Версия за печат

BG-Варна

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Териториална дирекция на Национална агенция за приходите Варна, гр. Варна, бул.Осми приморски полк №128, За: Н.Няголова, България 9002, Варна, Тел.: 052 360426, E-mail: n.nyagolova@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950

Място/места за контакт: ТД на НАП Варна

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/news?id=2926.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация по предварителна заявка на Възложителя, за нуждите на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване: Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

90921000

Описание:

Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Общата площ на административните сгради, предоставени за нуждите на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване: Добрич,Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен, посочена в пълното описание на предмета на поръчката- приложение към публичната покана. Максимално допустима стойност по договора-6 500/шест хиляди и петстотин/ лева без ДДС, съответно 7 800/седем хиляди и осемстотин/ лева с ДДС. Условия и начин на плащане: Плащането от страна на Възложителя се извършва от ТД на НАП Варна по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след извършване на услугата по дезинфекция, дезинсекция и дератизация по направена от отговорника заявка, и представяне в отдел „Бюджет и финанси” при ТД на НАП Варна или съответния офис за обслужване на следните документи: приемо-предавателен протокол, с който се удостоверяват извършените дейности по ДДД /вид и количество/, подписан от определените отговорници по договора за ТД на НАП Варна или съответния офис за обслужване, и фактура. Фактурата се издава на името на териториалната дирекция и се подписва от определените отговорници по изпълнение на договора за ТД на НАП Варна или съответния офис за офис за обслужване при ТД на НАП Варна, до пет дни от извършване на услугата. Срок за изпълнение на поръчката: 30/тридесет/ месеца, или до достигане на максимално допустимата стойност на договора в размер на 6 500/шест хиляди и петстотин/ лева без ДДС, съответно 7 800/седем хиляди и осемстотин/ лева с ДДС, в рамките на този срок.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

6500 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Административните сгради, предоставени за нуждите на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване: Добрич,Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен, съгласно пълно описание на предмета на поръчката- приложение към публичната покана.

NUTS:

BG33

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

При изпълнение на обществената поръчка: 1. Изпълнителят извършва дейности по дезинфекция, дезинсекция и дератизация /ДДД/ на помещенията в административните сгради на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване: Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище, Шумен по писмена заявка на Възложителя, при регистрирано наличие на инсекти, гризачи и други вредни организми, в срок от 3/ три/ работни дни от получаването на конкретната писмена заявка. Заявката се подава по електронен път от страна на Възложителя от определения отговорник по договора за ТД на НАП Варна или съответния офис за обслужване при ТД на НАП Варна; 2. При възникване на извънредна необходимост изпълнителят следва да се отзове не по-късно от 24 часа от подаването на сигнала по електронен път; 3. За извършените ДДД дейности и обработените площи се съставя двустранен протокол по образец (Приложение № 4 към чл.18 от Наредба № 3 от 24.01.2005г. за условията и реда за извършване на дезинфекции, дезинсекции и дератизации), който се подписва от отговорника по договора за ТД на НАП Варна или съответния офис за обслужване при ТД на НАП Варна и от Изпълнителя и е основание за издаване на оригинална фактура, до пет дни от извършване на услугата /приложение към публичната покана/; 4.Обработката следва да се провежда при спазване на изискванията за опазване на околната среда от замърсяване с биоциди и здравето на хората. При обработката на площите, изпълнителят е длъжен да използва биоцидни препарати, които са снабдени с разрешение за пускане на пазара, издадено от Министерство на здравеопазването по реда на глава ІV от Закона за защита от вредното въздействие на химичните вещества и смеси и подзаконовите актове за осигуряване на здраве и безопасност при работа; 5. Да се спазват стриктно мерките за безопастност при работа с биоциди; 6. Да се спазват стриктно указаните от производителя на препаратите начини на употреба /доза, концентрация и време на експлоатация/; 7. Дезинфекции, дезинсекции и дератизации да се провеждат в свободни от хора помещения; 8. Дейността по дезинфекция, дезинсекция и дератизация следва да се извършва при спазване на изискванията на Закона за безопасни и здравословни условия на труд, Закона за защита от вредното въздействие на химичните вещества и смеси и подзаконовите нормативни актове за осигуряване на здраве и безопасност при работа, Наредба № 3 от 24.01.2005г. за условията и реда за извършване на дезинфекции, дезинсекции и дератизации. Изискванията към участниците са посочени в т. 7 от описанието предмета на поръчката - приложение към публичната покана.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Оценяването на постъпилите оферти се извършва по критерий „икономически най-изгодна оферта”. Показатели за оценка на офертите: - К1 - цена за дезинсекция за 100 кв.м., с тежест на показателя в комплексната оценка 70 %; - К2 - цена за дератизация за 100 кв.м., с тежест на показателя в комплексната оценка 20 %; - К3 - цена за дезинфекция за 100 кв.м., с тежест на показателя в комплексната оценка 10 %. Оценката на постъпилите оферти ще се извърши по следната формула: КО=К1 + К2 + К3, в която К0 е Комплексна оценка на съответния участник, максимално 100 точки.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

28/04/2016 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Изискванията към офертите, срока им за валидност, начина и срока им на получаване са посочени в описанието на предемета на поръчката - приложение към публичната покана. С класирания на първо място и определен за Изпълнител участник, Възложителят ще сключи писмен договор за възлагане на обществената поръчка, съдържащ гаранция за изпълнението му, със срок за изпълнение-30 /тридесет/ месеца, или до достигане на максимално допустимата стойност по договора, с начало на изпълнение, не по-рано от 06.08.2016г. Преди подписване на договор, участникът, определен за Изпълнител, следва да представи: 1. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от максимално допустимата стойност на договора без ДДС. Гаранцията се представя под формата на парична сума, внесена по банкова сметка на възложителя: IBAN BG39IORT73773300365003, BIC: IORTBGSF, при Инвестбанк АД Варна, или банкова гаранция. При предоставяне на банкова гаранция за изпълнение на договора, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и платима при първо писмено поискване, в което възложителят да заяви, че изпълнителят е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществена поръчка, със срок на валидност 30 /тридесет/ календарни дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Разходите по откриването и поддържането на гаранцията са за сметка на изпълнителя. Определеният изпълнител трябва да предвиди и заплати таксите по откриване и обслужване на гаранцията, така че размерът на получената от възложителя гаранция за изпълнение да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура; 2. Документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал. 1, т. 1, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен регистър или предоставянето им служебно на Възложителя; 3. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП; 4. Данни за банковата сметка на изпълнителя; 5. Оригинал или заверено копие на пълномощно, ако договорът ще се подписва от упълномощено лице; 6. Данни за връзка с координатора на изпълнителя. *НАП предоставя достъп по електронен път до приложенията към публичната покана и проекта на договор на адрес: http://www.nap.bg, раздел "Профил на купувача", „Публични покани".Отварянето на офертите е публично и ще се проведе на 04.05.2016г. в 14:00 часа, в административната сграда на ТД на НАП Варна, бул. „Осми приморски полк“ № 128, блок Б, зала 205. *Съгласно чл.68 ал.3 от ЗОП на отварянето на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

28/04/2016