Версия за печат

BG-Балчик

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен, обл. Добрич, общ. Балчик, гр. Балчик, ул. Черно море № 9, За: инж. Ганчо Ников зам. директор, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 73223, E-mail: dlsbalchik@gmail.com, Факс: 0579 72039

Място/места за контакт: ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dlsbalchik.dpshumen.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://dlsbalchik.dpshumen.bg/%D1%82%D0%BF%E2%84%9627-%D0%B7%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B8-%D0%B8-%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B6%D0%B8%D0%BC/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

І. ПРЕДМЕТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА: ”Застраховане на сгради и движимо имущество, собственост на ТП „ ДЛС Балчик” при ДП „СИДП” гр.Шумен” при риск “Пожар и природни бедствия” и “Други щети на имущество”, както и „ Спомагателни рискове”” ІІ. ТЕХНИЧЕСКИ ПАРАМЕТРИ НА ПОРЪЧКАТА: ЗАСТРАХОВАНЕ НА СГРАДИ по опис - Приложение № 1 на обща отчетна стойност по счетоводни данни в размер на 2040139.56лв., собственост на ТП „ ДЛС Балчик” при ДП „СИДП” гр.Шумен” подлежащи на застраховане при риск “Пожар и природни бедствия” и “Други щети на имущество”, както и „ Спомагателни рискове”, 1. Покрити рискове за посоченото имущество - всяка щета или загуба, нанесена на имуществото, предизвикана от: 1.1. Пожар и природни бедствия - пожар, , включително и последиците от гасенето му, земетресение, експлозия, имплозия, буря, други природни бедствия като ураган, градушка, пороен дъжд, наводнение, земетресение, атомна енергия, свличане или срутване на земни пластове; 1.2. Други щети на имуществото: градушка или измръзване, както и рисковете умишлен палеж, изтичане на вода и пара, увреждане от тежест при естествено натрупване на сняг и лед и/или измръзване, злоумишлени действия на трети лица; удар от летателен апарат или от предмет, паднал от него, или от падащи дървета и клони; разноски за разчистване на останки вследствие на настъпило застрахователно събитие; 1.3. Покритие за счупване на стъкла – всички рискове при лимит 5 % ( пет процента) от стойността на всяка сграда, но не повече от 5 000.00( пет хиляди) лв. 2. База за определяне на обезщетенията –по възстановителна стойност ЗАСТРАХОВАНЕ НА ДВИЖИМО ИМУЩЕСТВО, по опис - Приложение № 2, на обща отчетна стойност по счетоводни данни в размер на 364944.97лв.., собственост на ТП „ ДЛС Балчик” при ДП „СИДП” гр.Шумен” подлежащи на застраховане при риск “Пожар и природни бедствия” и “Други щети на имущество”, както и „ Допълнителни рискове” 1. Покрити рискове за посоченото имущество - всяка щета или загуба, нанесена на имуществото, предизвикана от: 1.1. Пожар и природни бедствия - пожар, , включително и последиците от гасенето му, земетресение, експлозия, имплозия, буря, други природни бедствия като ураган, градушка, пороен дъжд, наводнение, земетресение, атомна енергия, свличане или срутване на земни пластове; 1.2. Други щети на имуществото: градушка или измръзване, както и рисковете умишлен палеж, изтичане на вода и пара, увреждане от тежест при естествено натрупване на сняг и лед и/или измръзване, злоумишлени действия на трети лица; удар от летателен апарат или от предмет, паднал от него, или от падащи дървета и клони; късо съединение и/или токов удар, , разноски за разчистване на останки вследствие на настъпило застрахователно събитие; 1.3. Допълнителни рискове: кражба чрез взлом, кражба чрез техническо средство, грабеж. 2. База за определяне на обезщетенията –по възстановителна стойност Застраховането на сгради и движими вещи да се извърши съгласно посочените единична и обща стойност в Приложение № 1 и Приложение №2 към документацията. Посочената единична стойност в приложенията се приема за застрахователна сума за конкретната вещ.. Размер на самоучастие- 0.00лв( нула лева). Период на застрахователно покритие: 12( дванадесет) месеца, считано от 00.00ч. на 04.06.2016г. до 24.00ч. на 03.06.2017г.. Територия на валидност: застраховката покрива застрахователните събития, настъпили на територията на Република България; Срок и начин за изплащане на застрахователната сума/обезщетение 1. Срок за изплащане на застрахователната сума/обезщетение - не повече от 5( пет) календарни дни, считано от дата на постъпване на всички необходими документи при Застрахователя, доказващи претенцията по основание и размер. 2. Начин на плащане на застрахователното обезщетение: еднократно, в лева, по банкова сметка на застрахования.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

