Версия за печат

BG-Благоевград

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Благоевград, пл. Георги Измирлиев № 1, За: Валентина Спасова - главен юрисконсулт, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 884475, E-mail: vspasoova@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Община Благоевград

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.blgmun.com/cat176/2399/Pokana-08042016.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ПО РЕДА НА ЧЛ. 14, АЛ. 4, Т. 2 ОТ ЗОП С ПРЕДМЕТ: „Осигуряване на информация, публичност и информационни материали по проект „ Функциониране на Областен информационен център в Община Благоевград”, финансиран със средства по процедура BG05SFOP001-4.001 "Осигуряване на функционирането на национална мрежа от 27 областни информационни центрове" по Оперативна програма "Добро управление", Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05SFOP001-4.001-003-C01 /25.02.2016 г. по обособени позиции: Обособена позиция № 1: Осъществяване на дейност „Изработване на брошури за ЕСИФ 2014-2020“. Обособена позиция № 2: Осъществяване на дейност „Информация и публичност“. На основание чл. 16г, ал. 1 от ЗОП настоящата публична покана е запазена за участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица. Лицата по предходната точка участват при спазване на условията на чл. 16г, ал. 10 от ЗОП. Оферти могат да подават и други заинтересовани лица, извън тези, за които поръчката е запазена. Офертите на лицата се разглеждат само ако няма: 1. участник, за когото поръчката е запазена и който отговаря на критериите за подбор, или 2. участник, за когото поръчката е запазена и чиято оферта отговаря на изискванията на възложителя. Участник, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, може да участва в обществена поръчка или за обособената позиция, при условие че може да изпълни 80 на сто от нейния предмет със собствено производство или ресурс. При невъзможност за самостоятелно изпълнение в този обем той може да ползва подизпълнители или да се позовава на ресурсите на трети лица, при условие че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, за което се представя информация относно номера, под който е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или информация относно регистрация в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

22000000, 22150000, 79341100

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Брошури
Услуги по планиране, създаване и разполагане на рекламата


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Услугата включва следните дейности: По обособена позиция №1: Осъществяване на дейност „Изработване на брошури за ЕСИФ 2014-2020“ Изработване на брошури за ЕСИФ 2014-2020 – 3 вида (по един вид на година); по 600 броя от вид на година; общо 1800 броя за периода; А4, тройна разгъвка, пълноцветен печат. Съдържанието на всеки брой ще се уточнява към момента на заявката с възлагателно писмо. По Обособена позиция №2: Осъществяване на дейност „Информация и публичност“ 1. Изработка на брандиран РОР UP асемблиран модулен щанд за многократна употреба на открито/закрито, който включва стена, катедра и банер с пълноцветен печат - 1 брой. 2. Изработване и монтаж на информационна табела за изпълнението на проекта - 1 брой. 3. Изработка на банери за ОИЦ - 2 броя. Предлаганата цена за всяка отделна дейност не може да надхвърля следните пределни стойности без ДДС: По Обособена позиция №1: единична цена 0,83 ст. (осемдесет и три стотинки) на брой без ДДС; общо 500,00 лв. (петстотин лева) без ДДС на година; общо 1 500,00 лв. (хиляда и петстотин лева) без ДДС за периода. По Обособена позиция №2: По т. 1 – 1 250,00 лв. (хиляда и двеста и петдесет лева) без ДДС. По т. 2 – 166,67 лв. (сто шестдесет и шест лева и шестдесет и седем стотинки) без ДДС. По т. 3 – Единична цена 125,00 (сто и двадесет и пет лева) без ДДС; общо 250 лв. (двеста и петдесет лева) без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

3167 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Благоевград

NUTS:

