Версия за печат

BG-Хасково

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Регионален инспекторат по образованието - Хасково, ул. Патриарх Евтимий 2, За: Йовка Кабова, Република България 6300, Хасково, Тел.: 038 650060, E-mail: rio_haskovo@mon.bg, Факс: 038 622503

Място/места за контакт: Регионален инспекторат по образованието - Хасково

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.riobg.com.

Адрес на профила на купувача: www.riobg.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

"Извършване на денонощна физическа охрана на имот - бивш Дом за отглеждане и възпитание на деца, лишени от родителска грижа, с. Скобелево, общ. Димитровград, обл. Хасково, включително на съоръженията и намиращото се в имота имущество" за период от една година, считано от 10.04.2016 г. до 10.04.2017 г.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79713000

Описание:

Охранителни услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Поръчката включва денонощна физическа охрана на имот - бивш Дом за отглеждане и възпитание на деца, лишени от родителска грижа, находящ се на адрес: с. Скобелево, общ. Димитровград, обл. Хасково, включително на съоръженията и намиращото се в имота имущество", съгласно приложената в документацията техническа спецификация. Имотът включва: земя - 17780 кв. м. и три сгради.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

22118 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Имот - бивш Дом за отглеждане и възпитание на деца, лишени от родителска грижа, находящ се на адрес: с. Скобелево, общ. Димитровград, обл. Хасково

NUTS:

BG422

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Поръчката следва да се изпълни съгласно изискванията на Възложителя, посочени в настоящата покана и документацията на поръчката, публикувани в профила на купувача на Възложителя: www.riobg.com 1. Изисквания към техническите възможности и/или квалификацията на участниците: 1.1. Участникът трябва да е изпълнил минимум две услуги, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата.Участниците представят списък на услугите, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените услуги. Доказателството за извършената услуга се представя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. За услуги еднакви или сходни с предмета на поръчката, ще се считат услуги по осигуряване на охранителна дейност. 1.2. Всеки един участник следва да разполага с: - валиден лиценз за извършване на частна охранителна дейност съгласно Закона за частната охранителна дейност (ЗЧОД). Лицензът трябва да е за извършване на частна охранителна дейност по чл. 5, ал. 1, т. 2 от ЗЧОД или еквивалентен дoкумент (за участници чуждестранни лица) за територията на цялата страна или на територията на област Хасково; - удостоверение за вписване на учатника в регистъра на администраторите на лични данни, воден от Комисията за защита на личните данни; 2. Всяка оферта следва да съдъжа: 2.1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника или негов представител - поставя се в началото на офертата. 2.2. Представяне на участника – попълнено по образец съгласно Приложение № 1 към документацията, което включва: - Посочване на Единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър (ЗТР), БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата. Представя се копие от документ за регистрация/актуално състояние или копие от документа за ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР. Когато участникът в процедурата е чуждестранно юридическо лице се представя съответен еквивалентен документ, съобразно националното му законодателство, издаден от съдебен или административен орган в дървата, в която е установен. Документът следва да е представен в официален превод съгласно т. 16а на Параграф 1, ДР от ЗОП; - Документ за самоличност на участника, когато участникът е физическо лице или физическо лице е включено в състава на обединение - заверено от участника/физическо лице копие; - При участник - обединение се представя нотариално заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Срокът на обединението следва да е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена. - Когато участникът е обединение посочената информация се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. - Копие от регистрация по ЗДДС - при наличието на такава. 2.3.Списък на услугите, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателствата за извършените услуги. Продължава в раздел "Допълнителна информация".

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

07/04/2016 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Продължение от раздел "Изисквания за изпълнение на поръчката": 2.4.Заверено копие на лиценз за извършване на охранителна дейност. 2.5. Заверено копие на удостоверение, че участникът е вписан като администратор на лични данни в регистъра на администраторите на лични данни. 2.6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” – „д” от ЗОП по образец (Приложение № 4). 2.7. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 по образец (Приложение № 5); 2.8. Техническо предложение – по образец (Приложение № 2), придружено с проект на план и схема за охрана на обекта. 2.9. Ценово предложение – по образец (Приложение № 3). 2.10. Декларация за приемане на клаузите на проекта на договор – по образец (Приложение № 6) Документацията по настоящата процедура е на разположение на заинтересованите лица в електронен вид в Профила на купувача на официалната страница на Възложителя - www.riobg.com Офертите на участниците се представят от участника или от упълномощен от него представител, лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка в деловодството на Регионален инспекторат по образованието - Хасково на адрес: гр. Хасково, ул. “Патриарх Евтимий“ № 2, ет. 2, стая 70.Възложителят няма да приема за участие и ще връща незабавно оферта, която е постъпила в незапечатан, прозрачен плик или в плик с нарушена цялост, или е постъпила след изтичане на крайния срок за получаване на оферти, лично или по пощата. Върху плика участникът посочва наименование, адрес за кореспонденция, телефон, по възможност факс и електронен адрес, предмета на поръчката. Всички документи в офертата следва да бъдат подписани и подпечатани от лицето/лицата, които представляват участника. Документи, представени под формата на копия, извън тези, които трябва да са с нотариална заверка, следва да бъдат заверени на всяка страница „вярно с оригинала” и подпис и печат. Офертите се подават от 9:00 часа до 17:30 часа всеки работен ден в срок до 07.04.2016 г. включително. Офертите на участниците ще бъдат отворени на 08.04.2016 г. от 11,00 часа, в сградата на Регионален инспекторат по образованието - Хасково на адрес: гр. Хасково, ул. “Патриарх Евтимий“ № 2. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица. Срок на валидност на офертите: 60 календарни дни, считано от крайния срок за подаването им. Предложената от участника цена за изпълнение на поръчката не следва да надвишава посочената прогнозна стойност.В случай, че участник представи ценова оферта с по-висока цена от прогнозната, неговата оферта няма да бъде разглеждана и същият ще бъде отстранен от участие в процедурата. Предлаганите от участниците цени трябва да са в български лева, без ДДС и съответно с включен ДДС, с точност до втори знак /включително/ след десетичната запетая. В случай, че ценовите оферти в две или повече оферти са равни, се прилага чл. 71, ал. 5, т. 1 от ЗОП. При сключване на договора, определеният за Изпълнител учасник представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП за лицата, съгласно чл. 47, ал. 4 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата, в която е установен предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен регистър или предоставянето им служебно на Възложителя; декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП и гаранция за изпълнение на договора в размер на 2 % от стойността му.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

07/04/2016