66510000

Описание:

Застрахователни услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно опис Приложение № 1 и Приложение № 2 - неразделна част от документацията, публично достъпна в Профила на купувача. ФИНАНСОВИ ПАРАМЕТРИ НА ПОРЪЧКАТА: 1. Финансиране- от стопанската дейност на стопанството 2. Пределна стойност на поръчката - в размер на 3000.00лв. ( три хиляди лева, включваща всички разходи в т.ч. и 2 % данък по чл. 9 от Закон за данък върху застрахователните премии и не може да бъде надвишавана. НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ: Стойността на услугата ( застрахователната премия) се заплаща от Възложителя по банков път с платежно нареждане в 5(пет) дневен срок след издаване на застрахователна полица.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

3000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

територията на Република България

NUTS:

BG33

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ИЗИСКВАНИЯ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА 1. От участниците се изисква да посочат център за обслужване на клиенти и лице за контакти, които ще отговарят за преференциалното обслужване на Възложителя. 2. Участникът следва да предложи участие на Възложителя в положителния резултат под формата на връщане на премия в размер, срок и при квота на щетимост, предложени в офертата. 3. Срок за сключване на договор и издаване на полица– не по-късно от 03.06.2016г. 4. Общата застрахователна премия ще се изплати от Възложителя на Изпълнителя, при условията на общата стойност на всички застрахователни премии съгласно ценовата оферта на изпълнителя. СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПРЕДЛОЖЕНИЯТА – 30 дни считано от крайния срок за подаване на оферти, определен в публичната покана за обществена поръчка Договорът за обществена поръчка се сключва с участника, определен за изпълнител, който преди подписването му е длъжен да представи: •документи от компетентните органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 1 от ЗОП (оригинал или заверено копие), освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на възложителя. •декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. 4. Когато в офертата на участника, определен за изпълнител е посочено, че той ще ползва подизпълнител/и, след сключване на договора за обществена поръчка, изпълнителят сключва договор/и за подизпълнение с обявения с офертата подизпълнител/и. В случай, че е заявено ползване на подизпълнители, изпълнението на договора за обществена поръчка не започва преди да бъде представен сключен договор за подизпълнение. Сключването на договор за подизпълнение не освобождава изпълнителя от отговорността му за изпълнение на договора за обществена поръчка. В срок до 3 (три) дни от сключването на договор за подизпълнение или на допълнително споразумение към него, или на договор, с който се заменя посочен в офертата подизпълнител, изпълнителят изпраща оригинален екземпляр от тях на възложителя, заедно с доказателства, че не са нарушени забраните по чл. 45а, ал. 2 от ЗОП. Възложителят публикува договорите за подизпълнение и допълнителните споразумения към тях на своя профил на купувача.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

