Версия за печат

BG-Благоевград

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Благоевград, пл. Георги Измирлиев № 1, За: Валентина Спасова - главен юрисконсулт, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 884475, E-mail: vspasoova@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Община Благоевград

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.blgmun.com/cat176/2407/Pokana-12042016.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Организиране и провеждане на публични информационни събития, събития за работа с медии и на общи инициативи на мрежата на Областен информационен център – Благоевград в изпълнение на дейностите по проект: „Функциониране на Областен информационен център в Община Благоевград”, финансиран със средства по процедура BG05SFOP001-4.001 "Осигуряване на функционирането на национална мрежа от 27 областни информационни центрове" по Оперативна програма "Добро управление", Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05SFOP001-4.001-003-C01 /25.02.2016 г.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79952000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Услугата включва следните дейности: в периода на изпълнение на проекта (от възлагане изпълнението на договора до 31.12.2018 год.): І. Организиране и провеждане на 84 информационни събития във всички 14 общини в област Благоевград или по 2 събития на година във всяка община. Изпълнителят трябва да осигури: 1. 1800 бр. информационни пакети за участниците. Съдържанието им е определено в техническите спецификации. 2. Лектор/и за всяка тема, заявена в Концепцията. Лекторите трябва да изготвят презентация по зададената тема, която след съгласуване с ОИЦ – Благоевград да представят за разпечатване в необходимия брой листа на изпълнителя. Изпълнителят осигурява възнаграждението на лектора/лекторите за пътуването и изнасянето на презентациите на всички заявени в Концепцията срещи и в съответствие с предварително определения график. 3. Конферентна зала, съответстваща на заявения брой очаквани участници. 4. Техническо оборудване, включващо „презентационна и конферентна техника“. 5. Кетъринг, който да включва: кафе/чай, безалкохолни напитки, студени солени хапки, дребни соленки и сладки. Кетърингът се предоставя и сервира от Изпълнителя на подходящо място пред/близо до конферентната зала, в която се провежда всяка от срещите. ІІ. Организиране и провеждане на събития за работа с медии. Изпълнителят трябва да осигури: 1. Организиране и провеждане на 6 събития за периода на проекта или по 2 събития на година. 2. Кетъринг, който да включва: кафе/чай, безалкохолни напитки, студени солени хапки, дребни соленки и сладки/ или еквивалентно в зависимост от характера на срещата. ІІІ. Организиране и провеждане на общи инициативи на мрежата. Изпълнителят трябва да осигури: 1. Организиране и провеждане на 3 броя инициативи за периода на проекта или по 1 инициатива на година. 2. Кетъринг, който да включва: вода, безалкохолни напитки, студени солени хапки, дребни соленки и сладки/ или еквивалентно в зависимост от характера на инициативата. 3. Озвучаване и осигуряване на медийно отразяване на събитието. Предлаганата цена за всяка отделна дейност не може да надхвърля следните пределни стойности без ДДС: По т. І. Ед. цена на събитие 525.00 лв. (петстотин двадесет и пет лева) без ДДС; общо 44 100 лв. ( четиридесет и четири хиляди и сто лева) без ДДС. По т. ІІ. Ед. цена на събитие 83,34 лв. (осемдесет и три лева и тридесет и четири стотинки) без ДДС, общо 500 (петстотин лева) без ДДС. По т. ІІІ. Ед. цена на събитие 2 500.00 лв. (две хиляди и петстотин лева) без ДДС; общо 7 500.00 лв. ( седем хиляди и петстотин лева) без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

52100 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Благоевград

NUTS:

