Версия за печат

BG-Балчик

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен, обл. Добрич, общ. Балчик, гр. Балчик, ул. Черно море № 9, За: инж. Ганчо Ников зам. директор, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 73223, E-mail: dlsbalchik@gmail.com, Факс: 0579 72039

Място/места за контакт: ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dlsbalchik.dpshumen.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://dlsbalchik.dpshumen.bg/%D1%82%D0%BF%E2%84%9626-%D0%B7%D0%B0%D0%B4%D1%8A%D0%BB%D0%B6%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%BD%D0%BE-%D0%B7%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%B7%D0%B0-%D1%80/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

ПРЕДМЕТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА: ”Задължително застраховане за риск „Живот и злополука” при специални условия на лицата изпълняващи функции по опазване на горските територии по чл. 192, ал.1 от ЗГ в ТП „ ДЛС Балчик” при ДП „СИДП” гр.Шумен” І. ТЕХНИЧЕСКИ ПАРАМЕТРИ НА ПОРЪЧКАТА: задължително застраховане на правоимащите служителите на ТП „ ДЛС Балчик” за срок от 12 месеца, както следва: 1. ЗАДЪЛЖИТЕЛНА ЗАСТРАХОВКА ЗА РИСК “ ЖИВОТ И ЗЛОПОЛУКА” ПРИ СПЕЦИАЛНИ УСЛОВИЯ. 1. Брой застраховани лица - 23 ( двадесет и три) лица, изпълняващи функции по опазване на горските територии по смисъла на чл. 192, ал.1 от ЗГ с обща месечна брутна заплата в размер на 25139.52лв. ( двадесет и пет хиляди сто тридесет и девет лева, 52ст.) 2. Покрити рискове: 2.1. За претърпяни неимуществени вреди от правоимащите лица при или по повод изпълнение на служебните им задължения или вследствие на трудова злополука, а именно: 1.Тежка телесна повреда(„Тежка телесна повреда“ е понятието определено в чл.128, ал.2 от НК); 2.Средна телесна повреда („Средна телесна повреда“ е понятието определено в чл.129, ал.2 от НК) 3.Смърт 3. Застрахователно обезщетение –общ лимит на отговорност за едно лице: 3.1.При тежка телесна повреда- застрахователя дължи обезщетение от 10 /десет/ брутни заплати на пострадалия; 3.2.При средна телесна повреда – застрахователя дължи обезщетение в размер на 6/шест/ брутни работни заплати на пострадалия; 3.3.При смърт на служителя – на съпруга, децата и родителите на загиналия се изплаща еднократно парично обезщетение в размер 12 брутни месечни възнаграждения на всеки правоимащ; 4. Размер на самоучастие- 0.00лв( нула лева). 5. Период на застрахователно покритие: 12( дванадесет) месеца, считано от 00.00ч. на 03.06.2016г. до 24.00ч. на 02.06.2017г. 6. Територия на валидност: територията на Република България; 7. Срок за изплащане на застрахователно обезщетение- не повече от 10( десет) календарни дни, считано от дата на постъпване на всички необходими документи при Застрахователя, доказващи претенцията по основание и размер. 8. Начин на плащане на застрахователното обезщетение: еднократно, в лева, по банкова сметка на застрахования или правоимащите лица. ІІ. ИЗИСКВАНИЯ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА: 1. Срок за сключване на договор и издаване на полица– не по-късно от 02.06.2016г.. 2. Отчитане изпълнението на поръчката по застраховка „Живот и злополука” при специални условия ще се извърши чрез издаване на обща застрахователна полица. 3. Общата застрахователна премия ще се изплати от Възложителя на Изпълнителя, при условията на общата стойност на всички застрахователни премии съгласно ценовата оферта на изпълнителя. 4. Възложителят си запазва правото в рамките на срока и до размера на пределната стойност на поръчката да възлага на изпълнителя сключване на допълнителни застрахователни полици за застраховки на новопостъпили служители. При заявка за сключване на нова застраховка размерът на застрахователната премия ще бъде определян, съгласно предложените цени в ценовата оферта и отчитането ще става с единична застрахователна полица. 5. Задължението на застрахователя за застраховане на новопостъпили служители започва от 00.00ч. от деня на назначаването им. За уволнени и напуснали служители задължението на застрахователя отпада от 24.00ч. в деня на прекратяване на трудовото правоотношение със съответния служител. ІІІ. ФИНАНСОВИ ПАРАМЕТРИ НА ПОРЪЧКАТА: 1. Финансиране- от стопанската дейност на стопанството 2. Пределна стойност на поръчката - в размер на 800.00лв. ( осемстотин лева), за която сума Възложителят сключва договор, включваща всички разходи в т.ч. и 2 % данък по чл. 9 от Закон за данък върху застрахователните премии и не може да бъде надвишавана. НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ: Стойността на услугата се заплаща в лева, по банков път с платежно нареждане, в 10(десет) дневен срок след издаване на застрахователна полица. СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПРЕДЛОЖЕНИЯТА – 30 дни считано от крайния срок за подаване на оферти, определен в

