Версия за печат

BG-Велико Търново

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Велико Търново, гр. Велико Търново, пл. Майка България № 2, За: Надя Петрова, Русанка Александрова, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 619231, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 062 619251

Място/места за контакт: Отдел Обществени поръчки в Община Велико Търново; стая 318, стая 321

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha.

Адрес на профила на купувача: https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/410.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Този документ е създаден с финансовата подкрепа на Програма BG04 „Енергийна ефективност и възобновяема енергия” по ФМ на Европейското икономическо пространство. Цялата отговорност за съдържанието на документа се носи от Община Велико Търново и при никакви обстоятелства не може да се приема, че този документ отразява официалното становище на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство, страните- донори и Програмния Оператор на Програма BG04 „Енергийна ефективност и възобновяема енергия”. Обект: „Услуга по извършване на одит по проект „Подобряване на енергийната ефективност в социалната инфраструктура на град Велико Търново”. Услугата се извършва с обхват, съгласно изискванията на проект „Подобряване на енергийната ефективност в социалната инфраструктура на град Велико Търново” по Договор от дата 18.08.2015г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG04-02-03-071-007, който се осъществява с финансовата подкрепа на Програма BG04 „Енергийна ефективност и възобновяема енергия”, процедура BG04-02-03 „Повишаване на енергийната ефективност и използване на възобновяема енергия в общински и държавни сгради и локални отоплителни системи” по Финансов механизъм на Европейското икономическо пространство. Извършване на независим одит на изпълнението на Договор от дата 18.08.2015г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG04-02-03-071-007, сключен между Министерство на енергетиката и Община Велико Търново при изпълнение на Ръководство на бенефициента за изпълнение на проекти по Програма BG04 „Енергийна ефективност и възобновяема енергия” и неговите актуализации и специфични изисквания на програмата. Целта на настоящата поръчка е да бъде избран независим одитор, който да извърши одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проекта. Извършването на одита трябва да включва следните конкретни дейности: Проследяване ефективното прилагане на националното законодателство и правото на ЕС при изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по него, залегнали в проектното предложение от страна на бенефициента, както и на процедурите по избор на изпълнители по ЗОП. Проследяване ефективното прилагане на правилата, разписани от органите, отговорни за управление, наблюдение и контрол на програма BG04 „Енергийна ефективност и възобновяема енергия”. Проверка за съответствие между декларираните в разходооправдателните документи разходи и дейностите, залегнали в одобрения проект. Проверка за наличието на всички необходими реквизити в разходооправдателните документи и за съответствие с изискванията на Закона за счетоводството и приложимите подзаконови нормативни актове. Проверки за проследяване реалното извършване на дейностите и разходите Проверка за проследяване адекватността на одитната пътека, осигурявана от бенефициента, както и съхраняване на проектната документация, съгласно изискванията. Одитът се извършва с цел да се гарантира правилното и коректно разходване на средствата по проекта и изпълнението на бюджета, както и да се потвърди правомерността, целесъобразността и ефективността на разходваните средства. Одитът на проекта ще включва текущ контрол върху разходването на средства през целия период на проекта, който ще приключва с доклад. Одиторския доклад ще бъде приложен и към окончателния финансов отчет по проекта. Дейността ще се осъществява текущо, като в последния месец от изпълнението на проекта ще се изготви финален окончателен одиторски доклад – т.нар. „Доклад за фактически констатации по проекта”. С изготвянето на докладите трябва да се документира дали декларираните от Бенефициента по договора за безвъзмездна финансова помощ – община Велико Търново - разходи са действително направени, точни и допустими в съответствие с договора. Очаквани резултати: Изготвени междинни и окончателен одиторски доклади; Осигурен контрол върху разходването на средства по проекта.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79212000

Описание:

Одиторски услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Обща прогнозна стойност без ДДС:4166,67 лева. Участниците не могат да предлагат възнаграждение над посочената стойност. Участници, които са предложили по- голямо възнаграждение от прогнозната стойност ще бъдат отстранени от участие.Одитните проверки обхващат цялата финансова информация по дейностите и договорите по Проекта с цел установяване на верността и законосъобразността на отчетените разходи. Одитни проверки се извършват при подаване на искане за плащане по Проекта и в съответствие с Общите условия за предоставяне на БФП, Ръководство за бенефициента за изпълнение на проекти по Програма BG04 „Енергийна ефективност и възобновяема енергия” и след приключване изпълнението на дейностите по Проекта. Одитната проверка включва: - Изготвяне на независима външна преценка на допустимостта и правилността на направените разходи по Проекта; - Удостоверяване на направените разходи и тяхната коректност; - Изготвяне на междинни и окончателен одитни доклади съгласно Закона за независимия финансов одит; - Извършване на необходимите взаимосвързани процедури, определени от одиторските стандарти, за да се изготви независимо мнение относно достоверността във всички аспекти на същественост на финансовите отчети, изготвени в съответствие с българското счетоводно законодателство, действащите нормативни документи в Република България, условията на ДБФП и условията и изискванията на Възложителя при осъществяването на горецитирания Проект; - Оказване на консултации и помощ и изразяване на писмени становища при отчитане на средствата по Проекта. - други дейности, изискващи се за пълно и качествено изпълнение на услугата.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

4167 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

град Велико Търново

NUTS:

