Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Красимира Георгиева – експерт търговия / Красимир Костов - главен инженер минен Качество на въглища, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3626/; 0417 83305/3039/, E-mail: k-georgieva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Геоложки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.marica-iztok.com/.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=0.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката е доставка на консумативи и резервни части за лабораторна апаратура, съгласно Технически спецификации посочени в профила на купувача. Предметът на поръчката е разделен на 2 (две) обособени позиции, както следва: 1. Обособена позиция №1 – Доставка на консумативи и резервни части за калориметри. 2. Обособена позиция №2 – Доставка на сертифицирани сравнителни материали (ССМ), стандарти за въглища, предназначени за калибриране на анализатори за определяне на сяра LECO и ELTRA. Участниците могат да подават оферта за една или за двете обособени позиции от предмета на поръчката, като трябва да предлагат изпълнение на цялото количество по обособената позицията. Доставката е необходима за осигуряване работата на лабораторната апаратура на Възложителя.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

34913000, 33696500

Описание:

Различни видове резервни части
Лабораторни реактиви


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Количества: съгласно техническата спецификация на съответната обособена позиция от предмета на поръчката. Прогнозна стойност на всяка обособена позиция от предмета на поръчката: Обособена позиция №1: 19 730,00 лева без ДДС; Обособена позиция №2: 2 751,00 лева без ДДС; Посочената прогнозна стойност по съответната обособена позиция е и максималния финансов ресурс осигурен от Възложителя по същата обособена позиция. Подадени ценови оферти, които надхвърлят посочена прогнозна стойност за съответна обособена позиция по настоящата поръчка ще бъдат отстранявани като неотговарящи на предварително обявените условия на Възложителя.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

22481 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

DDP склад на Възложителя, отдел „Логистика и контрол”– гр. Раднево, съгласно Инкотермс 2010.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно технически спецификации за всяка от обособените позиции, посочени в профила на купувача. Всеки участник трябва да посочи в офертата си производител и страна на произход на предлаганите изделия. 2. Валидно за всяка една от обособените позиции: Срок за изпълнение на поръчката – еднократна доставка, до 60 календарни дни от датата на подписване на договора. 3. Условия на плащане: разплащането се извършва разсрочено, по банков път, до 30 (тридесет) календарни дни след датата на доставка срещу представена фактура-оригинал и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Срокът на плащане по изпълнената доставка започва да тече от датата на последно представения документ (фактура или приемо-предавателен протокол) по същата доставка. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице валутата на банковата сметка следва да бъде в лева. 4. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 5. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Най-ниска обща стойност за изпълнение на обособена позиция от предмета на поръчката. Класирането се извършва по обособени позиции.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

21/04/2016 10:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Източник на финансиране на поръчката: собствени средства. Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 21.04.2016 г. от 11:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

20/04/2016