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

66510000

Описание:

Застрахователни услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Брой застраховани лица - 23 лица, изпълняващи функции по опазване на горските територии по смисъла на чл. 192, ал.1 от ЗГ с обща месечна брутна заплата в размер на 25139.52лв. ( двадесет и пет хиляди сто тридесет и девет лева, 52ст.)

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

800 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

територията на Република България

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изпълнител може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на условията на Закона за обществени поръчки (ЗОП) изискванията от възложителя, което притежава валиден лиценз, издаден от акредитирана институция, удостоверяващи право на кандидата да извършва застрахователни услуги. 1. За участие в процедурата участникът подготвя и представя оферта, която трябва да съответства напълно на изискванията на ЗОП и указанията на Възложителя. Офертата задължително трябва да се отнася до пълния обем на поръчката. 2. Всеки участник има право да представи само една оферта 3. Ограничения при допускане на кандидатите – до участие не се допускат кандидати, които не отговарят на условията на ЗОП и на изискванията от възложителя, посочени в приложената документация на адрес http://dlsbalchik.dpshumen.bg/. 5. Отстраняването на участниците от процедурата: при изготвяне на офертата не е изпълнил обявените от възложителя условия, представил е непълна и/или не съответстваща на изискванията на Възложителя оферта. Финансиране от стопанската дейност на стопанството. Стойността на услугата се заплаща в левове по банков път с платежно нареждане, в 10(десет) дневен срок след издаване на данъчна фактура или застрахователна полица. Дължимите суми са в лева, платими по банков път с платежно нареждане СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР 1. Възложителят утвърждава представеният от комисията протокол за класирането на участниците и участника, определен за изпълнител на обществената поръчка., след което в един и същи ден се изпраща на участниците и се публикува в профила на купувача ри спазване изискванията на ЗОП. 2. Срок за сключване на договор и издаване на полица– не по-късно от 02.06.2016г.. 3. Договорът за обществена поръчка се сключва с участника, определен за изпълнител, който преди подписването му е длъжен да представи: •документи от компетентните органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 1 от ЗОП (оригинал или заверено копие), освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на възложителя. •декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. 4. Когато в офертата на участника, определен за изпълнител е посочено, че той ще ползва подизпълнител/и, след сключване на договора за обществена поръчка, изпълнителят сключва договор/и за подизпълнение с обявения с офертата подизпълнител/и. В случай, че е заявено ползване на подизпълнители, изпълнението на договора за обществена поръчка не започва преди да бъде представен сключен договор за подизпълнение. Сключването на договор за подизпълнение не освобождава изпълнителя от отговорността му за изпълнение на договора за обществена поръчка. В срок до 3 (три) дни от сключването на договор за подизпълнение или на допълнително споразумение към него, или на договор, с който се заменя посочен в офертата подизпълнител, изпълнителят изпраща оригинален екземпляр от тях на възложителя, заедно с доказателства, че не са нарушени забраните по чл. 45а, ал. 2 от ЗОП. Възложителят публикува договорите за подизпълнение и допълнителните споразумения към тях на своя профил на купувача.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

