ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на работно облекло и работни обувки за нуждите на работещите по трудово правоотношение в:
- Община Ямбол и дейностите към Община Ямбол – „Здравен кабинет в детски градини и училища”, „Здравни медиатори“, „Озеленяване“, „Чистота“, „Приют за безстопанствени животни“,, „Вътрешна сигурност“, „Отбранителна мобилизационна подготовка“, служители назначени по Постановление на Министерски съвет № 66;
- Детски ясли и Детска кухня;
- Социални услуги Дом стари хора и Домашен социален патронаж;
- Общинско предприятие „Общински пазари"
- Общинско предприятие "Платени зони за паркиране“;
- Общинско предприятие „Комунални и обредни дейности“;
- Общинско предприятие „Паркове и зони за отдих“
- Общинско предприятие "Туризъм и култура"
- Общинско предприятие "Спортни имоти"
- Комплекс за социални услуги за деца и възрастни
- Центрове за настаняване от семеен тип и Защитено жилище
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
18110000, 18800000
Описание:
Работно облекло
Обувни изделия
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Предмет на доставка са блузи с къс и дълъг ръкав, грейки, зимни дамски обувки, зимни дамски панталони, зимни дамски ризи, зимни мъжки обувки, летни комплекти - туника и панталон, летни мъжки панталони, летни гащеризони, летни дамски обувки, летни дамски поли, летни дамски ризи, летни мъжки обувки, летни мъжки ризи, бели манти с къс и дълъг ръкав, зимни дамски поли, гащеризони, гумирани престилки, памучни престилки, работни манти, работни якета, ръкавици - топлозащитни, светлоотразителни жилетки, тениски, топлозащитно яке - памук/полиестер, летни и зимни ортопедични чехли и други. Описание по видове, характеристики и прогнозни количества на артикулите се съдържат в Техническата спецификация, неразделна част от документацията, публикувана на електронната страница на Община Ямбол, раздел Профил на купувача.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
На територията на гр. Ямбол
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Необходими документи за участие в обществената поръчка:
1. Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за Търговския регистър – за българско юридическо лице или едноличен търговец. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверение за актуално състояние, като с представянето им не отпада задължението за представяне на документа за регистрация. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят заверено от тях копие на документа за самоличност;Когато участникът е регистриран по Закона за търговския регистър е достатъчно само посочване номер на ЕИК в Приложение № 1 – сведения за участника.Когато участникът е обединение/консорциум на юридически и/или физически лица се представя и акта за създаването му в оригинал или в нотариално заверен препис (като в случаите, в които документът е съставен на чужд език се представя и в превод на български език).
В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват споразумение. Споразумението трябва да сочи представляващия обединението и да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението/ консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора и че всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложено споразумение за създаването на обединение/ консорциум, или в приложеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата обществена поръчка.2. Заверено копие от удостоверение за регистрация по ЗДДС /когато участникът е регистриран/.3. Техническо предложение за изпълнение на поръчката, по образец на възложителя - Приложение №2. 4. Декларация за обстоятелствата по чл.47, ал.9 от ЗОП / Приложение № 3/ – попълва се, подписва се и се подпечатва по приложените образци към настоящата документация. Декларацията се представя и от физическите и юридическите лица, участващи в състава на обединения, и от подизпълнителите на участника. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията се представят и в превод на български език.5. Декларация по чл. 51, ал. 1, т. 1 ЗОП (по образец Приложение 5), съдържаща списък с изпълнените доставки, включително стойностите, датите и получателите, заедно с приложено доказателство за извършената доставка. От описанието трябва да става ясно, че участникът е извършвал доставки, които са еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка – доставка на работно облекло и работни обувки.
Минимално изискване: участникът трябва да е изпълнявал през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум две доставки, които са еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка – доставка на работно облекло и работни обувки.6. Ценово предложение за изпълнение на обществената поръчка /Приложение 7/;7. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител /Приложение № 4/ - в случай, че участникът ще ползва подизпълнител; 8. Пълномощно на лицето/ата, подписало/ли офертата, в случай че няма/т представителни функции;
9. Декларация за приемане клаузите на проекта на договора /Приложение № 6/.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
предложена цена - 90 %тежест, в т.ч.:
твърдо договорени единични цени - 80% тежест
процент отстъпка от цените на всички останали артикули, извън описаните в ценовото предложение - 10%
срок за доставка - 10% тежест
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Източник на финансиране на настоящата обществена поръчка е от бюджета на община Ямбол и съответния второстепенен разпоредители, за които кмета е възложител.
Отстранява се от участие в обществената поръчка участник, за който са налице обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП.
Не може да участва в настоящата обществена поръчка участник, за който съществуват обстоятелства, посочени в чл. 47, ал.5 от ЗОП.
Място и срок за подаване на офертите за участие:
Сградата на Община Ямбол, Център за услуги и информация, ул. «Г. С. Раковски» № 7, България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681 103. Офертите следва да бъдат подадени до 17:00 часа на 25.04.2016 г.
Място и срок на отваряне на офертите: стая № 203, в сградата на Община Ямбол от 10.00 ч. на 26.04.2016 г. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в обществената поръчка или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на Община Ямбол.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: