Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Център за контрол и оценка на качеството на училищното образование, бул. Цариградско шосе № 125, бл. 5, ет. 2, За: Мариана Господинова, Христина Крумова, България 1113, София, Тел.: 02 9705611; 02 9705655, E-mail: ckoko@mon.bg, Факс: 02 8702062

Място/места за контакт: бул. Цариградско шосе № 125, бл. 5, ет. 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ckoko.bg.

Адрес на профила на купувача: www.ckoko.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Техническа поддръжка за осигуряване на информационни дейности - поддръжка на сайтове, структуриране и обединяване на информационни бази - свързани с държавните зрелостни изпити (ДЗИ) за учебна година 2015/2016

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

В рамките на възложената поръчка е необходимо да се извършат следните дейности: 1. Обновяване и 6-месечна поддръжка на информационния сайт zamaturite.bg – пренаписване на структурата и основните модули, актуализация на документи, форми за обратна връзка, графици и срокове, дати на изпитите, обновяване на секцията за съобщения и новини. 2. Създаване и поддръжка на служебен сайт с персонализиран достъп на училищата, Регионалните инспекторати по образованието (РИО), Център за контрол и оценка на качеството на училищното образование (ЦКОКУО) и Министерство на образованието и науката (МОН) с възможности за качване и изтегляне на файлове с бази данни от софтуера за обработка на заявленията на зрелостниците в FDB формат, качване на ъпдейти на софтуера имакетните файлове за попълване от училища, актуализиране на профили на училищата с възможност за персонализация (вкл. смяна на визуално представяне, пароли и др.). 3. Структуриране на регионални и централна информационни бази и създаване на двустепенна форма за оторизация и онлайн извличане на данни за училища, ученици, заявления за ДЗИ, служебни лица и зали - учебна година 2015/2016; агрегиране на информацията, проверка за коректност на качени бази данни. 4. Създаване и поддръжка на модул за качване на изпитни материали, пароли за изпити в зависимост от персонализиран профил на училището; възможност за качване на множество изпитни материали и извеждане на различен дизайн на интерфейса, служебните съобщения и вида на представените файлове; възможност за качване на произволен файл (вкл. аудио и видео) с размер до 100 мегабайта; Извеждане на служебен интерфейс с предоставяне на статистика на свалените файлове – по време, акаунт и IP адрес. 5. Създаване, настройване и поддръжка на форми с бутони за отбелязване начало на изпит и полета за брой явили се, вкл. справки в реално време; възможност за отключване и заключване на формите на конкретно училище; създаване на административен интерфейс за следене на активността на потребителите; създаване на йерархична система (МОН, ЦКОКУО, РИО, училища) с възможност за агрегиране на данните и извеждане на обобщени справки във всеки момент; запазване на историята на процеса и възможност за анализ на лог файлове, нива на достъп, IP адреси и друга служебна информация; 6. Създаване на функционалност за обединяване на информационни бази от РИО с разпределението на ученици, служебни лица и бази данни с допуснатите и недопуснатите, предоставяне на възможност за ъпдейт на обединената база на ниво РИО, възможност за отключване и заключване на обединената база за конкретно РИО. 7. Изготвяне на модул за справки за броя заявили държавни зрелостни изпити учебна година 2015/2016 по всички предмети – съответно по области, предмети, училища; възможност за автоматизирано извеждане на справка за деца със специални образователни потребности (СОП), вкл. по области и населени места. 8. Създаване на модул за динамичен експорт на данните с училища, ученици и изпити към стандартен DB формат с оглед многократното му използване – за планиране на изпитни материали, в софтуер за обработка на бланки, в софтуер за анализ на резултати и др.; 9. Създаване на агрегиран модул, включващ база данни с оценките на учениците за всяко РИО, генериране на общи протоколи за училищата; изготвяне на официални протоколи/листинги с всички оценки от ДЗИ учебна година 2015/2016 по ученици.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

I. Изисквания към техническите възможности и/или квалификиацията на участнците - документи и информация. 1. Документ (заверено от участника копие от удостоверение, лиценз или друго еквивалентно), по преценка на участника, удостоверяващ дейности, свързани с предмета на поръчката. 2. Подписан от участника списък с услугите по образец, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. В списъка се посочват стойностите, датите и получателите заедно с доказателства за извършените услуги. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Списъкът се представя по образец № 5, приложен към настоящата документация. 3. Подписана от участника декларация по образец № 6 с лицата, които ще отговарят за извършването на услугата. II. Изисквания към съдържанието на офертата 1. Представяне на участника - попълнено съгласно образец № 1, приложен към настоящата документация; 2. Техническо предложение – попълнено съгласно образец № 2, приложен към настоящата документация; 3. Ценово предложение – попълнено съгласно образец № 3, приложен към настоящата документация; 4. Копие от удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код /ЕИК/ съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато участникът в процедурата е чуждестранно юридическо лице се представя съответен еквивалентен документ, съобразно националното му законодателство, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен. Документът следва да е представен в официален превод съгласно т. 16а на Параграф 1, ДР от ЗОП. Документите следва да бъдат издадени не по-рано от три месеца преди датата на представянето им; Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, следва да се представи документ/споразумение за учредяване на обединението/ оригинал или нотариално заверено копие/. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. 5. Декларация за приемане клаузите на проекта на договор – попълнена съгласно образец № 4, приложен към настоящата документация; 6. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника съгласно посоченото в т. 2.2 от документацията за участие.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

14/04/2016 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

В ценовото предложение участниците следва да посочат стойност на изпълнение на услугата (обща цена без ДДС и с ДДС). В техническото предложение участниците посочват в какъв срок могат да извършат услугата. Офертите се подават в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с обратна разписка, респ. куриер в деловодството на Център за контрол и оценка на качеството на училищното образование гр. София 1113, бул. „Цариградско шосе“ № 125, бл. 5, ет. 2, стая 209. Върху плика се посочва: - Предмета на поръчката, за която се участва; - Наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Всяка оферта трябва да съдържа посочените образци на документи. Непредставянето на някой от документите посочени в "Изисквания за изпълнение на поръчката" от раздел III на поканата води до отстраняване на участниците. Техническото задание, проектът на договора, както и цитираните по-горе образци са публикувани в интернет страницата на възложителя, в раздел "Профил на купувача". Срокът на валидност на офертата е 90 /деветдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти, определен в публичната покана за обществената поръчка. Постъпилите предложения ще бъдат отворени в 11.00 ч. на 15.04.2016 г. в сградата на Център за контрол и оценка на качеството на училищното образование на адрес гр. София, бул. "Цариградско шосе" № 125, бл. 5, ет. 2, стая 208

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

14/04/2016