Версия за печат

BG-село Якимово

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Якимово, Община Якимово, ул. Европа № 8, За: Константин Василев Владов, Република България 3640, село Якимово, Тел.: 09742 9900, E-mail: qkimovo@net-surf.net, Факс: 09742 9900

Място/места за контакт: общинска администрация Якимово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.iakimovo.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.iakimovo.org/index.php?option=com_content&view=category&id=31&Itemid=128.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

ПРЕДМЕТ НА ПОРЪЧКАТА: „Изготвяне на Заявления за подпомагане и комплектоване на пакета от документи, необходими на община Якимово за кандидатстване по Мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони”, Подмярка 7.2. Подкрепа за инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура, включително инвестиции в енергия от възобновяеми източници и спестяване на енергия” на „Програма за развитие на селските райони 2014-2020г.”. Предмета на поръчката се състои в изпълнение на следните дейности: Дейност 1: Изготвяне на Заявление за подпомагане и комплектоване на пакета от необходими документи за проект: «Реконстуркция и рехабилитация на общински път MON1130 / II-81 "Расово – Лом" / границата община / Лом – Якимово / – Комощица – / III – 818 / – Якимово – / III – 818 / - преминаване през село Якимово, община Якимово». Забележка: Общински път MON1130 / II-81 "Расово – Лом" / границата община/ Лом – Якимово / – Комощица – / III – 818 / – Якимово – / III – 818 / - преминаване през село Якимово е включен в Решение № 236/13.04.2007 г. на Министерския съвет за утвърждаване списък на общинските пътища. Дейност 2: Изготвяне на Заявление за подпомагане и комплектоване на пакета от необходими документи за проект: «Рехабилитация на улична мрежа в с.Якимово и с.Дългоделци, община Якимово»; Уличната мрежа обхваща: Улици в с.Якимово: -ул. „Милан Йонов” – 800м.; -ул. „Георги Кирков” – 500 м. ; -ул. „Върбан Лилов”, – 400 м.; -ул. „Александър Стамболийски” и част от ул. “Единство“ – 950 м.; -ул. „Европа“ и ул.“Васил Коларов“ – 1000 м. - улиците са със съществуваща трошенокаменна настилка: -ул. „Георги Св.Раковски” – 200 м.; -ул. „Митко Палаузов“ – 300 м.; -ул. „Любен Каравелов” – 800 м.; Улици в с.Дългоделци: -ул.“Бенковски“ – 400 м; -ул.“Васил Коларов“ – 400 м. Обща дължина около 5750 м. Изпълнението на съответната дейност ще се извърши след, датата на подписване на договора за обществена поръчка и получаване на Възлагателно писмо при избрания изпълнител за изготвяне на съответното Заявление за подпомагане и комплектоване с необходимите документи по съответната дейност. Крайният срок за изпълнение на възложената работа с Възлагателното писмо, е до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на получаване на Възлагателното писмо. Срока от 30 (тридесет) календарни дни, спира да тече/спира своето действие до неговото възобновяване, в случай на възникнали и доказани непредвидени обстоятелства или при липса на получена при ИЗПЪЛНИТЕЛЯ необходима информация, за изпълнение на работата, изискана по официален ред от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Плащането на дължимото по договора възнаграждение за съответната дейност ще бъде извършено на два етапа: 1.1. Плащане по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в размер на 1% от дължимото възнаграждение за конкретната дейност, след подписване на Протокол, чрез който се удостоверява приемането от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на изготвеното и комплектовано от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ - Заявление за подпомагане (изпълнение на възложената дейност). Плащането ще се извърши в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след датата на подписване на Протокола и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 1.2. Окончателно плащане по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след датата на получено Авансово плащане в община Якимово от ДФЗ, вследствие на подписан договор с Държавен фонд „Земеделие” за отпускане на финансова помощ по съответния проект и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 1.3. Окончателното плащане се дължи единствено и само, при сключен договор за отпусната финансова помощ между община Якимово и ДФЗ, за финансиране на конкретния проект. В случай на получен в община Якимово отказ от ДФЗ за финансиране на дадено проектното предложение/проект, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ няма да претендират по него за неустойки или пропуснати ползи от какъвто и да било характер или предмет, с изключение на дължимото възнаграждение в размер на 1%

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79131000

Описание:

Услуги по подготовка и изготвяне на документи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Предмета на настоящата поръчка е концентриран върху предоставяне на услуги по подготовка на Заявления за подпомагане/кандидатстване и окомплектоване на пакет от документи, необходими на Община Якимово по Програмата за развитие на селските райони 2014г. - 2020г. в съответствие с изискванията на Държавен фонд „Земеделие”, за условията и реда за отпускане финансова помощ по Мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“, Подмярка 7.2. В изпълнение на възложената му обществена поръчка, Изпълнителят следва да изпълни възложените дейности, предмет на обществената поръчка, със съответното качество, ефективност и срок, както и съобразно изискванията на Възложителя и в съответствие с изискванията на ПРСР 2014-2020г. по мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“, Подмярка 7.2. 2.1. Очаквани резултати от изпълнението на поръчката Очакваните резултати от изпълнителя на настоящата поръчка са следните: •Изготвено по Заявка/Възлагателно писмо - Заявление за подпомагане, необходимо на община Якимово за кандидатстване с проектно предложение по Мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“, Подмярка 7.2, на ПРСР 2014-2020г. •Окомплектовани документи по проектното предложение за което е възложено и изготвено Заявление за подпомагане, необходими на община Якимово за кандидатстване с проектно предложение по Мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“, Подмярка 7.2, на ПРСР 2014-2020г..

