Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Даниел Демирев - експерт търговия; Сашка Йовчева - гл. инж. ЗБУТ-ТМ по технически въпроси, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3073/; 0417 83305/3320/, E-mail: ddemireff@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел ЗБУТ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=0.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на консумативи за тестващите апарати за употребата на алкохол и упойващи вещества: Alcotest 7510; Alcotest 7410; Alcotest 6810; Drugtest 5000, съгласно Техническа спецификация и условия за изпълнение на поръчката - Приложение № 1, която може да бъде намерена в профила на купувача, посочен по-горе. Трябва да се участва за цялостно изпълнение предмета на поръчката.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

38570000

Описание:

Инструменти и апарати за регулиране и контрол


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

общо 24 300 броя консумативи за тестващи апарати, количествата на изделията по видове апарати подробно описани в - Техническа спецификация. Прогнозната стойност е и максималния финансов ресурс осигурен от Възложителя. Подадени ценови оферти, които надхвърлят прогнозната стойност, ще бъдат отстранявани като неотговарящи на предварително обявените условия на Възложителя.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

31840 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Отдел „Логистика и контрол”, гр. Раднево, ул. „Заводска” № 26, съгласно /Incoterms 2010/.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно Техническа спецификация и условия за изпълнение - Приложение №1, която може да бъде намерено в профила на купувача, посочен по-горе в настоящата публична покана. 2. Срокове и начин на изпълнение на поръчката: 12 (дванадесет) месеца от датата на сключване на договор. Доставките се извършват по заявка. Срок за изпълнение на конкретна заявка до 30 (тридесет) дни от получаването от Изпълнителя. Подаването на заявки се извършва по факс или с писмо с обратна разписка от Изпълнителя по договора от страна на Възложителя – отдел Логистика и контрол, гр. Раднево. 3. Условията на плащане: разсрочено, по банков път, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след всяка доставка, на база приемо-предавателен протокол и представена фактура-оригинал. Срокът на плащане на доставена партида, започва да тече от датата на последно представения документ (фактура и приемо-предавателен протокол). 4. Участниците да представят с офертата си мостри за оценка. Мострите се представят заедно с офертата. Поставят се вътре в офертата или в отделен запечатан плик, върху който се надписва: Мостри по публична покана с предмет: „Доставка на консумативи за тестващите апарати за употребата на алкохол и упойващи вещества: Alcotest 7510; Alcotest 7410; Alcotest 6810; Drugtest 5000” – (рег. № 46/2016 г. – ПП) и наименование на участника. Участник, който не представи мостри се отстранява от участие. Мостри, които не отговарят на техническите изисквания на възложителя, описани в техническата спецификация, се отстранява от участие. Мострите на участник определен за изпълнител се задържат до приключване на изпълнението на договора. На останалите участници мострите се връщат в 15 дневен срок след определяне на изпълнител. 5. Не се позволя в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 6. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост - оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

08/04/2016 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Източник на финансиране на поръчката: собствени средства. Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417/8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на комисията ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” № 13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката. Отварянето на офертите ще се извърши публично на 11.04.2016 г. от 09:30 часа в заседателна зала на Възложителя (административна сграда, партер). На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

08/04/2016