Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Център за контрол и оценка на качеството на училищното образование, бул. Цариградско шосе № 125, бл. 5, ет. 2, За: Мариана Господинова, Неда Кристанова, България 1113, София, Тел.: 02 9705611, E-mail: ckoko@mon.bg, Факс: 02 8702062

Място/места за контакт: бул. Цариградско шосе № 125, бл. 5, ет. 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ckoko.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.ckoko.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Поддръжка на сайтове за външно оценяване 2016, въвеждане на шаблони по предмети и автоматизирано оценяване на резултатите.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Предметът на настоящата поръчка обхваща изпитите от националното външно оценяване в края на IV и на VII клас и външното оценяване за VIII клас с интензивно изучаване на чужд език. Потребители на системата са всички училища, в които се провежда националното външно оценяване в края на IV и на VII клас – около 2000 училища, както и професионалните и профилирани гимназии с интензивно изучаване на чужд език – 450 училища. Очакваният брой ученици, които ще се явят на външно оценяване за IV и за VII клас е по 60 000, а общият брой тестове за IV клас (4 изпита) и VII клас (5 изпита) е над 500 000. За тестовете с интензивно изучаване на чужд език с общ брой 12 изпита се очакват 30 хил. ученици и толкова на брой тестове.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

41600 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изисквания към техническите възможности и/или квалификацията на участниците: 1. Участникът трябва да е изпълнил минимум 3 /три/ услуги, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. 2. Участникът следва да притежава удостоверение за регистрация като администратор на лични данни и да запази поверителността на всички поверително предоставени документи, информация или други материали, като се задължава да обработва всички получени от него лични данни за целите на договора в съответствие с разпоредбите на Закона за защита на личните данни и останалото приложимо законодателство. 3. Всеки участник трябва да разполага с офис на територията на гр. София. 4. Екипът от специалисти на всеки участник трябва да бъде съставен от минимум 3 (трима) висококвалифицирани специалисти, както следва: - ръководител екип със следния опит: • Висше образование – Образователно-квалификационна степен „магистър” в областта на природните науки, техническите науки, математика и информатика, администрация и управление или икономика, съгласно ПМС № 125/2002 г. за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование.; • Поне 5 годишен опит в проекти за разработване на информационни системи и практически опит при управление на проекти. Ръководителят на проекта следва задължително да има опит в работа със системи, минимум 3 броя, сходни по вид, обем и натоварване с предмета на настоящата поръчка (софтуерни системи в сферата на образованието с над 5000 потребители и въведени минимум 50 000 тестове/анкети/отчети на обучаеми) - администратор бази данни със следния опит: • Поне 3 годишен опит в проекти за проектиране и разработване на софтуер, свързан с образованието, бази данни и практически опит в анализ на бизнес изискванията и дизайн на информационни системи. Участие в администриране на поне две системи сходни по обем и натоварване с предмета на настоящата поръчка. - експерт системна поддръжка със следния опит: • Поне 2 години практически опит в проекти, свързани с образованието, разработване на информационни системи, и участие в поне две системи, сходни по обем и натоварване с предмета на настоящата поръчка.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

18/04/2016 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1.Всяка оферта трябва да съдържа: 1.1.Данни за лицето, което прави предложението – попълнено съгласно образец № 1, приложен към настоящата документация; 1.2.Техническо предложение - попълнено съгласно образец № 2, приложен към настоящата документация. В техническото предложение се прилага описание на начина за изпълнение на изискванията на възложителя, посочени в техническата спецификация. 1.3.Ценово предложение - попълнено съгласно образец № 3, приложен към настоящата документация; 1.4.Копие от удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код /ЕИК/ съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато участникът в процедурата е чуждестранно юридическо лице се представя съответен еквивалентен документ, съобразно националното му законодателство, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен. Документът следва да е представен в официален превод съгласно т. 16а на Параграф 1, ДР от ЗОП. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, следва да се представи документ/споразумение за учредяване на обединението /оригинал или нотариално заверено копие/. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. 1.5.Декларация за приемане клаузите на проекта на договор - попълнена съгласно образец № 4, приложен към настоящата документация; 1.6.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника съгласно посоченото в т. 2.2 от настоящата документация. 2. Офертата заедно с всички изискуеми документи се поставя в запечатан непрозрачен плик. Върху плика се посочва предмета на поръчката, за която се участва, наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Офертите се подават до 18.04.2016 г., 17.30 часа. Офертите се подават лично или по пощата с обратна разписка, респ. куриер в деловодството на ЦКОКУО, бул. Цариградско шосе № 125, бл. 5, ет. 2, стая 209. Всички оферти, представени след определения срок, не се разглеждат. Не се приема оферта в плик, незапечатан или с нарушена цялост. Тя незабавно се връща и това се отбелязва в регистъра. 3. Дата и място на разглеждане на предложенията: Постъпилите предложения ще бъдат отворени в 10:00 часа на 19.04.2016 г. в сградата на ЦКОКУО, бул. Цариградско шосе № 125, бл. 5, ет. 2, стая 208. 4.Преди подписването на договор Изпълнителят следва да представи гаранция за изпълнение - 3% от стойността на договора без ДДС, във вид на парична сума, внесена по сметка на Възложителя или под формата на банкова гаранция с валидност 30 дни след изтичане срока на договора. 5.Срокът на валидност на офертите не може да е по-малък от 90 /деветдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти. Всички документи са налични в профила на купувача, на интернет страницата на Център за контрол и оценка на качеството на училищното образование.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

18/04/2016