Версия за печат

BG-Балчик

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен, обл. Добрич, общ. Балчик, гр. Балчик, ул. Черно море № 9, За: инж. Ганчо Ников зам. директор, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 73223, E-mail: dlsbalchik@gmail.com, Факс: 0579 72039

Място/места за контакт: ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dlsbalchik.dpshumen.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://dlsbalchik.dpshumen.bg/%D1%82%D0%BF%E2%84%9628-%D0%B7%D0%B0%D0%B4%D1%8A%D0%BB%D0%B6%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%BD%D0%BE-%D0%B7%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%B7%D0%B0-%D1%80/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

ПРЕДМЕТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА: ”Задължително застраховане за риск „Трудова злополука” на работници и служители в ТП „ ДЛС Балчик” при ДП „СИДП” гр.Шумен” в две обособени позиции, както следва: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 -Задължително застраховане за риск „Трудова злополука” на щатни служители при ТП „ ДЛС Балчик” ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2-Задължително застраховане за риск „Трудова злополука” на сезонни работници при ТП „ ДЛС Балчик” 2. Покрити рискове: 1.Смърт на застрахованото лице в резултат на трудова злополука; 2.Трайно намалена работоспособност в резултат на трудова злополука; 3.Временна неработоспособност в резултат на трудова злополука. 3. Застрахователно обезщетение и начин на определяне- общ лимит на отговорност за едно лице: 3.1. При временна неработоспособност в резултат на трудова злополука, застрахователя изплаща процент от месечната брутна работна заплата на работника или служителя, при която е сключена застраховката, за всеки започнат месец временна неработоспособност в зависимост от продължителността на загубената работоспособност: - над 10 до 30 календарни дни вкл. – 3% от месечната БРЗ( брутна работна заплата) на съответния служител. - над 30 до 60 календарни дни вкл. – 5% от месечната БРЗ( брутна работна заплата) на съответния служител. - над 60 до 120 календарни дни вкл. – 7% от месечната БРЗ( брутна работна заплата) на съответния служител. - над 121 календарни дни – 10% от месечната БРЗ( брутна работна заплата) на съответния служител. 3.2. При трайно намалена работоспособност в резултат на трудова злополука, застрахователя дължи обезщетение на съответния служител в размер равен на процента на трайно намалената работоспособност установен от съответния компетентен орган на медицинската експертиза; 3.3. Процентът на намалена работоспособност се определя от съответния компетентен орган на медицинската експертиза съгласно Наредбата за медицинската експертиза (чл. 9, ал. 1-4 НЗЗРСРТЗ). 3.4. При смърт на служителя – застрахователя дължи обезщетение в размер на застрахователната сума (седемкратния размер на годишната брутна работна заплата на застрахования служител) определена при сключване на застрахователния договор, която се изплаща на съпруга/та, децата и родителите на загиналия, при съобразяване с разпоредбите на действащото законодателство. 4. Размер на самоучастие- 0.00лв( нула лева). 5. Период на застрахователно покритие: 12( дванадесет) месеца, считано от 00.00ч. на 04.06.2016г. до 24.00ч. на 03.06.2017г..за позиция №1; а за позиция №2 - от 00.00ч. на 05.05.2016г. до 24.00часа на 31.12.2016г.. 5. Територия на валидност: територията на Република България и чужбина за позиция №1, а за позиция №2 - територията на Република България; 6. Срок и начин за изплащане на застрахователната сума/обезщетение 6.1. Срок за изплащане на застрахователната сума/обезщетение - не повече от 15( петнадесет) календарни дни, считано от дата на постъпване на всички необходими документи при Застрахователя, доказващи претенцията по основание и размер. 6.2. Начин на плащане на застрахователното обезщетение: еднократно, в лева, по банкова сметка на застрахования или правоимащите лица. 7. Финансови параметри на поръчката:Финансиране- от стопанската дейност на стопанството; Пределна стойност на поръчката за позиция 1 - в размер на 2400.00лв. (две хиляди и четиристотин лева), за която сума Възложителят сключва договор, включваща всички разходи в т.ч. и 2 % данък по чл. 9 от Закон за данък върху застрахователните премии и не може да бъде надвишавана. Пределна стойност на поръчката за позиция 2 - в размер на 500.00лв. ( петстотин лева), за която сума Възложителят сключва договор, включваща всички разходи в т.ч. и 2 % данък по чл. 9 от Закон за данък върху застрахователните премии и не може да бъде надвишавана. Всеки участник може да депозира оферта за една или повече обособени позиции.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