BG321

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Работите се извършват съгласно специфичните изисквания на проект „Подобряване на енергийната ефективност в социалната инфраструктура на град Велико Търново” по Договор от дата 18.08.2015г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG04-02-03-071-007, който се осъществява с финансовата подкрепа на Програма BG04 „Енергийна ефективност и възобновяема енергия”, процедура BG04-02-03 „Повишаване на енергийната ефективност и използване на възобновяема енергия в общински и държавни сгради и локални отоплителни системи” по Финансов механизъм на Европейското икономическо пространство. Съгласно изискванията на ДБФП- „Доклад за външен одит, изготвен от регистриран одитор, се прилага към всяко искане за окончателно плащане.”, а „приемането на окончателен финансов отчет на Община Велико Търново, като бенефициент се извършва след приключване на одиторска проверка, извършена с външен одит”. Съгласно Ръководство на бенефициента за изпълнение на проекти по Програма BG04 „Енергийна ефективност и възобновяема енергия”- „Окончателния отчет трябва да бъде представен в рамките на срока за изпълнение на проекта, като при финалното докладване се представя и одитния доклад”. / стр. 71-72 от Ръководството/. Одитните проверки се извършват при подаване на искане за плащане по Проекта, съгласно общите условия към Договора за безвъзмездна финансова помощ и след приключване изпълнението на дейностите по Проекта. За всяка одитна проверка Изпълнителят представя на Възложителя доклад за външен одит. Одиторските доклади се изготвят в 3 екземпляра на хартиен носител и 2 екземпляра на електронен носител. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ трябва да провери цялата финансова информация по дейностите и договорите по проекта, необходима за да удостовери, че отчетените разходи са верни и извършени законосъобразни. Приемането на изпълнената, в съответствие с договора работа, се извършва с подписването на приемателно-предавателни протоколи между Ръководителя на проекта и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след представяне на всички изискуеми документи и материали съгласно Ръководство за бенефициента за изпълнение на проекти по Програма BG04 „Енергийна ефективност и възобновяема енергия“. Плащане: авансово плащане, в срок до 30 дни след датата на подписване договора. Окончателно плащане се извършва в 30 дневен срок по банков път след изготвяне и представяне на заключителен одитен доклад и приемателно-предавателен протокол, подписан от Ръководителя на Проекта и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Плащанията се извършват с платежно нареждане по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. При изпълнението на поръчката могат да се използват подизпълнители, което се посочва в обр. 2, а когато, няма да бъдат използвани подизпълнители, това се отбелязва в образеца. Услугата се изпълнява при условията на предложен от възложителя договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

21/04/2016 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата трябва да съдържа най-малко:1.Списък на документите и информацията в офертата- обр.№1; 2.Данни за лицето, което прави предложението, посочени в „Представяне на участника” съгласно обр. №2,с предложен срок на валидност на офертата / не по-малък от 90 календ. дни,считано от крайния срок за получаване на офертата/;3.Техническо предложение, съгласно образец №3 с изложена методология на изпълнението; 4.Ценово предложение съгласно образец №4.Ценово предложение следва да съдържа: Възнаграждение за услугата;Аванс -при желание от страна на участника.Предложението за аванс не може да бъде повече от 30%/тридесет на сто/; 5.Списък по чл. 51,ал.1,т.1 от ЗОП на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга по Образец №5.Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Минимално изискване по т.5 За период последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да удостовери, че е изпълнил успешно услуги с предмет еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, а именно: най- малко две услуги за извършване на одит; 6.Декларация по обр.№ 6 за липса на свързаност с друг участник по чл.55,ал.7 ЗОП,както и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8,т.2 ЗОП и за липса на пречки за участие в процедура по ЗОП, съгласно ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС;7.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител по обр. №7;Копия на документи се представят с гриф „Вярно с оригинала” и заверено с подпис и свеж печат на участника.Документите/данните в офертата се подписват само от лица с представителни функции, посочени в търговския регистър или упълномощени за това лица.Във втория случай се изисква да се представи нотариално заверено пълномощно за изпълнението на такива функции. Образците са на разположение на участниците на адреса на Профила на купувача.Информация относно движението на обществената поръчка ще се предоставя чрез публикуване на информация в Профила на купувача или чрез писмено уведомяване на участниците.Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, върху,който се посочва: наименованието на участника, адрес за кореспонденция, тел.,факс,е-mail и описание на поръчката по раздел ІІ от публичната покана.Възложителят не приема за участие в процедурата и не разглежда оферта, която е представена след изтичане на крайния срок за получаване на офертите, посочен в публичната покана.От участие в процедурата се отстранява участник:чиято оферта не отговаря на предварително обявените от възложителя условия и /или в чиято оферта не е представен някой от изискуемите документи.Преди сключване на договор участника представя: документи за удостоверяване на обстоятелства по чл. 47,ал.1,т.1, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен регистър или предоставянето им служебно на възложителя;декларации за липсата на обстоятелства по чл.47,ал.5.Офертата следва да се депозира най-късно до 17:00ч. на 21.04.2016г. в „Център за услуги и информация на граждани”, в сградата на Община В. Търново на адрес: град В. Търново, пл. „Майка България“ №2.Съгласно чл.101б,ал.1,т.6 от ЗОП, отварянето и разглеждането на представените оферти ще се извърши на 22.04.2016г. от 11:00 ч. в сградата на Община В. Търново, при условията на чл.68, ал.3 от ЗОП(отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето).

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

21/04/2016