ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Изготвяне на АРП, включващи финансови анализи, финансови анализи и изготвяне на становища/анализи за прилагане на законодателството в областта на държавните помощи като част от проектните предложения на община Пловдив по процедура BG16RFОР001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие" от ОПРР 2014-2020“. Инвестиционна програма за реализация на ИПГВР Пловдив (Инвестиционната програма) е одобрена от УО на ОПРР на 04.01.2015 г., като същата е неразделна част от техническите спецификации. Основна част от Инвестиционната програма е списъкът с индикативни основни проекти. Той определя проектите, с които община Пловдив ще кандидатства за БФП – проектите, за които общината следва да разработи и подаде проектни предложения. Списъкът е с общ размер от 80 185 732,87 лв., разпределен между 6 проектни предложения, които от своя страна включват набор от конкретни обекти.
Във връзка с упоменатите проектни предложения, в предмета на настоящата обществена поръчка се включват следните дейности:
1. Изготвяне на Анализ разходи – ползи, включващ финансов анализ във връзка с подаване на проектни предложения по горепосочената процедура.
2. Изтовяне на финансов анализ във връзка с подаване на проектни предложения по горепосочената процедура.
3. Изготвяне на становища/анализи за прилагане на законодателството в областта на държавните помощи като част от проектни предложения по горепосочената процедура.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
66171000, 79411000, 79140000
Описание:
Финансови консултантски услуги
Консултантски услуги по общо управление
Други юридически консултации и услуги
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Изпълнението на дейностите, трябва да отговаря на техническите спецификации към настоящата обществена поръчка, както и на приложимото българско и европейско законодателство в областта.
Дейностите ще бъдат възлагани при необходимост да бъдат приложени към конкретното проектно предложения, съгласно Насоките за кандидатстване по Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие“.
Дейностите предмет на договора ще се възлагат до посочената прогнозна стойност, която е максимална и не е обвързваща за страните. Възложителят има право, в зависимост от нуждите си и финансовия ресурс, с който разполага, да не възлага услугите за цялата стойност по договора.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изисквания за технически възможности и квалификация на участниците:
1. За до отговори на изискванията за технически възможности и квалификация участникът трябва да е изпълнил за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, изпълнение на поне две услуги:
- Едната, от които за изготвяне на АРП/финансови анализи във връзка с финансиране по оперативни програми или други международни или национални програми и/или лица и/или донори.
- Втората за изготвяне на становища/анализи за прилагане на законодателството в областта на държавните помощи.
2. Ключов екип
1. Ръководител екип
Предложеният от участника ръководител екип трябва да има квалификация и професионален опит, както следва:
•висше образование в областта на икономическите науки, администрация и управление, публична администрация, политически науки или еквивалент;
•общ професионален опит - минимум 7 (седем) години професионален опит, от които минимум 5 (пет) години опит в областта на проекти/програми, финансирани със средства от ЕС и/или други източници;
•специфичен професионален опит - опит като ръководител на поне 1 (един) проект, финансиран със средства от ЕС и/или други източници.
2. Експерт АРП
Предложеният от участника експерт АРП трябва да има квалификация и професионален опит, както следва:
•висше образование в областта на икономическите науки, бизнес администрация, публична администрация, политически науки или еквивалент;
•общ професионален опит - минимум 5 (пет) години професионален опит, от които минимум 3 (три) години опит в областта на проекти/програми, финансирани със средства от ЕС и/или други източници;
•специфичен професионален - опит при подготовката на поне 1 (един) Анализ разходи–ползи/финансов анализ.
3. Юрист
Предложеният от участника юрист трябва да има квалификация и професионален опит, както следва:
•висше образование - специалност Право;
•професионален опит минимум 5 години от които минимум 3 години опит в подготовката на правни анализи, доклади, становища по проекти и/или програми, финансирани със средства от ЕС и/или други източници;
•специфичен професионален опит като консултиращ експерт юрист при подготовката и/или изпълнението на поне 1 договор, включващ в предмета си подготовка на Анализ разходи – ползи.
