Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална здравноосигурителна каса, ул. Кричим № 1, За: Кристиян Велинов, България 1407, София, Тел.: 02 9659345, E-mail: kvelinov@nhif.bg, Факс: 02 9659165

Място/места за контакт: Национална здравноосигурителна каса, гр. София, ул. Кричим № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/714.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на настоящата обществена поръчка е доставка на хигиенни материали за нуждите на ЦУ на НЗОК и 28 РЗОК с 4 обособени позиции, както следва: Позиция № 1: „Хартиени изделия“ Позиция № 2: „Ароматизатори и препарати за WC” Позиция № 3: „Почистващи препарати и сапуни“ Позиция № 4: „Спомагателни материали и чували за смет“.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

33760000, 39831300, 39831600, 39822000, 19640000, 39811110, 39811100, 39224330

Описание:

Тоалетна хартия, носни кърпички, хартиени кърпи за изтриване на ръце и салфетки за маса
Почистващи препарати за подове
Почистващи препарати за тоалетни
Почистващи препарати, съдържащи сода каустик
Големи и малки пликове за смет от полиетилен
Диспенсери/дозатори за освежители за въздух (ароматизатори)
Освежители за въздух (ароматизатори)
Кофи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно техническата спецификация на обществената поръчка. Участниците могат да подават оферти за пълния обем на поръчката, за една, или за няколко обособени позиции

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

52500 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ЦУ на НЗОК в София и 28 РЗОК в областните центрове

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Хигиенните материали следва да отговарят на изискванията и параметрите, посочени в техническата спецификация. 2. Хигиенните материали от група II „Препарати за WC” от обособена позиция № 2 „Ароматизатори и препарати за WC” и от обособена позиция № 3 „Почистващи препарати и сапуни“ следва да имат сертификат за произход, информация за съдържанието, инструкции за приложение и употреба на български език. 3. Съдържанието на почистващите препарати трябва да съответства на изискванията на Регламент/ЕО/648/2004 относно детергентите и европейските стандарти за етикетирането на препаратите. 4. Хигиенните материали следва да имат срок на годност не по-малко от 12 месеца. 5. Хигиенните материали следва да са безвредни за живота и здравето на хората. 6. При извършване на доставките Изпълнителят следва да доставя хигиенни материали, които напълно съответстват на техническата спецификация на възложителя и на представените в офертата му мостри. 7. При извършване на всяка доставка, хигиенните материали следва да са с обозначена маркировка по БДС или СЕ. 8. След получаване на писмена заявка от съответния обект на Възложителя, Изпълнителят с осигурен собствен транспорт следва да доставя хигиенните материали в подходяща за съхранение и транспорт опаковка. 9. Изпълнителят следва да доставя заявените количества и видове арикули в обектите на Възложителя в рамките на 48 /четиридесет и осем/ часа, считано от момента на подаване на заявката от съответния обект на Възложителя. 10. Рекламации: 10.1. В случай на поява на скрит фабричен дефект (при правилна експлоатация и съхранение), Изпълнителят се задължава в рамките на 2 (два) работни дни след уведомяването от Възложителя да изпрати свой представител, който да установи рекламацията и да извърши замяната незабавно. 10.2. В случай на рекламация за количествени несъответствия и видими фабрични дефекти, констатирани с двустранно подписан протокол, Изпълнителят извършва замяна в рамките на 2 (два) работни дни. 10.3. В случай на рекламация за доставени артикули, несъответстващи на представените мостри, Изпълнителят се задължава в рамките на 2 (два) работни дни след уведомяването от Възложителя да изпрати свой представител, който да установи рекламацията и да извърши замяната незабавно. 11. Изпълнителят следва да изготви и предложи подходяща форма на заявка за доставка на хигиенни материали. Попълването на заявката трябва да бъде лесно и интуитивно. 12. За всяка извършена доставка се изготвя и подписва приемо-предавателен протокол в два екземпляра от длъжностни лица на Изпълнителя и упълномощени представители на Възложителя. В протокола се отразяват вида и количеството на доставените хигиенни материали. Протоколът е основание за издаване на фактура от Изпълнителя и определя нейното съдържание. 13. При сключване на договор, изпълнителят следва да представи списък с имената и телефоните на длъжностните лица, които ще отговарят за изпълнението на договора от негова страна, както и на служителите, които ще извършват доставките. 14. Възложителят заплаща на Изпълнителя възнаграждение, съответстващо на доставените хигиенни материали през всеки месец. Плащането се извършва ежемесечно, с платежно нареждане, по посочена от Изпълнителя банкова сметка по следния начин: 14.1. От Централно управление (ЦУ на НЗОК) - в срок до 15 дни след подписване на приемо-предавателен протокол и представяне на фактура за заявените и доставените в ЦУ на НЗОК хигиенни материали. 14.2. От всяка от 28-те Районни здравноосигурителни каси (РЗОК) - в срок до 15 дни след подписване на приемо-предавателен протокол и представяне на фактура за заявените и доставени в съответната РЗОК хигиенни материали.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1. На оценяване подлежат офертите само на участниците, които отговарят на изискванията към тях по раздел III от техническите изисквания и указания за офериране. 2. Оценяването и класирането на офертите се извършва по критерий “най-ниска цена” за всяка обособена позиция по отделно. Сравняват се предложените от участниците общи цени за всяка една обособена позиция. Общата цена на обособена позиция е равна на сбора от единичните цени на артикулите, посочени в конкретната обособена позиция, умножени по техните прогнозни количества. Крайното класиране на участниците се извършва във възходящ ред, като на първо място се класира участникът, предложил най-ниска обща цена за съответната обособена позиция

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

11/04/2016 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Съдържанието на офертата включва задължително Приложения №№ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 и 8 към поканата. Офертите се представят всеки работен ден от 9,00 до 17,00 ч. до обявения срок в деловодството на Централно управление на Националната здравноосигурителна каса на адрес: гр. София 1407, ул. ”Кричим” № 1, лично, чрез куриерска фирма или по пощата чрез известие за доставяне. Неразделна част от настоящата публична покана са утвърдените от Възложителя Технически изисквания и указания за офериране, Приложения №№ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 и 10, които са на разположение на оферентите на посочения в раздел I на поканата интернет адрес в профила на купувача. 2. Отварянето на офертите ще се извърши при условията на чл. 101г, ал. 3 от ЗОП на 12.04.2016 г. от 10:30 ч., в сградата на ЦУ на НЗОК, гр. София, ул. "Кричим" № 1

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

08/04/2016