Версия за печат

BG-Вършец

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Вършец, бул. България № 10, За: Антон Димитров Тошев, Република България 3540, Вършец, Тел.: 09527 2222, E-mail: admin_varshetz@mail.bg, Факс: 09527 2323

Място/места за контакт: Общинска администрация - Вършец

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.varshets.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.varshets.bg/index.php?option=administrate&range=_buyer&case=competitions.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Обществената поръчка включва: "Ремонт общински пътища и улици включващ: 1.Ремонт общински път MON 1092 Вършец -Заножене – Спанчевци“; 2.Ремонт на общински път MON 1091 /III-162 Стояново – п.к. Главаци/ Черкаски – граница Община (Вършец – Берковица) – Слатина – Ягодово (MON 2009) – в границите на с. Черкаски; 3. Ремонт на улици в гр.Вършец;

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45233142, 45233222

Описание:

Работи по ремонт на пътища
Строителни работи по полагане на пътна настилка от павета и асфалтова настилка


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Обществената поръчка включва: "Ремонт общински пътища и улици включващ: 1.Ремонт общински път MON 1092 Вършец - Заножене – Спанчевци“; 2.Ремонт на общински път MON 1091 /III-162 Стояново – п.к. Главаци/ Черкаски – граница Община (Вършец – Берковица) – Слатина – Ягодово (MON 2009) – в границите на с. Черкаски; 3. Ремонт на улици в гр.Вършец ”. Основните строително - монтажни дейности за изпълнение на поръчката включват: изкърпване с асфалтобетонова смес с дебелина 4 см. /включващо: изрязване, натоварване и извозване на строителния отпадък, почистване на основата, наръсване с емулсия, полагане на асфалтобетонова смес, валиране и обработване на фугите с битум/ и асфалтиране с плътна асфалтобетонова смес /включващо: фрезоване на съществуваща асфалтова настилка, извозване на строителния отпадък, почистване на основата, направа на първи битумен разлив, полагане на изравнителен пласт от неплътен асфалтобетон с различна дебелина, втори битумен разлив, полагане на плътен асфалтобетон с дебелина 4см в уплътнено състояние, валиране на асфалтобетоновата настилка, оформяне на връзката със съществуващите улици, повдигане на ревизионни шахти и улични оттоци до нивото на новата настилка/.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

170771 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

В границите на община Вършец, гр.Вършец и с.Черкаски

NUTS:

BG312

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Офертите на участниците следва да съдържат: - Списък на документите, съдържащи се в офертата, в свободен текст подписан от участника; -Представяне на участника ( Приложение № 1 ); - Документ за регистрация на участника или посочен Единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, ако участниците са български юридически лица. Когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност – заверено от участника копие. Ако участниците са юридически лица или еднолични търговци и не са посочили ЕИК се представя удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 2 (два) месеца преди датата на представяне на офертата за участие. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът трябва да е издаден от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и да се представи в официален превод на български език; Доказателства за технически възможности на участника: Списък на изпълнените обекти на строителството, еднакво или сходно с предмета на поръчката, през последните три години /2013, 2014 и 2015 г./, попадащи в обхвата на строежи от II /втора група/ - строежи от транспортната инфраструктура, съгласно чл. 5, ал.1, т.2 от ПРВВЦПРС /Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя/, считано от датата на подаване на офертата. Списъкът следва да бъде попълнен съгласно Приложение № 2 от документацията. Под сходно строителство се разбира строителство и/или ремонт на пътища и улици, включващо изкърпване, преасфалтиране и асфалтиране. Като доказателства, участникът прилага: а) посочване на публични регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; Минимално изискване, което възложителят поставя е участникът да е изпълнил или да е участвал в изпълнението на минимум 3 /три/ строителни обекта еднакви или сходни с предмета на поръчката, през последните три години /2013, 2014 и 2015 г./, считано от датата на подаване на офертата, попадащи в обхвата на строежи от II /втора група/, за които да представи минимум 3 /три/ доказателства за изпълнението на трите обекта, посочени по-горе, съгласно чл. 51, ал. 1, т.2, буква а, б и в от ЗОП; - Списък на предложения екип, който ще бъде ангажиран с изпълнението на поръчката, с точно посочване на позицията, за която се предлага всяко лице, образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на всяко от тях (Приложение № 3), както и от декларация за ангажираност от посочените в списъка лица, че ще бъдат на разположение за срока на изпълнение на поръчката (Приложение № 4); - Списък на техническото оборудване, строителна техника и механизация, необходими за изпълнение на поръчката /посочват се по вид и характеристики, съобразно видовете работи/ - образец (Приложение № 5); - Сертификат ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват сходен с предмета на поръчката; - Сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001 : 2004 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват сходен с предмета на поръчката; Изискванията продължават в раздел Допълнителна информация.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