BG413

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участникът следва да отговаря на посочените по-долу изисквания. 1. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил услуги, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, както следва: Минимум 2 (две) услуги, свързани с осигуряване на информация и публичност, като услуги за изработване на рекламно-информационни материали. Документи за доказване на минимални технически възможности на участника: Наличието на това обстоятелство се доказва с предоставяне от участника на Списък – декларация (Образец №3) за услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през посочения период; * Под услуги „сходни” с предмета на обществената поръчка за целите на настоящата поръчка следва да се разбира: – изработване на информационни и/или рекламни материали и информационни съобщения и реклами. Списък – декларация (Образец №3) се придружава от удостоверения, издадени от получателя на съответната услуга или от компетентен орган като доказателство за изпълнение или описание на публичния регистър, в който е публикувана информация за съответната услуга. Забележка: Когато участникът е регистриран или е започнал дейността си отскоро, той представя Списък за периода, през който реално е осъществявал дейност, съгласно изискваната на Възложителя. Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от Възложителя за доказване на съответните възможности, Участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Трети лица могат да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях. 2. Критерии за подбор, включващи мин. изисквания за квалификациите на експертния състав, с който разполагат Участниците в процедурата. 2.1. Изпълнителят трябва да осигури необходимата професионална квалификация и практически опит за осъществяване на дейностите по настоящата поръчка. Изпълнителят трябва да предложи екип от ключови експерти (експертен състав), които да отговарят за координацията и реализирането на проекта, включително отчитането пред Възложителя, както следва: Ключов експерт „Ръководител екип" Изисквания за образование, квалификация и опит: -Висше образование, образователно-квалификационна степен минимум „магистър” или еквивалентна; - най - малко 3 год. специфичен опит в провеждането на комуникационни и рекламни кампании, включващи: изработване, дизайн и разпечатване на информационни материали. Ключов експерт „Графичен дизайн” Изисквания за образование, квалификация, умения и опит: -Висше образование, образователно-квалификационна степен минимум „магистър” или еквивалентна образователна степен в някоя от следните области: „Технически науки”, „Природни науки, математика и информатика”, „Изкуства” или еквивалент. - Най-малко 3 г. специфичен практически опит в областта на графичния дизайн и изработване на рекламни/печатни материали.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерият „Икономически най-изгодна оферта” включва следните показатели и тежести в комплексната оценка на офертите: 1. Техническа оценка 2. Финансова оценка 1. Техническа оценка. Техническата оценка (ТО) на офертата се изчислява по формулата: ТО = Т1 + Т2, където: • Т1 оценява съответствието на предложената обосновка с изискванията за изпълнение на поръчката, посочени в Техническите спецификации. • Т2 оценява съответствието на предложената методология и методите за изпълнение на поръчката със заложеното в Техническите спецификации, както и обхвата на заложените дейности и под-дейности, които ще бъдат извършени за успешното изпълнение на договора. Комисията прави своята оценка по под-показателите, представени в таблицата Техническа оценка (ТО) на предложените оферти. За всеки от под- показателите е определена тежест при оценката и съответно максимална оценка. Тежестта на общата техническа оценка ТО при изчисляване на комплексната оценка КО е 75%. 2. Финансова оценка Финансовата оценка ФО ще се изчислява на база предложената цена за изпълнение на поръчката. Максимална оценка от 100 (сто) точки се дава на най-ниското ценово предложение. Останалите оферти получават оценка по следната формула: Фмин ФО= --------------- х100 Фу където: • ФО е оценката на предложението на съответния участник по този показател • Фмин е минималната предложена цена • Фу е предложената от съответния участник цена Максималният брой точки, който може да получи всеки от участниците по показателя финансова оценка е 100 (сто) точки. Тежестта на финансовата оценка ФО при изчисляване на комплексната оценка (КО) на офертите е 25%. Когато офертата на участник съдържа предложение с числово изражение, което е с повече от 20 на сто по-благоприятно от средната стойност на предложенията на останалите участници, комисията ще изиска от него подробна писмена обосновка за начина на неговото образуване. Формулата за изчисляване на комплексната оценка е следната: КО = ТО х 0,75 + ФО х 0,25 където: • КО е комплексната оценка • ТО е техническата оценка на предложената оферта • ФО е финансовата оценка на предложената оферта. Оценката се закръглява с точност до два знака след десетичната запетая (0,00). Максималният брой точки, който може да получи всеки един от участниците като комплексна оценка е 100 (сто) точки. Участникът, чиято оферта е получила най-висока оценка, се класира на първо място, а останалите следват в низходящ ред, съгласно съответната им комплексна оценка.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

21/04/2016 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

При изпълняване на услугата участникът следва да спазва следните общи изискания: 1. Изисквания за визуализация: Всички дейности и материали за информация и публичност да се изготвят съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация за 2014-2020 г., неразделна част от настоящата публична покана. 2. Работа в тясно сътрудничество с Община Благоевград и други институции, необходимо за качествено и точно изпълнение на услугата. 3. Спазване на всички други изисквания съгласно заложеното в договора за услуга. 4. Изпълнителят трябва да осигури необходимата техника, апаратура и човешки ресурси за изпълнението на услугата. Изпълнителят прехвърля на Възложителя всички авторски права върху продуктите изготвени в рамките на настоящият договор. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участници и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на изискванията за достъп до сградата. Допълнителна информация, както и документи, могат да бъдат получени на посочения адрес www.blgmun.com- профил на купувача на интернет страницата на Община Благоевград. Публичната покана както и образците на документи са публикувани на адрес www.blgmun.com- профил на купувача. При изготвяне на офертата всеки участник следва да се придържа точно към обявените изисквания. Всеки един участник има право да представи само една оферта. Към офертата е необходимо да бъдат приложени и всички изискуеми от Възложителя документи. Разглеждането на офертите и възлагането на обществената поръчка ще се извърши по по реда на действащия към момента на публикуване на публичната покана ЗОП (във връзка с §18 от ПЗР на ЗОП, обн. ДВ, бр. 13 от 16.02.2016 г., в сила от 15.04.2016 г.). Офертите се получават на адрес: гр. Благоевград, пл. „Георги Измирлиев“ №1, сградата на Община Благоевград - деловодство, в срок до 17:30 ч. на 21.04.2016 г. Офертите ще бъдат отворени на 22.04.2016 г. от 10:00 часа, Зала №210 в сградата на Общинска администрация - гр. Благоевград.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

21/04/2016