4. Експерт Държавни помощи
Предложеният от участника експерт трябва да има квалификация и професионален опит, както следва:
•висше образование в областта на „Социални, стопански или правни науки“, специалност Право, Икономика, Политически науки или Администрация и управление или еквивалент;
•специфичен професионален опит - участие в поне 1 услуга/проект/договор/задача с предмет, изготвяне на оценки и/или анализи и/или консултиране в областта на държавните помощи.
5. Инженер
Предложеният от участника инженер трябва да има квалификация и професионален опит, както следва:
• висше образование в област технически науки, с професионално направление архитектура, строителство и геодезия, специалност Реконструкция и модернизация на сгради и съоръжения; Саниране и дизайн на сгради; Строителни конструкции; Строително инженерство; Строителство и архитектура на сгради и съоръжения; Строителство и модернизация на сгради; Строителство на сгради и съоръжения, Ландшафтна архитектура, Териториално и ландшафтно устройство или еквивалент;
• професионален опит - участие в изпълнението на минимум 1 инфраструктурен проект, финансиран със средства от оперативните програми или с друго международно или национално финансиране - като експерт в изпълнението му или като експерт в екип на строителен надзор, или инвеститорски контрол.
Участникът следва да предложи отделни експерти за изпълнението на всяка от длъжностите в изисквания екип.
Документите, с които се доказват техническите възможности и квалификация на участниците са описани в условията и указанията към публичната покана на интернет адрес http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160302MXbB2811690
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
1. Методология, предложена от участника (П1.1) - до 30 точки
2. Стратегия и организация за изпълнение, предложени от участника (П1.2) - до 30 точки
3. Предложена крайна цена от Участника в лева без ДДС (П2) – максимална оценка 40 точки.
Методиката за определяне на комплексната оценка на участниците е подробно описана в Документацията неразделна част от настоящата покана, публикувана в профила на купувача на следния интернет адрес http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160302MXbB2811690
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
ДОКУМЕНТИ, КОИТО ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ТРЯБВА ДА СЪДЪРЖА ОФЕРТАТА:
1. Списък на документите, съдържащи се в офертата - подписан и подпечатан от представляващия участника;
2. Оферта (Oбразец 1) - подписан и подпечатана от представляващия, съдържаща следната информация:
- Данни за лицето, което прави предложението:
- Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата.
- При участници обединения - копие на договора или друг еквивалентен документ за обединение, а когато в договора/документа не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.
- Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата – представя се, когато офертата или някой документ от нея, не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата или отделни документи от нея.
4. В случаите, когато е приложимо Декларация за съгласие от подизпълнител.
5. Документи доказващи техническите възможности и квалификация за изпълнение на настоящата обществена поръчка:
- Списък на услугите (Образец № 2), които са еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
- Списък–декларация (Образец № 3) за предложените експерти за изпълнение на поръчката с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на поръчката
6. Техническо предложение (Образец № 4) - подписана и подпечатана от представляващия;
Изисквания към техническо предложение (Образец № 4).
Техническото предложение се попълва съгласно приложения образец.
7. Ценово предложение (Образец № 5) - подписана и подпечатана от представляващия;
Изисквания към ценовото предложение (Образец № 5) – Предложената цена трябва да включва всички необходими средства за изпълнението на поръчката.
Офертата следва да бъде получена в деловодството на Община Пловдив, гр. Пловдив, пл. "Стефан Стамболов" №1 до 11.04.2016 г. до 17:15 часа.
Заседанието на комисията назначена за получаването, разглеждането и оценката на офертите ще отвори получените оферти на 12.04.2016 г. от 13:30 часа в зала №36 в административната сграда на Община Пловдив, пл. "Стефан Стамболов" №1.
На интернет адреса посочен в настоящата покана в раздел Адрес на профил на купувача е публикувана публичната покана, условията и указанията за участие, проекта на договора и всички приложения към нея. Участникът следва да изпълнява указанията на Възложителя описани в документацията публикувана в профила на купувача посочен в настоящата покана.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: