Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Столична община – район "Средец", ул. "Леге" № 6, За: Ваня Мичева, Република България 1000, София, Тел.: 02 9484321, E-mail: v.micheva@sredec-sofia.org, Факс: 02 9861837

Място/места за контакт: ул. "Леге" № 6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://sredec-sofia.org/.

Адрес на профила на купувача: http://sredec-sofia.org/bg/post/833/dostavka-i-montazh-na-obzavezhdane-za-nu.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка и монтаж на обзавеждане за нуждите на 18 ОДЗ „Детски свят“, находящо се в район „Средец“ – Столична община, кв. „Яворов“, ул. „Георги Марков“ № 2, по обособени позиции, както следва: - Обособена позиция № 1 – Доставка и монтаж на мебели и доставка на текстилни изделия; - Обособена позиция № 2 – Доставка и монтаж на вътрешни щори за прозорци.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

39161000 (FA02) , 39515410 (FA02)

Описание:

Мебелировка за детски градини (За детски градини )
Вътрешни щори (За детски градини )


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Доставка и монтаж на обзавеждане за нуждите на 18 ОДЗ „Детски свят“, находящо се в район „Средец“ – Столична община, кв. „Яворов“, ул. „Георги Марков“ № 2, по обособени позиции, както следва: - Обособена позиция № 1 – Доставка и монтаж на мебели и доставка на текстилни изделия; - Обособена позиция № 2 – Доставка и монтаж на вътрешни щори за прозорци. Количеството и обема е подробно описано в утвърдените указанията за участие и изисквания към участниците за подготовка на офертата, реда и условията за възлагане на поръчка по реда на глава осма "а", публикувана на интернет страницата на Възложителя – http://sredec-sofia.org/bg/post/833/dostavka-i-montazh-na-obzavezhdane-za-nu

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

61200 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София, район- "Средец" – Столична община, 18 ОДЗ „Детски свят“, кв. „Яворов“, ул. „Георги Марков“ № 2

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

За обособена позиция 1 Участниците трябва да представят списък на договорите (свободен формат на текстово оформяне, включващ възложител/контрагент, предмет, период на изпълнение и стойност) на изпълнените еднакви или сходни с предмета на поръчката договори през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата в настоящата поръчка, заедно с доказателства за изпълнение на съответния договор. Участниците следва да имат минимум 1 или повече успешно изпълнени еднакви или сходни с предмета на поръчката договори, с приложени доказателства за успешното им изпълнение. Доказателствата за изпълнението се предоставят под формата на удостоверения, издадени от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за договора. Под „сходни с предмета на поръчката договори“ следва да се разбират договори за доставено и монтирано обзавеждане със сходен или по-голям обем за детски заведения /ясли, детски градини, училища/, или други здравни, или обществени заведения. -Участниците трябва да представят доказателства за наличието на производствена и/или-складова база, като следва да разполага с необходимото собствено или наето минимално оборудване, което да позволява изпълнение на дейностите от предмета на поръчката, в съответствие с изискванията на техническата спецификация и количествена сметка – Документ за собственост, договор за наем или за ползване или др, правно основание . - Участникът следва да представи списък с лицата, ангажирани с изпълнението на поръчката - -Участникът следва да разполага с работници и служители за изпълнение на обществената поръчка- минимум 3 лица. - Участникът следва да представи копие от валиедн сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001-2008 или еквивалентен - Участниците следва да притежават внедрена система за управление на качеството ISO 9001-2008 или еквивалентна. Обособена позиция 2 Участниците трябва да представят списък (свободен формат на текстово оформяне, включващ възложител/контрагент, предмет на доставката, период на изпълнение и стойност на изпълнените договори, еднакви или сходни с предмета на поръчката през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата в настоящата поръчка, заедно с доказателства за изпълнения договор. Участниците следва да имат минимум 2 успешно изпълнени еднакви или сходни с предмета на поръчката договора, с приложени доказателства за изпълнение. Доказателствата за изпълнен договор се предоставят под формата на удостоверения, издадени от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. Под „сходни с предмета на поръчката договори“ следва да се разбират договори за доставено и монтирано обзавеждане със сходен или по-голям обем. -Участниците трябва да представят доказателства за наличието на производствена и/или-складова база, като следва да разполага с необходимото собствено или наето минимално оборудване, което да позволява изпълнение на дейностите от предмета на поръчката, в съответствие с изискванията на техническата спецификация и количествена сметка – Документ за собственост, договор за наем или за ползване или др, правно основание . -Участникът следва да представи списък с лицата, ангажирани с изпълнението на поръчката - -Участникът следва да разполага с работници и служители за изпълнение на обществената поръчка- минимум 3 лица. - Участникът следва да представи копие от валиедн сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001-2008 или еквивалентен Участниците следва да притежават внедрена система за управление на качеството ISO 9001-2008 или еквивалентна.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

За Обособена позиция 1 Комплексната оценка се изчислява по следната формула: КО = ОЦ + ОГ + ОТ Където: „КО“ е Комплексна оценка „ОЦ”е оценката по показател „Предлагана цена” „ОГ“ е оценката по показател „Гаранционен срок“ „ОС” е оценката по показател „Срок на изпълнение” Офертата получила най- висока комплексна оценка за съответната обособена позиция се класира на първо място. Максималният брой точки, който може да получи участник е 100 т. Относителна тежест на показателите за оценяване: ОЦ = 60 точки максимална стойност ОГ = 20 точки максимална стойност ОС = 20 точки максимална стойност За Обособена позиция 2 Комплексната оценка се изчислява по следната формула: КО = ОЦ + ОГ + ОТ Където: „КО“ е Комплексна оценка „ОЦ”е оценката по показател „Предлагана цена” „ОГ“ е оценката по показател „Гаранционен срок“ „ОС” е оценката по показател „Срок на изпълнение” Офертата получила най- висока комплексна оценка за съответната обособена позиция се класира на първо място. Максималният брой точки, който може да получи участник е 100 т. Относителна тежест на показателите за оценяване: ОЦ = 60 точки максимална стойност ОГ = 20 точки максимална стойност ОС = 20 точки максимална стойност

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

22/04/2016 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Публичната покана и приложенията към нея са публикувани в профила на купувача: http://sredec-sofia.org/bg/post/833/dostavka-i-montazh-na-obzavezhdane-za-nu и са достъпни от датата на публикуване на публичната покана в Портала на обществените поръчки. Договорът ще бъде сключен след осигуряване на необходимото финансиране.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

22/04/2016