Версия за печат

BG-Пловдив

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Пловдив, ул. Скопие № 106, За: Б.Дачева, Република България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935507, E-mail: b.dacheva@ro16.nra.bg, Факс: 032 679757

Място/места за контакт: гр. Пловдив

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/news?id=304.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмета на настоящата поръчка е: "Извършване на услуги по поддържане и ремонт на канцеларски и многофункционални машини в гаранционен и извън гаранционен период, находящи се в административните сгради на ТД на НАП Пловдив, включително доставка на резервни части и консумативи за тях (с изключение на касети с тонер и барабанни модули)". Предметът на поръчката е включен в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, видно от стр. 11 на Списъка по Приложение към т. 1 от Решение № 551/25.07.2014 г. на Министерския съвет на Р България, публикувано на интернет страницата на Агенцията за обществени поръчки (http://www.aop.bg). Когато в процедурата участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания и/или техни обединения, чиито оферти отговярт на изискванията на възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват. Участник, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, може да участва в обществената поръчка, при условие че може да изпълни 80 на сто от нейния предмет със собствено производство или ресурс. При невъзможност за самостоятелно изпълнение в този обем, той може да ползва подизпълнители или да се позовава на ресурсите на трети лица, при условие че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, за което се представя информация по реда на чл. 16г., ал. 7 от ЗОП. Преди подписване на договор, участникът, определен за Изпълнител, следва да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 807 (осемстотин и седем) лева (3 % от максимално допустимата стойност на договора без ДДС) във вид на: парична сума или неотменима и безусловна банкова гаранция за добро изпълнение, учредена в полза на Възложителя – ТД на НАП Пловдив. Банковата сметка на Възложителя е: IBAN: BG24 IORT 7375 3360 0000 01, BIC: IORTBGSF, Обслужваща банка: ИНВЕСТБАНК АД. В случаите по чл. 16г. от ЗОП Възложителят не изисква гаранция за изпълнение от специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50310000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на канцеларска техника


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Общата цена за изпълнение на поръчката за целия срок на договора (за извършване на дейностите съгласно т. 2 - „Техническа спецификация на поръчката” от раздел І на Приложение № 1 към публична покана ) не може да надвишава 26 900 лв. без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

26900 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Всички услуги ще се извършват в административните сгради на ТД на НАП Пловдив в съответните градове. В случай на необходимост услугите се извършват в сервизната/ите база/и на Изпълнителя.

