Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

“Първа специализирана акушеро-гинекологична болница за активно лечение Света София” ЕАД, ул. “Михалаки Ташев” № 2, За: Ванеса Драгомирова, България 1330, София, Тел.: 02 4470245; 0885 202304, E-mail: sagbal.svetasofia@mail.bg, Факс: 02 4470245

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.1agb.com.

Адрес на профила на купувача: www.1agb.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предоставяне на охранителни услуги за срок от 24 месеца включително осигуряване на невъоръжена физическа охрана, охрана със СОТ и охрана и транспортиране на парични средства.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79713000, 79711000

Описание:

Охранителни услуги
Услуги чрез сигнално-охранителни системи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Осигуряване на невъоръжена физическа охрана, охрана със СОТ на охраняваните обекти с цел опазване на имуществото на “Първа САГБАЛ Света София” ЕАД и сигурността на служителите от противозаконни посегателства и охрана на парични средства като видовете дейности са подробно описани в техническата спецификация.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

55000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

болничната сграда ул. “Михалаки Ташев” № 2.

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Изпълнителят трябва да осигури охранителен пост при централния вход на административната сграда на болницата и с паник – бутон с възможност за реакция от въоръжен автопатрул при подаване на сигнал. 2. Физическата охрана да е подсигурена с радио-комуникационна известителна система. 3.Изпълнителят да разполага със собствен денонощен оперативен дежурен център на територията на гр. София. 4.Изпълнителят трябва да осигури най-малко двама служители по трудов договор, които да осъществяват физическата охрана. 5.При осъществяване на охраната със СОТ сигналите от обектите да са изведени в Дежурен център и реагирането да бъде осигурено от специализирани патрули /сили/. 6.Системата да позволява справки за контролираните събития в охраняваните обекти. 7.С оглед на сигурността на обектите, сигналите от охраняваните със СОТ обекти да бъдат дублирани по радио канал и GSM (GPRS) модули. 8. При осъществяване на охраната със СОТ да се посочи време за реагиране при задействане на системата, но не -повече от 5 минути. 9. Изпълнителят да разполага с минимум 3 (три) патрулни автомобила. 10. За осъществяване на транспортирането и охраната на паричните средства изпълнителят да разполага с минимум два екипа по трудов договор за въоръжена охрана със служебно оръжие и един специализиран автомобил за превоз на ценни пратки. 11. Служителите на изпълнителя да са снабдени с униформено облекло с отличителни знаци. Участникът трябва да удостовери изпълнението на всички изисквания на документацията за участие и на ЗОП.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

КО= П1+П2, където: Показател П1 – „Предложена цена”, с максимален брой точки – 70 и Показател П2 - „Техническо предложение”, с максимален брой точки – 30 при следните подпоказатели: ТП1 „План за охрана на обекта”, с максимален брой точки - 20 и ТП2 „План за действие в извънредни и кризисни ситуации”, с максимален брой точки – 10.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

19/04/2016 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

На заинтересованите лица е предоставен достъп по електронен път до документацията и приложенията към нея, съдържащи пълното описание на предмета на поръчката, изискванията към участниците и изисквания към изпълнението, условия за подаване на оферта, методика за оценка на офертите, образци на документи, които са публикувани на интернет адреса на възложителя: www.1agb.com, "Профил на купувача". Крайният срок за приемане на офертите е до 16:00 часа на 19.04.2016 г. от специалист по обществени поръчки на четвърти етаж в сградата на болницата. Публичното заседание по чл.68, ал.3 от ЗОП за отваряне на постъпилите оферти ще се проведе на 20.04.2016 г. от 10:00 часа в рапортната зала на болницата. Всяка представена оферта следва да съдържа следната минимална информация и документи: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Заявление за участие. 3.Административни сведения за участника. 4. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 и ал.5 от ЗОП. 5. Декларация за участието на подизпълнител, ако участникът предвижда такова, както и дела на неговото участие. 6. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв 7. Лиценз за извършване на охранителна дейност, издаден по реда на Закона за частната охранителна дейност, валиден за територията на цялата страна. Лицензът трябва задължително да включва дейността по чл. 5, ал. 1, т. 2 и т.4 от ЗЧОД и да се поддържа валиден за целия срок на договора. 8. Заверени копия от сертификати за въведена система за управление на качеството с област на приложение предоставяне на охранителни услуги съгласно изискванията на стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент, издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството и за въведена система за управление на сигурността на информацията съгласно изискванията на стандарт ISO 27001:2005 или еквивалент, издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството. 9. Разрешение /лиценз/ от КРС за собствена радиочестота, покриваща територията на София. 10. Валидно удостоверение за регистрация на участника като администратор на лични данни съгласно Закона за защита на личните данни. 11. Справка - декларация, съдържаща информация за изпълнени от участника най-малко 3 (три) договора с обект, сходен с предмета на поръчката с приложени документи по чл. 51, ал.4 ЗОП. 12. Декларация в свободен текст, удостоверяваща че служителите на участника, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на обществената поръчка имат осигурено униформено облекло с отличителни знаци и са преминали първоначална програма на обучение за извършване на дейността съгласно чл. 5, ал. 1 от ЗЧОД . 13. Декларация в свободен текст, удостоверяваща, че участникът има изграден денонощен оперативен център за мониторинг на системи за охрана. 14. Документи, удостоверяващи наличието на 3 (три) патрулни автомобила и един специализиран автомобил за превоз на ценни пратки. 15. Документи, удостоверяващи осигуряването на въоръжена охрана. 16. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор. 17. Декларация по чл. 55, ал. 5 и ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП. 18. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. 19. Техническо предложение по образец с приложени План за охрана на обекта и План за действие в извънредни и кризисни ситуации. 20. Ценово предложение по образец. 21. Нотариално заверено пълномощно.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

19/04/2016