66510000

Описание:

Застрахователни услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

І. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 - Задължително застраховане за риск „Трудова злополука” на ЩАТНИ служители при ТП „ ДЛС Балчик” 1. Брой застраховани 44( четиридесет и четири) броя служители с обща месечна брутна заплата в размер на 40287.52лв.( четиридесет хиляди двеста осемдесет и седем лева, 52ст.) ІІ. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 - Задължително застраховане за риск „Трудова злополука” на СЕЗОННИ работници при ТП „ ДЛС Балчик” 1. Брой застраховани : 9(девет) броя сезонни работници с обща месечна брутна заплата в размер на 4808.04лв.( четири хиляди осемстотин и осем лева, 04ст.)

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

2900 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

за Позиция №1 -територията на Република България и чужбина; за позиция № 2- територията на Република България

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ИЗИСКВАНИЯ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА, ОТНОСИМИ КЪМ ВСЯКА ОТ ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ: 1. От участниците се изисква да посочат център за обслужване на клиенти и лице за контакти, които ще отговарят за преференциалното обслужване на Възложителя. 2. Договор за задължителна застраховка се сключва само със застраховател, притежаващ разрешение за извършване на дейност по т. 1 от раздел II на приложение № 1 към Кодекса за застраховането 4. Срок за сключване на договор и издаване на полица: 4.1. Срок за сключване на договор и издаване на полица за риск „Трудова злополука” на щатни служители – не по-късно от 02.06.2016г.. 4.2. Срок за сключване на договор и издаване на полица за риск „Трудова злополука” на сезонни служители – не по-късно от 05.05.2016г.. 5. Отчитане изпълнението на поръчката по застраховка „ Трудова злополука” ще се извърши чрез издаване на обща застрахователна полица. 6. Общата застрахователна премия ще се изплати от Възложителя на Изпълнителя, при условията на общата стойност на всички застрахователни премии съгласно ценовата оферта на изпълнителя. 7. В случай, че в срока на действие на договора и до размера на пределната стойност на поръчката броят на застрахованите лица се промени, застрахователят се задължава да счита всички новоназначени лица за застраховани при условията на сключения застрахователен договор, считано от 00.00ч. от датата на назначаването им, съответно всички освободени от длъжност лица да се считат за изключени от обхвата на договора, считано от 24.00ч. на датата на освобождаването им. 7.1. Възложителят уведомява застрахователя за промените в срок до 1( един) работен ден от настъпването им Договорът за обществена поръчка се сключва с участника, определен за изпълнител, който преди подписването му е длъжен да представи: •документи от компетентните органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 1 от ЗОП (оригинал или заверено копие), освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на възложителя. •декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. 4. Когато в офертата на участника, определен за изпълнител е посочено, че той ще ползва подизпълнител/и, след сключване на договора за обществена поръчка, изпълнителят сключва договор/и за подизпълнение с обявения с офертата подизпълнител/и. В случай, че е заявено ползване на подизпълнители, изпълнението на договора за обществена поръчка не започва преди да бъде представен сключен договор за подизпълнение. Сключването на договор за подизпълнение не освобождава изпълнителя от отговорността му за изпълнение на договора за обществена поръчка. В срок до 3 (три) дни от сключването на договор за подизпълнение или на допълнително споразумение към него, или на договор, с който се заменя посочен в офертата подизпълнител, изпълнителят изпраща оригинален екземпляр от тях на възложителя, заедно с доказателства, че не са нарушени забраните по чл. 45а, ал. 2 от ЗОП. Възложителят публикува договорите за подизпълнение и допълнителните споразумения към тях на своя профил на купувача.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

