Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Георги Николов – експерт търговия, отдел Търговски; Веселин Василев – главен инженер електрообзавеждане, отдел Електрооборудване, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3107/; 0417 83305/3154/, E-mail: gnikolov@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Електрооборудване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката е доставка на токоограничаващи стопяеми предпазители и основи за средно и ниско напрежение или еквивалент, съгласно Техническа спецификация посочена в профила на купувача. Предмета на поръчката е разделен на 3 /три/ обособени позиции, както следва: - Първа обособена позиция: Токоограничаващи стопяеми предпазители и основи за ниско напрежение или еквивалент. - Втора обособена позиция: Токоограничаващи стопяеми предпазители за средно напрежение или еквивалент. - Трета обособена позиция: Токоограничаващи бързодействащи предпазители за ниско напрежение или еквивалент. Участниците могат да участват за една или повече обособени позиции. Материалите са необходими за подмяна на изгорели такива.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

31211310

Описание:

Предпазители


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Техническата спецификация - Приложение №1, което може да бъде намерено в профила на купувача, посочен в настоящата покана. Прогнозната стойност /максималната стойност на договора/ е и максималния финансов ресурс осигурен от възложителя. Подадени ценови оферти, които надхвърлят прогнозната стойност /максималната стойност на договора/ по обособена позиция, ще бъдат отстранявани като неотговарящи на предварително обявените условия на Възложителя. Максималната стойност за първа обособена позиция е 8 000 лв /осем хиляди/ лева без ДДС. Максималната стойност за втора обособена позиция е 17 000 лв /седемнадесет хиляди/ лева без ДДС. Максималната стойност за трета обособена позиция е 30 000 лв /тридесет хиляди/ лева без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

55000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

DDP складова база на възложителя, отдел "Логистика и контрол", гр. Раднево, съгласно Инкотермс 2010.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно техническата спецификация. 2. Срокът за изпълнение на поръчката /за всяка обособена позиция/: до 36 месеца от датата на сключване на договора или до достигане на максималната стойност на договора за съответната обособена позиция, в зависимост от това кое от събитията настъпи първо. Начин на изпълнение /за всяка обособена позиция/ - на партиди, доставка по заявка - до 30 /тридесет/ дни след заявка на Възложителя. 3. Участниците да декларират производителя и страната на произход на предлаганите изделия - по образец на Възложителя - изискването се отнася за всяка обособена позиция. В случай ,че предлаганите изделия се произвеждат в повече от една страна, участникът декларира съответните страни, в които ще се произвеждат предлаганите изделия. 4. Декларирания производител на предлаганите изделия да е сертифициран по ISO 9001:2015 или еквивалент /доказва се с копие на валиден сертификат, придружен с превод на български език/ - изискването се отнася за всяка обособена позиция. За еквивалент на изисквания стандарт възложителят приема и валиден към датата на подаване на офертата сертификат по БДС EN ISO 9001:2008. 5. Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване: 5.1. При възлагане на обществената поръчка, Възложителят отстранява офертите на участниците за всяка обособена позиция, при която делът на стоките с произход от трети страни надвишава 50 на сто от общата стойност на стоките, включени в нея, съгласно чл.118 от ЗОП. Отстраняване на офертите няма да се извършва и прилага ако има сключен договор между Република България или Европейския съюз и третата страна, който осигурява сравним и ефективен достъп на български лица за участие в обществени поръчки в тази страна. 5.2. Когато предлаганите от участника стоки са със страна на произход от трета страна по смисъла на §1, т.32 от допълнителните разпоредби на ЗОП в офертата участникът прилага доказателства (копие на договор или споразумение с превод на български език), че между Република България или Европейския съюз и третата страна е сключен договор, който осигурява сравним и ефективен достъп на български лица за участие в обществени поръчки в тази страна. 6. Начин на фактуриране и плащане: плащането се извършва по банков път в срок до 30 (тридесет) календарни дни след всяка доставка, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол, придружен с документите при изпълнение на поръчката. Срокът на плащане, по всяка доставка, започва да тече от датата на последно представения документ (фактура или приемо-предавателен протокол), по същата доставка. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице, валутата на банковата сметка следва да бъде в български лева. 7. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 8. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор. Забележка: В изпълнение на разпоредбата на чл. 30 и чл. 32 от ЗОП да се счита добавено "или еквивалент" навсякъде, където в документацията по настоящата поръчка са посочени стандарти, технически одобрения или спецификации или други технически еталони по чл. 30, ал.1, т. 1 и 2 от ЗОП, както и когато са посочени модел, източник, процес, търговска марка, патент, тип, произход или производство. Изключение са случаите, когато чрез модел, марка, тип или по друг начин Възложителя индивидуализира собственото му съоръжение, за което са предназначени доставките или услугите, предмет на поръчката. Еквивалентността се доказва по реда на чл. 33, ал. 3 от ЗОП.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

20/04/2016 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Източник на финансиране: собствени средства. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 21.04.2016 г. от 09:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

19/04/2016