BG413

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участникът следва да отговаря на посочените по-долу изисквания. 1. През последните 3 (три) г., считано от датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил услуги еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, както следва: 1.1 Мин. 2 (две) услуги свързани с организиране на публични информационни събития и с дейностите, предмет на поръчката. Документи за доказване на минимални технически възможности на участника: Наличието на това обстоятелство се доказва с предоставяне от участника на Списък – декларация (Обр. № 3) за услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през посочения период; * Под услуги „сходни” с предмета на обществената поръчка за целите на настоящата поръчка следва да се разбира: – организиране на публични информационни събития, и/или осигуряване на информационни пакети, лектори, конферентна зала, техническо оборудване, кетъринг. 1.2 Обр. № 3 се придружава от удостоверения, издадени от получателя на съответната услуга или от компетентен орган като доказателство за изпълнение или описание на публичния регистър, в който е публикувана информация за съответната услуга. Забележка! Когато участникът е регистриран или е започнал дейността си отскоро, той представя Списък за периода, през който реално е осъществявал дейност, съгласно изискваната на Възложителя. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от Възложителя за доказване на съответните възможности, Участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях. 2. Критерии за подбор, включващи мин. изисквания за квалификациите на експертния състав, с който разполагат Участниците в процедурата: Изпълнителят трябва да осигури необходимата професионална квалификация и практически опит за осъществяване на дейностите по настоящата поръчка. Изпълнителят трябва да предложи екип от ключови експерти (експертен състав), които да отговарят за координацията и реализирането на проекта, включително отчитането пред Възложителя, както следва: 2.1 Ключов експерт „Ръководител на екип". Изисквания за образование, квалификация и опит: -висше образование, образователно-квалификационна степен минимум „магистър” или еквивалентна в една от следните области: връзки с обществеността, публична комуникация, журналистика, публична администрация, социология, филология или еквивалентна; - най - малко 3 години специфичен опит в организиране и/или провеждане на публични мероприятия, семинари, обучения, (прес) конференции и/или услуги за реализиране на мерки за публичност (напр. дискусионни форуми, кръгли маси, национални конференции, рекламни кампании). 2.2 Ключов експерт „Връзки с обществеността”. Изисквания за образование, квалификация, умения и опит -Висше образование, образователно-квалификационна степен минимум „бакалавър” или еквивалентна в една от следните области: връзки с обществеността, публична комуникация, журналистика, публична администрация, социология, филология или еквивалентна; -Най-малко 3 г. практически опит в областите на дейност.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерият „Икономически най-изгодна оферта” включва следните показатели и тежести в комплексната оценка на офертите: а) ПОКАЗАТЕЛ ТЕХНИЧЕСКА ОЦЕНКА (ТО), тегловен коефициент в КО максимален брой точки 60. Техническата оценка (ТО) на офертата се изчислява по формулата: ТО = ТО х 60% =……………(брой точки), където: Оценява съответствието на предложената методология и обосновка за изпълнение на дейност: „Организиране и провеждане на 84 информационни събития във всички 14 общини в област Благоевград“ със заложеното в Техническите спецификации и дейностите и под-дейностите, които ще бъдат извършени за успешното изпълнение на тази дейност от поръчката и договора. Комисията прави своята оценка по под-показателите, представени в таблицата Техническа оценка (ТО) на предложените оферти. За всеки от под- показателите е определена тежест при оценката и съответно максимална оценка. Тежестта на общата техническа оценка ТО при изчисляване на комплексната оценка КО е 60%. б) ПОКАЗАТЕЛ СРОК (ПС) - предложен срок за изработване на информационни пакети (брандирани папки, тефтер, химикал, флаш памет, визитки, с изключение на разпечатките за презентации за срещите), тегловен коефициент в КО– максимален брой точки 10 Изчислява се по формулата: ПС = (ПСmin/ПС) х 10 = ...... (брой точки) Където ПС е срокът за изработване и предоставяне на 1800 информационни пакети ( включващи брандирани папки, тефтер, химикал, флаш памет, визитки, с изключение на черно-бели разпечатки за презентации за всяка среща) в календарни дни, след сключване на договора с изпълнителя, съгласно Техническото предложение на съответния участник; Където ПСmin е минимално предложения срок за изработване и предоставяне на 1800 информационни пакети ( включващи брандирани папки, тефтер, химикал, флаш памет, визитки, с изключение черно-бели разпечатки за презентации за всяка среща) в работни дни, след сключване на договора с изпълнителя, съгласно Техническите предложения на участниците. Предложението следва да е в брой календарни дни, който е цяло положително число, а не дроб. Срок за изработване и предоставяне на 1800 броя информационни пакети не може да е по- малък от 10 календарни дни и по – дълъг от 30 календарни дни от сключване на договора с изпълнителя. Участник предложил срок по-малък от 10 календарни дни и по-дълъг от 30 дни след сключване на договора ще бъде отстранен от процедурата. Тежестта на показател Срок (ПС) при изчисляване на комплексната оценка КО е 10%. в) ФИНАНСОВ ПОКАЗАТЕЛ (ФО) представлява предложена от участника крайна цена представлява предложена от участника крайна цена, включваща цена за организиране и провеждане на всички дейности: на 84 (бр) инфосъбития, организиране и провеждане на събития за работа с медии (6 бр.) и организиране и провеждане на общи инициативи на мрежата (3 бр.) – тегловен коефициент – максимален брой точки 30 Изчислява се по формулата: ФО = (ФПmin/ФПi) х 30...... (брой точки ) Където ФПi е предложената цена в лева, съгласно Ценовото предложение на съответния участник. Където ФПmin е минималната предложена цена в лева, съгласно Ценовите предложения от всички допуснати до оценка участници. Тежестта на общата финансова оценка ФО при изчисляване на комплексната оценка КО е 30%. Комплексната оценка на всеки участник се изчислява по формулата: КО = ТО +ПС + ФО=…………………….(брой точки) Комисията класира на първо място и предлага за Изпълнител участникът, който е получил най-много точки от комплексната оценка на офертите, а останалите следват в низходящ ред, съгласно съответната им комплексна оценка.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

25/04/2016 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

При изпълняване на услугата участникът следва да спазва следните общи изискания: 1. Изисквания за визуализация: Всички дейности и материали за информация и публичност да се изготвят съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация за 2014-2020 г., неразделна част от настоящата публична покана. 2. Работа в тясно сътрудничество с Община Благоевград и други институции, необходимо за качествено и точно изпълнение на услугата. 3. Спазване на всички други изисквания съгласно заложеното в договора за услуга. 4. Изпълнителят трябва да осигури необходимата техника, апаратура и човешки ресурси за изпълнението на услугата. Изпълнителят прехвърля на Възложителя всички авторски права върху продуктите изготвени в рамките на настоящият договор. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участници и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на изискванията за достъп до сградата. Допълнителна информация, както и документи, могат да бъдат получени на посочения адрес www.blgmun.com- профил на купувача на интернет страницата на Община Благоевград. Публичната покана както и образците на документи са публикувани на адрес www.blgmun.com- профил на купувача. При изготвяне на офертата всеки участник следва да се придържа точно към обявените изисквания. Всеки един участник има право да представи само една оферта. Към офертата е необходимо да бъдат приложени и всички изискуеми от Възложителя документи. Разглеждането на офертите и възлагането на обществената поръчка ще се извърши по по реда на действащия към момента на публикуване на публичната покана ЗОП (във връзка с §18 от ПЗР на ЗОП, обн. ДВ, бр. 13 от 16.02.2016 г., в сила от 15.04.2016 г.). Офертите се получават на адрес: гр. Благоевград, пл. „Георги Измирлиев“ №1, сградата на Община Благоевград - деловодство, в срок до 17:30 ч. на 25.04.2016 г. Офертите ще бъдат отворени на 26.04.2016 г. от 10:00 часа, Зала №210 в сградата на Общинска администрация - гр. Благоевград.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

25/04/2016