че са предложени повече от една еднакви най-ниски цени, ще бъде проведен жребий в присъствието на кандидатите, предложили еднаквите цени.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

26/04/2016 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Неразделна част от публичната покана са "Технически изисквания и указания за офериране", заедно с приложенията към тях. "Технически изисквания и указания за офериране" могат да бъдат получени на адрес: гр. София, ул. „Енос” № 12-14, п.к. 1408, ет. 1, ст. 106, всеки работен ден от 09.00 до 17.00 ч. и са достъпни на официалния интернет адрес на НЗОК: www.nhif.bg и адрес на профила на купувача: www.nhif.bg/web/guest/627. Офертите ще бъдат отворени и разгледани на 27.04.2016 г. в 14.00 часа в сградата на СЗОК, с адрес: гр. София, ул. „Енос” № 12-14, ет.1, ст.105.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

26/04/2016