Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков 52, За: Щерьо Попов, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593200, E-mail: sht.popov@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция Логистика

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/news?id=2922.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на настоящата обществена поръчка е „Предоставяне на технически услуги по отстраняване на аварии в тръбопроводните инсталации, в административната сграда на ТД на НАП ГДО, с адрес: гр. София, ул. „Аксаков“ №29”. Изпълнението на всички дейности, включени в предмета на поръчката се извършва след подаване на заявка от страна на Възложителя на e-mail, fax или телефон на Изпълнителя. Предметът на поръчката включва дейности по предоставяне на технически услуги на тръбопроводни инсталации и прилежащите им съоръжения, изразяващи се в: - отстраняване на течове от тръбопроводни инсталации и последствията от тях; - отстраняване на други възникнали аварии по тръбопроводните инсталации; - подмяна на резервни части и/или консумативи по тръбопроводните инсталации. Дейностите включени в предмета на поръчката са подробно описани в документ "Пълно описание на предмета на поръчката и изисквания за изпълнението", приложение към публичната покана.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71356000

Описание:

Технически услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Максимално допустимата обща стойност за изпълнение на поръчката, включително доставка на резервни части за целия срок на договора не може да надвишава сумата от 4 495.00 лева /четири хиляди четиристотин деветдесет и пет/ без ДДС или 5 394.00 /пет хиляди триста деветдесет и четири/ лева с ДДС. Преди подписване на договор, лицето определено за изпълнител, следва да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от максимално допустимата стойност за изпълнение на поръчката без ДДС. Извършените услуги се заплащат от възложителя по часова ставка, предложена от участника, определен за изпълнител, в ценовата му оферта. Необходимостта от предоставяне на услугите предмет на обществената поръчка се документира с двустранен констативен протокол, подписан от координатора по изпълнението на договора и от изпълнителя. Плащането ще се извършва от ТД на НАП ГДО, след изпълнението на всяка услуга по конкретна заявка, по банкова сметка на изпълнителя, в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на оригинална фактура и протокол, подписани от координатора по договора. Заявките се подават от координатора по договора от страна на Възложителя, на посочени от Изпълнителя факс, телефон или електронен адрес. Формирането на стойността на вложения труд при извършването на техническите услуги по поддръжка и отстраняване на аварии се определя на база на времето, необходимо за извършване на отделните операции по часовата ставка, предложена от участника, определен за изпълнител, в ценовата му оферта. За всяка извършена услуга се съставя протокол, съдържащ информация за: извършената работа, вложените резервни части и/или консумативи, времетраене на извършените дейности. Протоколът и фактурата се подписват от представител на Изпълнителя и от координатора по изпълнението на договора от страна на Възложителя. При необходимост от подмяна на резервни части и или консумативи, Възложителят ги заплаща по доставни цени, т.е. по цени на придобиване от Изпълнителя, което се доказва с прилагане на заверено копие от фактурата за закупуването им. Изпълнителят следва предварително да представи на Възложителя оферта/заявка за утвърждаване, съдържаща количествата и цените на необходимите за подмяна резервни части и/или консумативи и да пристъпи към закупуването им след одобряването на офертата/заявката от страна на Възложителя, чрез координатора по договора. Срокът на договора е 12 /дванадесет/ месеца от датата на сключване, или до изчерпване на максимално допустимата стойност в рамките на този срок.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

4495 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Административната сграда на ТД на НАП ГДО, на следния адрес: в гр. София, ул. „Аксаков“ №29

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

При изпълнение на поръчката, Изпълнителят е длъжен: - да осигури шестмесечен гаранционен срок на извършената работа, считано от датата на подписване на двустранен протокол за пускане в експлоатация на инсталацията, по отношение на която е предоставена услугата; - в гаранционния срок да извършва за своя сметка некачествено извършената работа, да подмени некачествена част и да отстрани за своя сметка повредите, възникнали в резултат на некачественото изпълнение; - да осигури шестмесечен гаранционен срок на вложените резервни части и/или консумативи или този на производителя, ако е по-дълъг; - да се отзовава при повикване за авария, получено по факс, e-mail или телефонно обаждане, в срок до 1 /един/ час от получаването на сигнала за настъпване на събитието, включително в празнични и почивни дни; Времето за реакция, измерено в часове, е периода от изпращането на заявка за съответната необходимост, до пристигането на специалист на мястото на изпълнение на обществената поръчка. - да отстранява повредите и последствията от тях в максимално кратки срокове, но не по-късно от 24 /двадесет и четири/ часа от заявяването им; - да извършва всички технически услуги при спазване на нормативните изисквания по отношение на безопасни условия на труд, касаещи инсталации в сгради; - да осигурява необходимите резервни части и/или консумативи за извършване на съответните услуги, предварително съгласувани с Възложителя и заплащани от него по доставни цени, (под доставна цена се разбира цената, на която е закупена съответната резервна част) за което Изпълнителят следва да представя заверено копие от фактурата за закупуването й.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

25/04/2016 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Подаване на оферта в посочения от възложителя срок; 2. Срок на валидност на представените оферти – 120 дни от изтичане на срока за подаване на оферти; 3. Офертите трябва да съдържат следните документи и информация: - Данни за лицето, което прави предложението (ЕИК - единен идентификационен код, съгласно чл. 23, ал. 4 от Закона за Търговския регистър – ако е юридическо лице; данни по документ за самоличност – ако е физическо лице), включително наличие на регистрация по ЗДДС, и координати за връзка, телефон, факс, адрес, представляващ и координатор за изпълнението. При участници обединения, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 2 от ЗОП, към офертата се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; - декларация за съгласие с проекта на договор (съгласно приложения образец); - декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (съгласно приложения образец); - декларация по чл. 6, ал. 2 от ЗМИП (съгласно приложения образец); - декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП, за липса на обстоятелства по чл. 55, ал. 7 и чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (съгласно приложения образец). - Техническо предложение за изпълнение, съгласно приложения образец; - Предлагана цена за изпълнение на поръчката, съгласно приложения образец. Всички изисквания към участниците са посочени в приложенията към публичната покана. НАП предоставя достъп по електронен път до приложенията към поканата, съдържащи пълно описание на предмета на поръчката, изисквания към изпълнението, образец на техническо предложение и образец на документ "предлагана цена", изисквания към участниците, условия за подаване на оферта и сключване на договор, проект на договор, и образци на декларации, които могат да бъдат намерени в досието на поръчката на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача", "Публични покани". Отварянето на офертите е публично и ще се проведе в първия работен ден след изтичане на срока за получаване на оферти, от 11:00 часа в административната сграда на ЦУ на НАП, бул."Княз Ал.Дондуков" № 52. Съгласно чл. 68 ал. 3 от ЗОП на отварянето на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

25/04/2016