Версия за печат

BG-гр.София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

БДЖ-Товарни превози ЕООД, гр. София, ул. Иван Вазов № 3, За: за документацията Мартина Георгиева ; по технически въпроси инж. Божидар Минев, Република България 1080, гр.София, Тел.: 0889 400707 ; 0888 377113, E-mail: opp_tp@bdz.bg, Факс: 02 9877983

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки и проекти и дирекция Ремонт на локомотиви и товарни вагони

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://bdzcargo.bdz.bg/bg/.

Адрес на профила на купувача: http://bdzcargo.bdz.bg/bg/publichni-pokani/dostavka-na-otlivki-za-izrabotvane-na-vtulki-i-gaiki-za-remont-na-povdigatelni-suorujeniia-25-t-krikove-v-Lokomotivni-depa-Ruse-i-Dupnica.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Доставка на отливки за изработване на втулки и гайки за ремонт на повдигателни съоръжения - 25 т. (крикове) в Локомотивни депа Русе и Дупница”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

43415000

Описание:

Леярски калъпи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

„Доставка на отливки за изработване на втулки и гайки за ремонт на повдигателни съоръжения - 25 т. (крикове) в Локомотивни депа Русе и Дупница”, съгласно Спецификация за доставка на отливки за ремонт на повдигателни съоръжения - 25т. /крикове/ в Локомотивни депа Русе и Дупница - Приложение № 2 от документацията за участие, а именно: 1. Гайка ф85х225/235/35 - 8 броя; 2. Втулка ф70хф110ф120/105х20 - 32 броя; 3. Втулка ф50хф100хф108/55х15 - 8 броя; 4. Втулка/черупка ф45хф80хф99/20х45х20 - 32 броя; 5. Втулка ф80хф120х140/115х15 - 8 броя; 6. Втулка ф30хф65хф75/35х15 - 16 броя.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

19000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Локомотивно депо Русе, гр. Русе, ул.Тутракан № 2

NUTS:


ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Регистрационни документи: 1.1 Административни сведения за участника, попълнени по образеца, приложен към настоящата покана - Приложение №1 ; 1.2 Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП, попълнена по образеца, приложен към настоящата покана - Приложение №11; 1.3 Когато участникът в обществената поръчка е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по т.1.1 и т.1.2 се предоставят в официален превод на български език, съгласно §1 т.16а от ДР на ЗОП. 2. Доказателства за техническите възможности на участника за изпълнение на поръчката, както следва: 2.1 Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата,заедно с доказателство за извършената доставка -удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за доставката, попълнен по образеца, приложен към настоящата покана - Приложение № 12 към публичната покана. Под "сходни доставки" с предмета на настоящата обществена поръчка, следва да се разбират доставки на отливки на сплави на цветни метали; 2.2 Сертификат по ISO 9001:2008 или еквивалентен документ за успешно внедрена система за качество, с обхат на сертификация, съответващ на дейностите, включени в предмета на настоящата обществена поръчка.Сертификатът следва да бъде със срок на валидност, обезпечаващ срока за изпълнение на договора за обществена поръчка и да е издаден на участника. Сертификатът се предоставя в нотариално заверена форма; 2.3 Декларация от участникът, че материала отговаря на доставените заготовки за изработване на гайки и втулки на БДС EN 1982 - оригинал; 2.4 Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане условията на проекта на договора, попълнена по образец - Приложение № 7 към публичната покана; 2.5 Техническо предложение за изпълнение на поръчката, попълнено по образец - Приложение № 9 към публичната покана; 2.6 Ценово предложение за изпълнение на обществената поръчка, попълнено по образец - Приложение № 10 към публичната покана; 2.7 Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП ,попълнена по образец - Приложение № 5 към публичната покана; 2.8 Декларация по чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, попълнена по образец- Приложение № 13 към публичната покана. продължава в раздел "Допълнителна информация" от публичната покана.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

25/04/2016 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

2.9 При участници обединения-оригинал или нотариално заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лице, което представлява участниците в обединението и документ подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия в оригинал или нотариално заверено копие; 2.10. Изрично нотариално заверено пълномощно на лицето, подписало офертата, както и приложените към нея документи, в случай, че същите не са подписани от лицето, представляващо участника съгласно търговска му регистрация. Общата стойност на доставката не може да надвишава, определеният от Възложителят максимално допустим финансов ресурс, в размер на 19 000,00 (деветнадесет хиляди) лева без ДДС. Офертата на участниците, заедно с всички необходими документи към нея да се представят в запечатан, непрозрачен плик с надпис: До "БДЖ-Товарни превози" ЕООД гр. София, 1080, ул. "Иван Вазов" № 3 "Оферта" за изпълнение на обществена поръчка с предмет: „Доставка на отливки за изработване на втулки и гайки за ремонт на повдигателни съоръжения - 25 т. (крикове) в Локомотивни депа Русе и Дупница”, точен адрес на участника, лице за контакти, тел./факс, е-mail адрес и мобилен телефон за връзка. При сключване на договора избрания за изпълнител следва да представи: 1. Документи от съответните органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП - оригинал или нотариално заверено/и копие/я; 2. Декларация/и за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП - оригинал; 3. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността му със срок на валидност 1 (един) месец след изтичане срока на договора. Гаранцията се предоставя под формата на безусловна неотменяема банкова гаранция в полза на "БДЖ-Товарни превози" ЕООД в оригинал или депозит внесен по банкова сметка на "БДЖ-Товарни превози" ЕООД – банка УниКредит Булбанк АД, гр. София, IBAN: BG02 UNCR 7000 1501 0062 61, BIC: UNCRBGSF. Датата на провеждане на заседанието на комисията за отваряне и разглеждане на подадените оферти е 27.04.2016 г. от 10:00 часа в сградата на "БДЖ-Товарни превози" ЕООД, на адрес : гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3. Всички представени документи към офертата да са в оригинал или копия заверени с гриф "Вярно с оригинала" с подпис и печат на участника. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в обществената поръчка или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

25/04/2016