КРИТЕРИЙ ЗА ОЦЕНКА НА ПРЕДЛОЖЕНИЯТА- предложена най-ниска обща застрахователна премия по приложен към документацията образец на финансово предложение. Цените в предложението на кандидата да включват всички разходи на Изпълнителя по изпълнението на услугата. Когато двама или повече участници са предложили еднаква най-ниска цена, на първо място се класира участникът, изтеглен чрез жребий между съответните участници с еднакви ценови предложения. Тегленето на жребий се извършва при спазване на следните правила: Тегленето на жребий се извършва от комисията за провеждане на процедурата, като датата, място и часа на жребия се съобщават писмено на участниците с еднакви най-ниски цени, които имат право да участват в жребия. Право да присъстват при тегленето на жребия имат и лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП. Те се уведомяват за датата, мястото и часа на теглене на жребия чрез съобщение, публикувано на Профила на купувача на възложителя. Уведомените участници с еднакви най-ниски цени имат право да участват при тегленето на жребия чрез своите законни представители или чрез упълномощено лице. Когато упълномощеното лице за участие в жребия не съвпада с лицето, подписало офертата от името на участника, допълнително се представя пълномощно в оригинал или нотариално заверено копие. Комисията подготвя билети с имената на участниците, предложили еднакви най-ниски цени и ги поставя в непрозрачни пликове, които се запечатват. Тегленето на жребия започва в определения час. Ако до този час не са се явили представител/и на участниците, се изчакват допълнително 15 (петнадесет) минути. Ако и до този час не са се явили представител/и на участниците, председателят на комисията пристъпва към тегленето на жребия. Тегленето се извършва чрез избор от председателя на комисията на един от пликовете. Участникът, чието име е в изтегления плик се класира на първо място.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

26/04/2016 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

В плика на всеки участник се поставят следните документи: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника - (оригинал, по Образец № 1). В списъка се описват всички представени документи (задължителни и други по преценка на участника), включително относно подизпълнителите, ако такива се предвиждат. 2. Представяне на участника(оригинал, по Образец № 2) 3. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелството по чл. 8, ал.8, т. 2 от ЗОП (оригинал, по Образец № 3) Декларацията се подписва задължително от лицето или лицата, които представляват съответния участник според документите му за регистрация. 4. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 3 т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал, по Образец № 4) - Декларацията се подписва задължително от лицето или лицата, които представляват съответния участник според документите му за регистрация; 5. Декларация по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал, по Образец № 5) ако е относимо! Декларацията се подписва задължително от лицето или лицата, които представляват съответния участник според документите му за регистрация;. 6. Декларация по чл. 33, ал.4 от ЗОП(оригинал, по Образец № 6 ако е относимо). Декларацията се подписва задължително от лицето или лицата, които представляват съответния участник според документите му за регистрация; 7. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (оригинал, по Образец № 7), когато участникът ще ползва подизпълнител, декларацията се подписва задължително от лицето или лицата, които представляват съответния участник според документите му за регистрация; 8. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (в случай, че участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация) - оригинал. 9. Договор за обединение, подписан от лицата, включени в обединението (в случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица) - заверено от участника копие При участници – обединения, които не са юридически лица, ако офертата се подава от лице, което не е вписано като представляващ в договора за обединение, към офертата се представя нотариално заверено пълномощно на това лице, подписано от всички участници в обединението, с което упълномощават това лице с право да подаде офертата, да попълни и подпише документите, общи за обединението. 10. Валиден лиценз, издаден от акредитирана институция, удостоверяващи право на кандидата да извършва застрахователна дейност – заверено от участника копие; 11. Техническо предложение, попълнено по Образец № 8 подписано от участника, в оригинал; 12. Ценовото предложение, попълнено по Образец № 9 подписано от участника, в оригинал; 13. Общи условия на застрахователя (заверено от участника копие). Предложения за участие в процедурата се приемат в деловодството на ТП „ДЛС Балчик” гр.Балчик, обл.Добрич, ул. „Черно море“ № 9 всеки работен ден от 9.00 до 16.00 часа , в срок до 26.04.2016г. в запечатан, непрозрачен плик с ненарушена цялост върху който участникът посочва предмета на поръчката, за която участва, адрес за кореспонденция, телефон (по възможност и факс), както и електронен адрес. Отварянето на офертите ще се извърши при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП на дата 27.04.2016г. от 11.00ч. в административната сграда на Възложителя- ТП „ДЛС Балчик” гр.Балчик, обл.Добрич, ул. „Черно море“ № 9, ет.2. Допълнителна информация за поръчката, вкл. всички приложени образци, може да бъде намерена на адрес http://dlsbalchik.dpshumen.bg/ в раздел " Профил на купувача"

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

26/04/2016