Версия за печат

BG-Пловдив

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

УМБАЛ Свети Георги ЕАД, бул. Пещерско шосе №66, За: Ивелина Кусева - юрисконсулт, Република България 4002, Пловдив, Тел.: 032 602930, E-mail: unihosp@unihosp.com, Факс: 032 644058

Място/места за контакт: отдел Правно обслужване и обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://unihosp.com.

Адрес на профила на купувача: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20160401TZeN3833041.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Доставка на ехографски апарат, комплектован с необходимите модули и аксесоари за експлоатация съгласно нуждите на Клиника по гастроентерология в УМБАЛ „Свети Георги“ ЕАД.“

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

33100000

Описание:

Медицинско оборудване


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1 брой ехографски апарат, комплектован с необходимите модули и аксесоари за експлоатация, съгласно Техническа спецификация, публикувана на профила на купувача - http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20160401TZeN3833041

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Клиника по гастроентерология

NUTS:

BG421

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Офертите на участниците трябва да отговарят на следните изисквания и да имат най-малко следното съдържание: 1. Данни за лицето, което прави предложението – прилагане на ЕИК или на копие от регистрационен документ за създаване на юридическо лице ведно с удостоверение за актуално състояние от съответния публичен регистър - в оригинал или във формата на нотариално заверено фотокопие, лице и телефон за контакт с участника, банкови реквизити; 2. Документ за писмено упълномощаване на свой представител, съгласно чл. 10, ал. 2 от ЗМИ когато производителят на медицинските изделия не е установен на територията на държава членка на ЕС или на държава от Европейското икономическо пространство – заверено от учасника копие от оригинала и оригинал на официалния привод на български език. 3. Разрешение/удостоверение за търговия на едро с медицински изделия, издадено на участника от ИАЛ, като в приложението към него да фигурират медицинските изделия, предмет на настоящата процедура – заверено от участника копие; 4. Техническо предложение за изпълнение на поръчката, съдържащо: 4.1. Техническа спецификация на предлаганите от участника медицински изделия, изготвена в съответствие с техническата спецификация на възложителя с посочени производител, марка и модел на предлаганите медицински изделия; 4.2. Декларация за съответствие на медицинското изделие по чл. 14, ал. 2 от ЗМИ, съставена от производителя или неговият упълномощен представител - копие на оригинала и в официален превод на български език; 4.3. ЕС сертификат за оценка на съответствието, когато в оценката е участвал нотифициран орган – копие на оригинала и в официален превод на български език; 4.4. Декларация за нанесена “СЕ” маркировка върху медицинското изделие, в съответствие с изискванията на чл. 8 и чл. 15 от ЗМИ. 4.5. Сертификат за съответствие с ISO 13485:2003 или еквивалентен за производителя/лите (във формата на копие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”); 4.6. Проспекти, каталози, спецификации от производителя и/или други документи от производителя, доказващи съответствието на медицинските изделия със спецификацията на възложителя; за доказване на съответствието на предложените изделия с изискванията на техническата спецификация ще бъдат използвани само представените брошури, проспекти, каталози, спецификации, издадени от производителя на предложените стоки. 4.7. Срок за доставка на медицинското изделие – не по-голям от 30 календарни дни от получаване на заявка за доставка от възложителя; 4.8. Предложен от участника гаранционен срок на предлаганите мед. изделия – не по-малък от 12 месеца. 5. Ценово предложение – без и с включен ДДС, с посочени условия, начин и срок на плащане на цената, като срокът на плащане не може да бъде по-малък от 60 (шестдесет) календарни дни след доставката, въз основа на издадена фактура и двустранно подписана приемо-предавателна форма. 6. Срок на валидност на офертата под формата на декларация в свободен текст, който срок да не е по-малък от 60 (шестдесет) календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. 7. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 8. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП. Декларацията се подписва от законния представител / законните представители/ на кандидата; 9. Декларация по чл. 56, ал. 1, т.6 от ЗОП.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

12/04/2016 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Дата, час и място на отваряне на офертите - 13.04.2016 г., 08:15 часа, административна сграда на лечебното заведение - гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе 66, кабинета на Главен юрисконсулт. Достъп до пълната документация на публичната покана е осигурен в профила на купувача на възложителя на електронен адрес: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20160401TZeN3833041

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

12/04/2016