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изпълнението на предмета на поръчката се изразява в: Извършването на услугите по поддържане и ремонт на канцеларските и многофункционални (за размножаване и копиране на документи) машини, описани по т. 2.2. към раздел І на Приложение № 1 към публична покана, следва да осигуря тяхното безопасно и надеждно ползване чрез извършването на всички дейности, определени в инструкциите на производителя на машините, съобразно периода на експлоатация и функционалната натовареност на всяка от тях. Пълно, точно, конкретно и изчерпателно изброяване на необходимите за осъществяването на услугата дейности, включително и евентуално необходимите за изпълнението доставки при изпълнението на поръчката, са посочени в т. 2 - „Техническа спецификация на поръчката” от раздел І на Приложение № 1 към публична покана. Условия, срок и начин на плащане: Всички плащания от името на Възложителя се извършват чрез ТД на НАП Пловдив. Транспортните разходи при реализирането на обществената поръчка са за сметка на избрания за Изпълнител (вкл. и относно доставянето на резервни части и консумативи). Изпълнителят извършва необходимите за осъществяването на поръчката допълнителни дейности за своя сметка и на свой риск, като за положения от него допълнителен труд и извършените допълнителни разходи не се дължи допълнително възнаграждение от Възложителя. Цената за извършени услуги по поддържане и ремонт, т.е. за извършени дейности по т. 2 от раздел І на Приложение № 1 към публична покана, се заплаща по банков път ежемесечно (при извършена услуга през месеца), в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на оригинална фактура. Възложителят заплаща на Изпълнителя по договора съответния вид дейност, както следва: а) вложеният труд за извършените дейности, чиято цена се изчислява като реално употребеното време в човекочасове (съгласно т. 2.1.5. от раздел І на Приложение № 1 към публична покана ) се умножи по оферираната „часова ставка”; б) стойността на доставените и вложени от Изпълнителя резервни части и консумативи, посочени в т. 2.3. към техническата спецификация от раздел І на Приложение № 1 към публична покана по предварително обявените цени, съгласно оферираните в Ценовото предложение (раздел ІІ от „ОФЕРТА за участие”) на Изпълнителя; в) доставната стойност на доставените и вложени от Изпълнителя резервни части и консумативи, които не са включени в т. 2.3. към техническата спецификация от раздел І на Приложение № 1 към публична покана и за които няма посочена цена в Ценовото предложение (раздел ІІ от „ОФЕРТА за участие”) на Изпълнителя, увеличена с оферираната „търговска надценка”, като доставната стойност се доказва със заверени копия от фактурите за закупуването им. Фактурата/ите за съответния месечен период следва да са придружени с: - двустранно подписания/те приемо-предавателен/ни протокол/и по т. 2.1.4. от раздел I на Приложение № 1 към публична покана; - заверени копия от фактурите за закупуването на вложените резервни части и консумативи (ако са вложени такива), които не са включени в т. 2.3. към техническата спецификация от раздел І на Приложение № 1 към публична покана и за които няма посочена цена в Ценовото предложение (раздел ІІ от „ОФЕРТА за участие”) на Изпълнителя. Оферираните цени/показатели не може да се увеличават за целия срок на договора. Срок за изпълнение на поръчката: 24 (двадесет и четири) месеца, считано от 31.10.2016 г. до 31.10.2018г. или до изчерпване на максимално допустимата стойност в размките на срока на договора.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показатели, които ще формират комплексната оценка на ценовите предложения: 1. Най-ниска предложена „часова ставка без ДДС за вложения труд при извършване на дейности по т. 2.1. от раздел І на Приложение № 1 към публична покана“ – тежест 53%. 2. Най-ниска предложена „обща цена без ДДС за резервни части съгласно списъка от таблицата по т. 2.3. от раздел І на Приложение № 1 към публична покана“ (в лева) - тежест 45%. 3. Най-ниска предложена „търговска надценка върху стойността на резервните части и консумативи, вложени при извършване на дейности по т. 2.1. от раздел І на Приложение № 1 към публична покана, които не са включени в списъка от таблицата по т. 2.3. от раздел І на Приложение № 1 към публична покана и в т. 2.2. от раздел ІІ – „ЦЕНОВО ПРЕДЛОЖЕНИЕ“ на „ОФЕРТА за участие“ (в проценти) – тежест 2%. Предложенията на участниците по показателя „часова ставка без ДДС за вложения труд при извършване на дейности по т. 2.1. от раздел І на Приложение № 1 към публична покана ” не могат да надвишават 8 лв./чч . Предложенията на участниците по показателя „търговска надценка върху стойността на резервните части и консумативи, вложени при извършване на дейности по т. 2.1. от раздел І на Приложение № 1 към публична покана, които не са включени в списъка от таблицата по т. 2.3. от раздел І на Приложение № 1 към публична покана и в т. 2.2. от раздел ІІ – „ЦЕНОВО ПРЕДЛОЖЕНИЕ“ на представената „ОФЕРТА за участие” не могат да надвишават 5 % . Ценови предложения, които надвишават горепосочените стойности не подлежат на оценяване и класиране.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

20/04/2016 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Изисквания за участие: 1.Подаване на оферта в посочения от Възожителя срок. 2.Офертата трябва да съдържа информацията и документите посочени в раздел III "Изискване за участие" от приложение № 1 към публичната покана. Оферти, за които е установено, че не отговарят на изискванията на възложителя, определени в публичната покана и приложенията към нея не подлежат на оценяване и класиране. Офертата се подава в запечатан непрозрачен плик, придружен от писмо с посочен изходящ номер на поканата и наименованието на обществената поръчка, за която се отнася, което да позволи завеждането му в деловодната система на ТД на НАП Пловдив и поставяне на входящ номер. Офертата следва да постъпи в деловодството на ТД на НАП Пловдив, с адрес: гр. Пловдив, ул. Скопие № 106, ет. 1, стая 110, деловодството, до изтичане на посочения в поканата срок. Отварянето на офертите е публично и ще се проведе на 21.04.2016г. от 10,30 часа, в административната сграда на ТД на НАП в гр. Пловдив на ул. „Скопие” № 106, етаж 8, стая 814. Съгласно чл.68 ал.3 от ЗОП на отварянето на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. НАП предоставя достъп по електронен път до Приложения от № 1 до № 10 към поканата, съдържащи пълното описание, техническа спецификация, изискванията за участие, срокове за изпълнение, условия за сключване на договор, образци на документи, които могат да бъдат намерени на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача", раздел "Публични покани" до изтичане на срока на валидност, посочен в раздел IV от настоящата покана.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

20/04/2016