КРИТЕРИЙ ЗА ОЦЕНКА НА ПРЕДЛОЖЕНИЯТА- предложена най-ниска обща застрахователна премия по приложен към документацията образец на финансово предложение. Цените в предложението на кандидата да включват всички разходи на Изпълнителя по изпълнението на услугата. Когато двама или повече участници са предложили еднаква най-ниска цена, на първо място се класира участникът, изтеглен чрез жребий между съответните участници с еднакви ценови предложения. Тегленето на жребий се извършва при спазване на следните правила: Тегленето на жребий се извършва от комисията за провеждане на процедурата, като датата, място и часа на жребия се съобщават писмено на участниците с еднакви най-ниски цени, които имат право да участват в жребия. Право да присъстват при тегленето на жребия имат и лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП. Те се уведомяват за датата, мястото и часа на теглене на жребия чрез съобщение, публикувано на Профила на купувача на възложителя. Уведомените участници с еднакви най-ниски цени имат право да участват при тегленето на жребия чрез своите законни представители или чрез упълномощено лице. Когато упълномощеното лице за участие в жребия не съвпада с лицето, подписало офертата от името на участника, допълнително се представя пълномощно в оригинал или нотариално заверено копие. Комисията подготвя билети с имената на участниците, предложили еднакви най-ниски цени и ги поставя в непрозрачни пликове, които се запечатват. Тегленето на жребия започва в определения час. Ако до този час не са се явили представител/и на участниците, се изчакват допълнително 15 (петнадесет) минути. Ако и до този час не са се явили представител/и на участниците, председателят на комисията пристъпва към тегленето на жребия. Тегленето се извършва чрез избор от председателя на комисията на един от пликовете. Участникът, чието име е в изтегления плик се класира на първо място.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

10/05/2016 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

В плика на всеки участник се поставят следните документи: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника - (оригинал, по Образец № 1). В списъка се описват всички представени документи (задължителни и други по преценка на участника), включително относно подизпълнителите, ако такива се предвиждат. 2. Представяне на участника(оригинал, по Образец № 2) 3. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелството по чл. 8, ал.8, т. 2 от ЗОП (оригинал, по Образец № 3) Декларацията се подписва задължително от лицето или лицата, които представляват съответния участник според документите му за регистрация. 4. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 3 т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал, по Образец № 4) - Декларацията се подписва задължително от лицето или лицата, които представляват съответния участник според документите му за регистрация; 5. Декларация по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал, по Образец № 5) ако е относимо! Декларацията се подписва задължително от лицето или лицата, които представляват съответния участник според документите му за регистрация;. 6. Декларация по чл. 33, ал.4 от ЗОП(оригинал, по Образец № 6 ако е относимо). Декларацията се подписва задължително от лицето или лицата, които представляват съответния участник според документите му за регистрация; 7. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (оригинал, по Образец № 7), когато участникът ще ползва подизпълнител, декларацията се подписва задължително от лицето или лицата, които представляват съответния участник според документите му за регистрация; 8. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (в случай, че участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация) - оригинал. 9. Договор за обединение, подписан от лицата, включени в обединението (в случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица) - заверено от участника копие При участници – обединения, които не са юридически лица, ако офертата се подава от лице, което не е вписано като представляващ в договора за обединение, към офертата се представя нотариално заверено пълномощно на това лице, подписано от всички участници в обединението, с което упълномощават това лице с право да подаде офертата, да попълни и подпише документите, общи за обединението. 10. Валиден лиценз, издаден от акредитирана институция, удостоверяващи право на кандидата да извършва застрахователна дейност – заверено от участника копие; 11. Техническо предложение, попълнено по Образец № 8 подписано от участника, в оригинал; 12. Ценово предложение, попълнено по Образец № 9 подписано от участника, в оригинал; 13. Общи условия на застрахователя (заверено от участника копие). Предложения за участие в процедурата се приемат в деловодството на ТП „ДЛС Балчик” гр.Балчик, обл.Добрич, ул. „Черно море“ № 9 всеки работен ден в срок до 16.00ч. на 10.05.2016г. в запечатан, непрозрачен плик с ненарушена цялост върху който участникът посочва предмета на поръчката, за която участва, адрес за кореспонденция, телефон (по възможност и факс), както и електронен адрес. Отварянето на офертите ще се извърши при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП на дата 11.05.2016г. от 10.00ч. в административната сграда на Възложителя- ТП „ДЛС Балчик” гр.Балчик, обл.Добрич, ул. „Черно море“ № 9, ет.2. Допълнителна информация за поръчката, вкл. всички приложени образци, може да бъде намерена на адрес http://dlsbalchik.dpshumen.bg/ в раздел " Профил на купувача"

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

10/05/2016