Версия за печат

BG-гр. София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Прокуратура на Република България - главен прокурор, бул. Витоша № 2,Съдебна палата, За: Георги Пламенов Бончев, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9219295, E-mail: gbonchev@prb.bg, Факс: 02 9862270

Място/места за контакт: бул. Витоша № 2,Съдебна палата

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.prb.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/publichna-pokana-po-reda-na-glava-osem-ot-zop-s--2/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Поръчката има за предмет разработването на функционалности на Унифицираната информационна система на Прокуратурата на Република България, съгласно Техническото задание, което е неразделна част от настоящата публична покана.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

72000000

Описание:

ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка са съгласно изискването на Техническото задание и Приложението и образците към настоящата покана. Задължително условие: Предложените от участника цени за изпълнение на дейностите по т.т. 6.1, 6.2 и 6.3 от Техническото задание (ТЗ) не следва да надвишават следните прагове: За дейност т. 6.1 от ТЗ – до 18 000,00 лева без вкл. ДДС; За дейност т. 6.2 от ТЗ – до 6 000,00 лева без вкл. ДДС; За един работен час за изпълнение дейност по т. 6.3 от ТЗ – до 60,00 лева без вкл. ДДС; Важно условие! Оферти, надхвърлящи посочените ценови прагове за изпълнение дейностите по т.т. 6.1, 6.2 и 6.3 от ТЗ, няма да бъдат разглеждани и оценявани.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

60000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София, бул. "Витоша" № 2

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Договорът приключва при изчерпването на максимално допустимата обща стойност на договора, но не по-късно от 6 месеца от датата на подписването му. При приключването му се подписва окончателен приемопредавателен протокол. 2. Гаранционния срок на разработените функционалности е 6 месеца от подписването на окончателния приемопредавателен протокол. Изпълнението на поръчката включва разработване, тестване и внедряване на описаните в техническото задание функционалности в Унифицираната информационна система на ПРБ. 3. Авторските права върху разработените функционалности са на Възложителя. 4. Офертата задължително включва детайлизирано техническо предложение по всички точки. 5. След приключването на всеки етап се подписва двустранен протокол в три екземпляра - два за изпълнителя и един за възложителя. 6. Място на изпълнение на поръчката: Република България, гр. София, бул. „Витоша“ № 2, Съдебна палата.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1. Показатели за оценяване Показател П.1- Техническо предложение на участника – тежест в оценката 50%; Показател П.2- Ценова оферта на участника – тежест в оценката 50%. 2. Определяне на оценките по всеки показател: Показател П.1 Техническо предложение на участника за изпълнение на дейностите по т.6 от Техническото задание. По този показател се извършва оценка на качеството на офертата – детайлност, прецизност, пълнота и обоснованост на описанието на предложената технологична процедура за изпълнение по всеки подпоказател, точно, ясно и конкретно посочване как ще бъде постигнат търсения резултат, съобразно поставените в техническите спецификации изисквания. За всяка оферта, по всеки подпоказател комисията изготвя експертна оценка на предложеното от участника в Техническото предложение като се изтъкват недостатъците и респективно преимуществата на предложението. След приключването на прегледа на всички оферти, съгласно изготвените експертни оценки, комисия аргументирано класира предложените оферти в низходящ ред отделно по всеки един от подпоказателите. За всеки подпоказател, участникът класиран на първо място по този подпоказател получава максималния брой точки определени за този подпоказател, участникът класиран на всяко следващо място получава брой точки по формулата: П.1.i = макс. брой точки / (0,6 х място на класиране). Максималният сбор точки по този показател е 100, който е сбор от получените точки по следните подпоказатели: Подпоказател 1.1. Проучване и проектиране. Описание: Комисията оценява качеството на офертата по отношение на процедурата за проучване на текущото състояние и проектиране на софтуерния продукт. Точки: 20 Подпоказател 1.2: Реализиране. Описание: Комисията оценява качеството на офертата по отношение на реализацията на дейностите от техническото задание. Точки 20; Подпоказател 1.3. Внедряване. Описание: Комисията оценява качеството на офертата по отношение на процедурата за внедряване на разработения софтуер. Точки:20; Подпоказател 1.4.: Документиране. Описание: Комисията оценява качеството на офертата по отношение на предложението за създаване и поддържане на документацията по проекта. Точки: 20; Подпоказател 1.5. Управление на проекта и план за изпълнение. Описание: Комисията оценява качеството на офертата по отношение на предложеното управление на проекта и план, включващ профил на ресурсите и последователност при използването им. Точки: 20 Оценката по показател П.1 ще се изчислява по следната формула: П.1 = П.1.1+ П.1.2+ П.1.3+ П.1.4+ П.1.5. Показател П.2 – Ценова оферта на участника Максималният брой точки за показателя е „100“. Оценката по показателя ще се изчислява на база предложената от участниците цена за изпълнение, по следната формула: П2=(Cmin6.1/Ci6.1)x33 + (Cmin6.2/Ci6.2)x7 + (Cmin6.3/Ci6.3)x60, където: Cmin6.1 - най-ниската предложена цена в лева по т. 6.1 от всички оферти, допуснати до оценка на ценова оферта и класиране; Cmin6.2 - най-ниската предложена цена в лева по т. 6.2 от всички оферти, допуснати до оценка на ценова оферта и класиране; Cmin6.3 - най-ниската предложена цена в лева по т. 6.3 от всички оферти, допуснати до оценка на ценова оферта и класиране; Ci- цената, предложената от i–тата оферта по т. 6.1 /т. 6.2 / т. 6.3 Оценките по П.1 и П.2 се закръглят до втория знак след десетичната запетая. 3. Определяне на комплексната оценка КО – комплексна оценка Комплексната оценка има максимална стойност 100 точки. Изчислява се по формулата: КО = П1*0,5+ П2*0,5 Крайното класиране ще се извърши в низходящ ред на база получените точки за КО, т.е. оферта получила най-голям брой точки за КО се класира на първо място и т.н. В процеса на оценяването, всички получени резултати, в следствие на аритметични изчисленията ще се закръглят до втория знак, след десетичната запетая.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