П1 Финансов показател - Предложена цена – 50 % тежест; П2 Технически показатели - с тежест - 50 % тежест;

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

04/04/2016 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

-Сертификат за разработена и внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18001 : 2007 или еквивалент с предметен обхват сходен с предмета на поръчката; -Валидна застрахователна полица „Застраховка за професионална отговорност в строителството” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, придружена от декларация, че застраховката ще се поддържа през целия период на договора; -Декларация за спазване на изискванията за минималната цена на труда и условията на труд (съгласно Приложение № 6); - Декларация за приемане на условията в проекта на договор (Приложение № 7); - Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (Приложение № 8); Декларация по чл. 47, ал.9 от ЗОП (Приложение № 9); -Техническо предложение за изпълнение на поръчката, съгласно приложения образец (Приложение № 10); Техническото предложение трябва да съдържа и следните компоненти: Предлаган подход, план за работа и организация: Представлява описание на цялостния процес на изпълнението на обществената поръчка, основният подход, етапите и дейностите по време на изпълнение на строителството, начина на комуникация между потенциалния изпълнител и Възложителя и вътрешния контрол, който изпълнителя ще осъществява. Рискове пред изпълнението на плануваните СМР и методи за тяхното избягване и преодоляване: Разглеждат се предложенията на участниците за управление на следните дефинирани от възложителя рискове, които могат да възникнат при изпълнението на договора: • Времеви рискове – всеки участник посочва времевите рискове, които допуска и мерките за тяхното овладяване и управление. • Закъснение началото на започване на работите; • Липса/недостатъчна координация и сътрудничество между заинтересованите страни на проекта, • Неизпълнение на договорни задължения, в това число забава на плащанията по договора от Страна на Възложителя; • Трудности при изпълнението на обектите, продиктувани от непълноти и/или неточности в в техническите спецификации; Ценово предложение за изпълнение на поръчката, съгласно приложения образец (Приложение № 11). Срок на валидност на офертите: 90 /деветдесет/ календарни дни, считано от датата на подаване на офертата. Офертите се подават в запечатан непрозрачен плик в деловодството на община Вършец, с адрес гр. Вършец, община Вършец, област Монтана, бул. „България” № 10, до 17:00 часа на 04.04.2016 г. Върху плика с офертата се поставя надпис: Оферта за "Ремонт общински пътища и улици включващ: 1.Ремонт общински път MON 1092 Вършец -Заножене – Спанчевци“; 2.Ремонт на общински път MON 1091 /III-162 Стояново – п.к. Главаци/ Черкаски – граница Община (Вършец – Берковица) – Слатина – Ягодово (MON 2009) – в границите на с. Черкаски; 3. Ремонт на улици в гр.Вършец ”, с име на участника, адрес, телефон, факс и по възможност електронна поща. Дата, час и място на отваряне на офертите: 11.00 часа на 05.04.2016 г., в заседателната зала в сградата на община Вършец, с адрес гр. Вършец, община Вършец, област Монтана, бул. „България” № 10. Отварянето на офертите се извършва при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП – публично.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

04/04/2016