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

община Якимово

NUTS:

BG312

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. През последните 3 (три) години назад, считано от датата на подаване на офертата, участникът да е изготвил най-малко 1 (едно) Заявление за подпомагане и/или Формуляр за кандидатстване или еквивалентно, необходимо за кандидатстване с проектно предложение по програма или еквивалентна (проектното предложение трябва да е одобрено за финансиране от институцията или органа, пред който е подадено и който е отговарял за неговото одобрение);Заявлението за подпомагане и/или Формуляра за кандидатстване или еквивалентни, независимо от датата на възлагането му, трябва да е изготвено и прието в последните три години.Под „последните три години” следва да се разбира времето до датата на подаване на офертата за участие в избора на изпълнител по реда на Глава осма „а”.Дейностите по предоставяните услуги, трябва да са приключени и приети от съответния Възложител преди датата на подаване на офертата от участника.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за изпълнените услуги, се отнася за обединението като цяло, т. е. достатъчно е един или повече от съдружниците в обединението да докажат/покрият изискванията на Възложителя. 2. Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват в областта на изготвянето на Заявления за подпомагане и/или Формуляри за кандидатстване или еквивалентни. Когато участник е обединение, което не е юридическо лице, горепосочения валиден сертификат или еквивалентен, представят онези участници в обединението, които ще изпълняват дейности по услугите предмет на поръчката и съобразно разпределението на дейностите по договора за обединение.Т.е. Само онези членове на обединението/консорциума (неюридическо лице), които при евентуално спечелване на поръчката, ще изпълняват реално услугите предмет на поръчката, представят валиден сертификат или еквивалентен. 3. Екипът специалисти, които ще отговарят за изпълнението на обществената поръчка, трябва да притежават необходимото образование, квалификация и професионален опит, както следва: 1. Главен експерт – Ръководител на екипа Висше образование, степен „Магистър” в областта на правото или икономиката (или еквивалентна – „финанси” или счетоводство” или други в областта на икономиката) или техническите науки или публичната администрация. Общ професионален опит: минимум 5 (пет) години. 2. Експерт – Мониторинг Висше образование, степен „Бакалавър” или по-висока. Общ професионален опит: минимум 3 (три) години. 3. Експерт - Юрист Висше образование, степен „Магистър” или по-висока в областта на правото. Придобита юридическа правоспособност. Общ професионален опит в областта на Правото след придобитата юридическа правоспособност: минимум 3 (три) години. Участникът трябва да посочи за всяка от ключовите позиции на експертите от предлагания от него екип за изпълнение на обществената поръчка отделни лица (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия експертен екип). При използването на експерти - чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно – квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности. Под „еквивалентно образование” или „еквивалентна специалност” следва да се разбира, придобито образование или специалност приравнени към посочените. Приравнени са специалностите, при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на някоя от специалностите посочените по-горе. Когато Участникът е установен и регистриран извън Република България, се представя списък на експертите, като притежаваните от тях специалности и правоспособност следва да съответстват на изискуемите или да са еквивалентни. Критериите за подбор по отношение на експертния състав се прилагат за обединението като цяло, т. е. достатъчно е един или повече от съдружниците в обединението да докажат/покрият изискванията на Възложителя.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

•(Тп) Техническо предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с изискванията на Възложителя, заложени в Техническата спецификация – експертна оценка - тежест в комплексната оценка 50%, максимум 50 точки. •(Фп) Предложена от участника обща цена в лева без ДДС - тежест в комплексната оценка 50%, максимум 50 точки. Общата оценка (ОЦп) на офертата на кандидата се изчислява по формулата: ОЦп = Тп + Фп ОЦп има максимална стойност 100 точки. На първо място се класира участникът събрал най-много точки ОЦп.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

22/04/2016 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Ако участник или член на обединение или техен управител, респективно член на управителния му органи, а в случай че членовете са юридически лица – техните представители в управителния орган, декларира в съответните декларации или посочи в други документи неверни данни и обстоятелства, или представи нередовен/подправен/ документ или такъв с невярно съдържание, и това се установи от комисията по чл. 34 ЗОП в хода на избора на изпълнител, този участник ще бъде отстранен от по-нататъшно участие. 2. Възложителят ще отстрани от настоящата поръчка, участник при наличие на някое от обстоятелствата по чл.47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП; 3. Възложителят ще отстрани от настоящата поръчка участник при наличие на някое от обстоятелствата по чл.47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 3.1. Ако е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 3.2. Ако е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; 3.3. Ако е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 3.4. Ако е лишен от правото да упражнява дейности по услуги предмет на поръчката, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 4. Възложителят ще отстрани от настоящата поръчка участник който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия; 5.От датата на публикуване на Публичната покана в Регистъра на обществените поръчки (РОП), Възложителят - община Якимово, публикува в профила на купувача документацията за участие и предоставя пълен достъп по електронен път до нея На посоченият в Публичната покана интернет адрес, Възложителят ще публикува и писмени разяснения и отговори на постъпили евентуални запитвания. Разясненията се публикуват в профила на купувача най-късно в следващия ден от деня на получаване на искането. Ако лицата са посочили електронен адрес, разясненията се изпращат и на него в деня на публикуването им в профила на купувача. Искания за предоставяне на разяснения или на допълнителна информация могат да се правят до 3 (три) календарни дни преди изтичането на срока за получаване на офертите. 6.Офертата се представя от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или по куриер с обратна разписка на адрес: Област Монтана, община Якимово – с. Якимово, 3640, ул. „Европа” № 8; 7.Офертите ще бъдат отворени, разгледани и оценени от Комисия на 25.04.2015г. от 10:00 часа на адрес:Област Монтана, община Якимово – с. Якимово, 3640, ул. „Европа” № 8, Заседателна стая;Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, могат да присъстват при действията на комисията по отварянето на офертите и съобщаването на ценовите предложения. Присъствието ще се осъществява при спазване на установен режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

22/04/2016