Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национален дворец на културата - Конгресен център София ЕАД, пл. България № 1, За: Жорж Радушев, Република България 1414, София, Тел.: 02 9166057, E-mail: gradushev@ndk.bg, Факс: 02 8657053

Място/места за контакт: Отдел „Правно обслужване“

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ndk.bg.

Адрес на профила на купувача: http://sop.bg/ndk-169/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Организиране и осигуряване на помощ при настаняване на посетители и обслужване в гардеробни пространства за събития на НДК.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79992000, 98341000

Описание:

Услуги по посрещане
Услуги, свързани с настаняване в сгради


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Неприложимо

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София, пл. България № 1

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Всеки участник трябва да отговаря на следните условия: 1. През последните три години, считано от датата на подаване на офертата да има изпълнени услуги с предмет организиране и осигуряване на помощ при настаняване на посетители за минимум 100 (сто) събития в закрити съоръжения с капацитет над 3 500 седящи места за всяко от събитията. Участникът трябва да разполага и да представи доказателства за извършените услуги. Съгласно чл. 51, ал. 4 от ЗОП доказателство за извършената услуга се представя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Средният годишен брой служители на участника за всяка от последните три години (2013 г., 2014 г. и 2015 г.) следва да е минимум 20 бр. служители и 3 броя ръководни служители (освен когато участникът е посочил в офертата си, че ще използва подизпълнител или ресурсите на трето лице). Участник, който не отговаря на едно или повече от гореизброените изисквания, няма да бъде допуснат до оценяване и класиране. Срок на договора: 2 години от датата на сключването му или при достигане на обща стойност на договора 65 999,99 лв. (шестдесет и пет хиляди деветстотин деветдесет и девет лева и деветдесет и девет стотинки) без ДДС.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показателите за оценка на всяка оферта и техните относителни тежести са: 1. Показател „Ценово предложение“ (Пцп) с обща относителна тежест 60%, включващ два подпоказателя: 1.1. Подпоказател „Цена на час на човек за осигуряване на помощ при настаняване на посетители и обслужване в гардеробни пространства“ (Пцп1) с тежест 30%. 1.2. Подпоказател „Цена на час за осигуряване на отговорник, който да контролира, координира и организира екипа на изпълнителя“ (Пцп2) с тежест 30%. 2. Показател „Техническо предложение“ (Птп) с обща относителна тежест 40%, включващ два подпоказателя: 2.1. Подпоказател „План за цялостна организация на дейностите по извършване на услугата – предмет на поръчката“ (Птп1) с тежест 30%. 2.2. Подпоказател „План за управление на риска“ (Птп2) с тежест 10%. Оценката по показателите се изчислява при спазване на правилата подробно описани в Методика за оценка на оферта - приложение към Публичната покана. 3. Комплексна оценка (КОО) = Пцп + Птп, където: Пцп е оценката на офертата по Показателя „Ценово предложение“. Птп е оценката на офертата по Показателя „Техническо предложение“. Максималната възможна стойност на Комплексната оценка на оферта (КОО) е 100 точки. Когато предложената от участник цена на час на човек за осигуряване на помощ при настаняване на посетители и обслужване в гардеробни пространства и/или цена на час за осигуряване на отговорник, който да контролира, координира и организира екипа на изпълнителя е с повече от 20 на сто по-благоприятна от средната стойност на предложените от останалите участници цена на час на човек за осигуряване на помощ при настаняване на посетители и обслужване в гардеробни пространства, съотв. цена на час за осигуряване на отговорник, който да контролира, координира и организира екипа на изпълнителя, комисията спазва разпоредбите на чл. 70 от ЗОП, като изисква представяне на писмена обосновка в срок от 3 работни дни от получаване на искането. Комисията приема представената писмена обосновка при наличие на някое от обстоятелствата, посочени в чл. 70, ал. 2 от ЗОП: 1. оригинално решение за изпълнение на обществената поръчка; 2. предложеното техническо решение; 3. наличието на изключително благоприятни условия за участника; 4. икономичност при изпълнение на обществената поръчка; 5. получаване на държавна помощ. Класирането на офертите се извършва от комисията от длъжностни лица, определени от възложителя, в низходящ ред на получените Комплексни оценки, като на първо място се класира офертата с най-висока Комплексна оценка. В случай, че определените по тази методика комплексни оценки на две или повече оферти са равни, за икономически най-изгодна се приема тази оферта, която е получила най-висока оценка по показателя „Ценово предложение“. При условие, че и оценките по показателя „Ценово предложение“ са еднакви, комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

31/03/2016 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Цялата документация е налична в Профила на купувача на възложителя. Източник на финансиране: собствени средства на възложителя. Място за получаване на офертите: гр. София, пл. "България" № 1, основна сграда на НДК, ет. 4, Деловодство. Срок на валидност на офертите: 120 (сто и двадесет) календарни дни от крайната дата за получаване на офертите. Всяка оферта трябва да съдържа минимум: 1. Данни за лицето, което прави предложението – по образец. 2. Техническо предложение, включващо срок на валидност на офертата, План за цялостна организация на дейностите по извършване на услугата – предмет на поръчката и План за управление на риска - по образец. 3. Ценово предложение – по образец. 4. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 5 от ЗОП – по образец. 5. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП – по образец. 6. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще бъдат предложени на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители – по образец. 7. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - по образец. 8. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата с посочване на стойностите, датите и получателите - по образец, заедно с доказателства по смисъла на чл. 51, ал. 4 от ЗОП за всяка от извършените услуги. 9. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години (2013 г., 2014 г. и 2015 г.) - в свободен текст. 10. Пълномощно в полза на лицето, подписало офертата, когато не е подписана от законен представител на лицето, което прави предложението. 11. Списък на документите, съдържащи се в офертата – по образец. Отварянето на офертите ще се проведе на 01.04.2016 г. от 10:00 часа, в гр. София, пл. "България" № 1, основна сграда на НДК, ет. 4, Заседателна зала.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

31/03/2016