ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Център за контрол и оценка на качеството на училищното образование, бул. Цариградско шосе № 125, бл. 5, ет. 2, За: Мариана Господинова, Неда Кристанова, България 1113, София, Тел.: 02 9705611, E-mail: ckoko@mon.bg, Факс: 02 8702062
Място/места за контакт: бул. Цариградско шосе № 125, бл. 5, ет. 2
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ckoko.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.ckoko.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Поддръжка на сайтове за външно оценяване 2016, въвеждане на шаблони по предмети и автоматизирано оценяване на резултатите.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
48000000
Описание:
Софтуерни пакети и информационни системи
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Предметът на настоящата поръчка обхваща изпитите от националното външно оценяване в края на IV и на VII клас и външното оценяване за VIII клас с интензивно изучаване на чужд език. Потребители на системата са всички училища, в които се провежда националното външно оценяване в края на IV и на VII клас – около 2000 училища, както и професионалните и профилирани гимназии с интензивно изучаване на чужд език – 450 училища. Очакваният брой ученици, които ще се явят на външно оценяване за IV и за VII клас е по 60 000, а общият брой тестове за IV клас (4 изпита) и VII клас (5 изпита) е над 500 000. За тестовете с интензивно изучаване на чужд език с общ брой 12 изпита се очакват 30 хил. ученици и толкова на брой тестове.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изисквания към техническите възможности и/или квалификацията на участниците:
1. Участникът трябва да е изпълнил минимум 3 /три/ услуги, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата.
2. Участникът следва да притежава удостоверение за регистрация като администратор на лични данни и да запази поверителността на всички поверително предоставени документи, информация или други материали, като се задължава да обработва всички получени от него лични данни за целите на договора в съответствие с разпоредбите на Закона за защита на личните данни и останалото приложимо законодателство.
3. Всеки участник трябва да разполага с офис на територията на гр. София.
4. Екипът от специалисти на всеки участник трябва да бъде съставен от минимум 3 (трима) висококвалифицирани специалисти, както следва:
- ръководител екип със следния опит:
• Висше образование – Образователно-квалификационна степен „магистър” в областта на природните науки, техническите науки, математика и информатика, администрация и управление или икономика, съгласно ПМС № 125/2002 г. за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование.;
• Поне 5 годишен опит в проекти за разработване на информационни системи и практически опит при управление на проекти. Ръководителят на проекта следва задължително да има опит в работа със системи, минимум 3 броя, сходни по вид, обем и натоварване с предмета на настоящата поръчка (софтуерни системи в сферата на образованието с над 5000 потребители и въведени минимум 50 000 тестове/анкети/отчети на обучаеми)
- администратор бази данни със следния опит:
• Поне 3 годишен опит в проекти за проектиране и разработване на софтуер, свързан с образованието, бази данни и практически опит в анализ на бизнес изискванията и дизайн на информационни системи. Участие в администриране на поне две системи сходни по обем и натоварване с предмета на настоящата поръчка.
- експерт системна поддръжка със следния опит:
• Поне 2 години практически опит в проекти, свързани с образованието, разработване на информационни системи, и участие в поне две системи, сходни по обем и натоварване с предмета на настоящата поръчка.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
1.Всяка оферта трябва да съдържа:
1.1.Данни за лицето, което прави предложението – попълнено съгласно образец № 1, приложен към настоящата документация;
1.2.Техническо предложение - попълнено съгласно образец № 2, приложен към настоящата документация. В техническото предложение се прилага описание на начина за изпълнение на изискванията на възложителя, посочени в техническата спецификация.
1.3.Ценово предложение - попълнено съгласно образец № 3, приложен към настоящата документация;
1.4.Копие от удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код /ЕИК/ съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато участникът в процедурата е чуждестранно юридическо лице се представя съответен еквивалентен документ, съобразно националното му законодателство, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен. Документът следва да е представен в официален превод съгласно т. 16а на Параграф 1, ДР от ЗОП.
Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, следва да се представи документ/споразумение за учредяване на обединението /оригинал или нотариално заверено копие/. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката.
1.5.Декларация за приемане клаузите на проекта на договор - попълнена съгласно образец № 4, приложен към настоящата документация;
1.6.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника съгласно посоченото в т. 2.2 от настоящата документация.
2. Офертата заедно с всички изискуеми документи се поставя в запечатан непрозрачен плик. Върху плика се посочва предмета на поръчката, за която се участва, наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Офертите се подават до 18.04.2016 г., 17.30 часа. Офертите се подават лично или по пощата с обратна разписка, респ. куриер в деловодството на ЦКОКУО, бул. Цариградско шосе № 125, бл. 5, ет. 2, стая 209. Всички оферти, представени след определения срок, не се разглеждат. Не се приема оферта в плик, незапечатан или с нарушена цялост. Тя незабавно се връща и това се отбелязва в регистъра.
3. Дата и място на разглеждане на предложенията:
Постъпилите предложения ще бъдат отворени в 10:00 часа на 19.04.2016 г. в сградата на ЦКОКУО, бул. Цариградско шосе № 125, бл. 5, ет. 2, стая 208.
4.Преди подписването на договор Изпълнителят следва да представи гаранция за изпълнение - 3% от стойността на договора без ДДС, във вид на парична сума, внесена по сметка на Възложителя или под формата на банкова гаранция с валидност 30 дни след изтичане срока на договора.
5.Срокът на валидност на офертите не може да е по-малък от 90 /деветдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти.
Всички документи са налични в профила на купувача, на интернет страницата на Център за контрол и оценка на качеството на училищното образование.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: