Версия за печат

BG-Хасково

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национален осигурителен институт - Териториално поделение - Хасково, ул. Георги Кирков № 30, За: Йорданка Иванова, Република България 6300, Хасково, Тел.: 038 607190, E-mail: obshtestveniporachki@haskovo.nssi.bg, Факс: 038 607140

Място/места за контакт: ТП на НОИ - Хасково

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: https://tenders-public.nssi.bg/tp/has/2014/Forms/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0/docsethomepage.aspx?ID=394&FolderCTID=0x0120D52000423694F84FFEDC4B9148CCEE2E947C4B00D6F26C59A66F4644A2A25514AE9C7FF9&List=1784abb3-2871-4cb5-af5d-140db1c5dda7&RootFolder=%2Ftp%2Fhas%2F2014%2F26%2D2016%2D1015%2D26%2D95&RecSrc=%2Ftp%2Fhas%2F2014%2F26%2D2016%2D1015%2D26%2D95.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Извършване на услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация на помещения в сгради на ТП на НОИ - Хасково.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

90921000

Описание:

Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Дезинфекция, дезинсекция и дератизация на помещения за съхранение на архиви на обща площ 685 кв. м. за период от 24 месеца.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

600 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр.Хасково, ул."Георги Кирков" № 30; гр.Хасково, бул."България" №152; гр.Димитровград, бул."Г.С.Раковски" №13

NUTS:

BG422

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

І. Изисквания към изпълнението на услугата: 1. Участникът определен за изпълнител на обществената поръчка е длъжен да извършва дезинфекция, дезинсекция и дератизация /ДДД/ на определените от Възложителя площи с оглед свеждане до биологичен минимум, спазвайки изискванията на Наредба № 3 от 24.01.2005 г. за условията и реда за извършване на дезинфекции, дезинсекции и дератизации на Министерство на здравеопазването, обн. ДВ. бр. 12 от 04.02.2005 г., изм. и доп. ДВ, бр. 14 от 15.02.2011 г.; 2. Извършване на периодични дезинфекция, дезинсекция и дератизация на помещенията, описани в техническата спецификация - 2 обработки годишно; 3. При възникване на локални проблеми в описаните помещенията, Изпълнителят се задължава да извършва допълнителни третирания без допълнителни заплащания от страна на Възложителя; 4. След извършване на всяко ДДД мероприятие Изпълнителят проследява ефективността от извършените обработки и при необходимост извършва допълнителни мероприятия; 5. При извършването на всяко дезинфекционно, дезинсекционно и дератизационно мероприятие се съставя двустранно подписан протокол по образец приложение 4 към Наредба № 3 от 24.01.2005 г. за условията и реда за извършване на дезинфекции, дезинсекции и дератизации, в който се описват обработките, използваните препарати и мерките за безопасност; 6. Периодичните ДДД мероприятия, както и ДДД мероприятията при възникнал локален проблем се извършват по заявка на Възложителя и след предварително уговорен времеви диапазон. 7. Срокът за извършване на периодични ДДД мероприятия - до 3 работни дни от изпратена заявка от Възложителя, а при възникване на локални проблеми в срок до края на следващия работен ден. 8. Дейностите по ДДД да се извършват от лица, които притежават необходимата професионална правоспособност, съгласно изискванията на Наредба № 3 от 24.01.2005г. за условията и реда за извършване на дезинфекции, дезинсекции и дератизации; 9. Дезинфекцията, дезинсекцията и дератизацията да се извършва с биоциди, разрешени за пускане на пазара от министъра на здравеопазването или упълномощено от него длъжностно лице по реда на глава четвърта от Закона за защита от вредното въздействие на химичните вещества и смеси и при изискванията за безопасност, посочени от производителя; 10. При извършването на ДДД дейности Изпълнителят е необходимо да спазва изискванията на Наредба № 3 от 24.01.2005 г. за условията и реда за извършване на дезинфекции,дезинсекции и дератизации, Закона за безопасни и здравословни условия на труд, Закона за защита от вредното въздействие на химичните вещества и смеси и подзаконовите нормативни актове за осигуряване на здраве и безопасност при работа. ІІ. Изисквания към участниците: 1. Участникът да изпълнява задълженията си предмет на обществената поръчка, съобразно описаните изисквания за изпълнение на услугата. 2. Участниците да притежават технически възможности / оборудване и др./ за осигуряване качествено изпълнение на услугата, предмет на настоящата обществена поръчка; 3. Участниците да са вписани в Националния регистър на Министерството на здравеопазването за фирми и юридически лица, извършващи ДДД дейности; 4. Участниците да разполагат поне с едно лице, притежаващо професионална правоспособност на ръководител и изпълнител на ДДД дейности, придобита съгласно изискванията на Наредба № 3 от 24.01.2005 г. за условията и реда за извършване на дезинфекции, дезинсекции и дератизации. 5. В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва, участник, който отговаря на изискванията за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1 и ал.5 от ЗОП. 6. От участие в процедурата се отстранява участник, който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.101в от ЗОП;

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

09/05/2016 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Представената оферта задължително е необходимо да отговаря на изискванията на чл.101в от Закона за обществените поръчки и на условията, посочени от Възложителя и съдържа: 1. Заявление за участие (Образец №1); 2. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата(в оригинал), когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалното му състояние, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата (съответен документ, съдържащ се в нея) и/или да представлява участника в процедурата. 3. При участия на обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лице, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия. 4. Декларация за използване на подизпълнител (Образец 2).Подизпълнителят трябва да представи Декларация – оригинал по образец (Образец № 3), че е съгласен да участва в изпълнението на поръчката. В случай, че участникът ще ползва подизпълнители, към офертата си той представя и Декларация – оригинал от подизпълнителя/лите за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП ( Образец № 8 ).5. Декларация за срока на валидност на офертата ( Образец № 4 ). 6. Техническо предложение (Образец № 5), ако е приложимо се прилага и Декларация за конфиденциалност по чл. 33, ал. 4 ЗОП (Образец № 10); 7. Ценово предложение (Образец № 6 ). 8. Декларация от участника за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП (Образец № 7). В случай, че участникът ще ползва подизпълнители, към офертата си той представя и Декларация – оригинал от подизпълнителя/лите за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП ( Образец № 8 ). 9. Декларация за приемане условията по договора по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП (Образец № 9). 10. Заверено копие от удостоверение за професионална правоспособност за ръководител и изпълнител на ДДД дейности, издадени по реда на Наредба № 3 от 24.01.2005 г. за условията и реда за извършване на дезинфекции, дезинсекции и дератизации. 11. Списък на лицата, които ще ръководят и ще бъдат пряко ангажирани с дейностите по дезинфекция, дезинсекция и дератизация. 12. Други документи за доказване на техническите възможности за изпълнение на поръчката. Отварянето на офертите ще се извърши на 11.05.2016г. от 10:30 часа в Заседателна зала в административната сграда на ТП на НОИ – Хасково, находяща се на адрес гр. Хасково, ул. “Георги Кирков” №30. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Офертите ще бъдат получени, разгледани, оценени и класирани от назначена от Възложителя комисия. Комисията съставя протокол, който представя на Възложителя за утвърждаване, заедно с цялата документация по проведената обществена поръчка. Възложителят сключва договор за възлагане на поръчката с участникът класиран на първо място, съгласно Проекта на договор (Образец 11). При сключване на договора, определеният Изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП и документ за внесена гаранция за изпълнение на договора. Участникът с когото Възложителят сключи договор, се задължава да внесе сума в размер на 5% от стойността на поръчката като гаранция за изпълнение на договора. Същата се освобождава в срок от 30 /тридесет/ календарни дни, след изтичане срока на Договора или я задържа при неговото неизпълнение и разваляне по вина на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, като не дължи лихва за времето,през което гаранцията е престояла у него

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

09/05/2016