КРИТЕРИЙ ЗА ОЦЕНКА НА ПРЕДЛОЖЕНИЯТА- предложена най-ниска обща застрахователна премия по приложен към документацията образец на финансово предложение. Цените в предложението на кандидата да включват всички разходи на Изпълнителя по изпълнението на услугата. Когато двама или повече участници са предложили еднаква най-ниска цена, на първо място се класира участникът, изтеглен чрез жребий между съответните участници с еднакви ценови предложения. Тегленето на жребий се извършва при спазване на следните правила: Тегленето на жребий се извършва от комисията за провеждане на процедурата, като датата, място и часа на жребия се съобщават писмено на участниците с еднакви най-ниски цени, които имат право да участват в жребия. Право да присъстват при тегленето на жребия имат и лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП. Те се уведомяват за датата, мястото и часа на теглене на жребия чрез съобщение, публикувано на Профила на купувача на възложителя. Уведомените участници с еднакви най-ниски цени имат право да участват при тегленето на жребия чрез своите законни представители или чрез упълномощено лице. Когато упълномощеното лице за участие в жребия не съвпада с лицето, подписало офертата от името на участника, допълнително се представя пълномощно в оригинал или нотариално заверено копие. Комисията подготвя билети с имената на участниците, предложили еднакви най-ниски цени и ги поставя в непрозрачни пликове, които се запечатват. Тегленето на жребия започва в определения час. Ако до този час не са се явили представител/и на участниците, се изчакват допълнително 15 (петнадесет) минути. Ако и до този час не са се явили представител/и на участниците, председателят на комисията пристъпва към тегленето на жребия. Тегленето се извършва чрез избор от председателя на комисията на един от пликовете. Участникът, чието име е в изтегления плик се класира на първо място.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

26/04/2016 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

В плика на всеки участник се поставят следните документи: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника - (оригинал, по Образец № 1). В списъка се описват всички представени документи (задължителни и други по преценка на участника), включително относно подизпълнителите, ако такива се предвиждат. 2. Представяне на участника(оригинал, по Образец № 2) 3. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелството по чл. 8, ал.8, т. 2 от ЗОП (оригинал, по Образец № 3) Декларацията се подписва задължително от лицето или лицата, които представляват съответния участник според документите му за регистрация. 4. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 3 т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал, по Образец № 4) - Декларацията се подписва задължително от лицето или лицата, които представляват съответния участник според документите му за регистрация; 5. Декларация по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал, по Образец № 5) ако е относимо! Декларацията се подписва задължително от лицето или лицата, които представляват съответния участник според документите му за регистрация;. 6. Декларация по чл. 33, ал.4 от ЗОП(оригинал, по Образец № 6 ако е относимо). Декларацията се подписва задължително от лицето или лицата, които представляват съответния участник според документите му за регистрация; 7. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (оригинал, по Образец № 7), когато участникът ще ползва подизпълнител, декларацията се подписва задължително от лицето или лицата, които представляват съответния участник според документите му за регистрация; 8. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (в случай, че участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация) - оригинал. 9. Договор за обединение, подписан от лицата, включени в обединението (в случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица) - заверено от участника копие При участници – обединения, които не са юридически лица, ако офертата се подава от лице, което не е вписано като представляващ в договора за обединение, към офертата се представя нотариално заверено пълномощно на това лице, подписано от всички участници в обединението, с което упълномощават това лице с право да подаде офертата, да попълни и подпише документите, общи за обединението. 10. Валиден лиценз, издаден от акредитирана институция, удостоверяващи право на кандидата да извършва застрахователна дейност – заверено от участника копие; 11. Техническо предложение, попълнено по Образец № 8 подписано от участника, в оригинал за съответната позиция; 12. Ценовото предложение, попълнено по Образец № 9 подписано от участника, в оригинал за съответната позиция; 13. Общи условия на застрахователя (заверено от участника копие). Предложения за участие в процедурата се приемат в деловодството на ТП „ДЛС Балчик” гр.Балчик, обл.Добрич, ул. „Черно море“ № 9 всеки работен ден от 9.00 до 16.00 часа , в срок до 26.04.2016г. в запечатан, непрозрачен плик с ненарушена цялост върху който участникът посочва предмета на поръчката, за която участва, адрес за кореспонденция, телефон (по възможност и факс), както и електронен адрес. Отварянето на офертите ще се извърши при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП на дата 27.04.2016г. от 12.00ч. в административната сграда на Възложителя- ТП „ДЛС Балчик” гр.Балчик, обл.Добрич, ул. „Черно море“ № 9, ет.2. Допълнителна информация за поръчката, вкл. всички приложени образци, може да бъде намерена на адрес http://dlsbalchik.dpshumen.bg/ в раздел " Профил на купувача"

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

26/04/2016