22/04/2016 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Източник на финансиране: Бюджет на Прокуратура на Република България. 2. Начин на плащане: 2.1. Възложителят заплаща цената по договора за дейности т. 6.1 и т. 6.2 от ТЗ след подписването на приемо-предавателен протокол, удостоверяващ изпълнението им. 2.2.Възложителят заплаща цената по договора за дейност т. 6.3 от ТЗ ежемесечно след представяне на подписан от двете страни Констативен протокол, удостоверяващ извършените дейности. Възложителя заплаща цените по горепосочените дейности в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след подписване на съответните протоколи от двете страни, удостоверяващи изпълнението на съответната дейност, срещу представена от Изпълнителя надлежно оформена фактура. 3. Срокът за представяне на офертите е 22.04.2016 г. 17:00 часа. Офертите се подават всеки работен ден от 8.30 до 12.00 и от 13.00 до 17.00 часа, в срок до 17.00 часа на 22.04.2016 г. включително, в „Информационен център“ на Прокуратурата на Република България, бул.”Витоша” № 2, Съдебна палата, партер, стая № 79, Регистратура на главен прокурор. 4. Дата, час и място на отварянето на офертите: 25.04.2016 г. от 10:00 ч., гр. София, пл. „Света Неделя“ № 1, Администрация на главния прокурор, ет. 4. Отварянето на офертите се извършва при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП. 5. Комуникацията с участниците ще се извършва по ел. поща или факс, освен ако участник писмено заяви желание за друг вид комуникация. 6. Съдържание на офертата: 6.1.Данни за лицето, което прави предложението: посочване на единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 6.2.Техническо предложение за изпълнение на поръчката; 6.3.Ценово предложение ; 6.4.Попълнен образец на оферта с посочен срок на валидност на офертата; 6.5.Пълномощно на лицата, подписали офертата, в случай, че представителната им власт произтича от пълномощното. 6.6.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител; 7.Документите, доказващи изискванията посочени към участниците: 7.1.Попълнен Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП (Приложение № 5) на основните услуги, сходни на предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, както и удостоверения, издадени от получателите или от компетентен орган, или да посочи публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата.; 7.2.Заверено копие на валиден сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008, или еквивалент, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката; 7.3.Подписана от участникът Декларация-списък на служителите/експертите, които участникът ще използва при изпълнението на обществената поръчка. 8.Декларация по чл. 6, ал.2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари – по образец – (Приложение № 7); 9.Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици от участник/подизпълнител; 10. Административни сведения.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

22/04/2016