ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Национален дворец на културата - Конгресен център София ЕАД, пл. България № 1, За: Жорж Радушев, Република България 1414, София, Тел.: 02 9166057, E-mail: gradushev@ndk.bg, Факс: 02 8657053
Място/места за контакт: Отдел „Правно обслужване“
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ndk.bg.
Адрес на профила на купувача: http://sop.bg/ndk-169/.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Организиране и осигуряване на помощ при настаняване на посетители и обслужване в гардеробни пространства за събития на НДК.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
79992000, 98341000
Описание:
Услуги по посрещане
Услуги, свързани с настаняване в сгради
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
гр. София, пл. България № 1
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Всеки участник трябва да отговаря на следните условия:
1. През последните три години, считано от датата на подаване на офертата да има изпълнени услуги с предмет организиране и осигуряване на помощ при настаняване на посетители за минимум 100 (сто) събития в закрити съоръжения с капацитет над 3 500 седящи места за всяко от събитията.
Участникът трябва да разполага и да представи доказателства за извършените услуги. Съгласно чл. 51, ал. 4 от ЗОП доказателство за извършената услуга се представя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата.
2. Средният годишен брой служители на участника за всяка от последните три години (2013 г., 2014 г. и 2015 г.) следва да е минимум 20 бр. служители и 3 броя ръководни служители (освен когато участникът е посочил в офертата си, че ще използва подизпълнител или ресурсите на трето лице).
Участник, който не отговаря на едно или повече от гореизброените изисквания, няма да бъде допуснат до оценяване и класиране.
Срок на договора: 2 години от датата на сключването му или при достигане на обща стойност на договора 65 999,99 лв. (шестдесет и пет хиляди деветстотин деветдесет и девет лева и деветдесет и девет стотинки) без ДДС.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Показателите за оценка на всяка оферта и техните относителни тежести са:
1. Показател „Ценово предложение“ (Пцп) с обща относителна тежест 60%, включващ два подпоказателя:
1.1. Подпоказател „Цена на час на човек за осигуряване на помощ при настаняване на посетители и обслужване в гардеробни пространства“ (Пцп1) с тежест 30%.
1.2. Подпоказател „Цена на час за осигуряване на отговорник, който да контролира, координира и организира екипа на изпълнителя“ (Пцп2) с тежест 30%.
2. Показател „Техническо предложение“ (Птп) с обща относителна тежест 40%, включващ два подпоказателя:
2.1. Подпоказател „План за цялостна организация на дейностите по извършване на услугата – предмет на поръчката“ (Птп1) с тежест 30%.
2.2. Подпоказател „План за управление на риска“ (Птп2) с тежест 10%.
Оценката по показателите се изчислява при спазване на правилата подробно описани в Методика за оценка на оферта - приложение към Публичната покана.
3. Комплексна оценка (КОО) = Пцп + Птп, където:
Пцп е оценката на офертата по Показателя „Ценово предложение“.
Птп е оценката на офертата по Показателя „Техническо предложение“.
Максималната възможна стойност на Комплексната оценка на оферта (КОО) е 100 точки.
Когато предложената от участник цена на час на човек за осигуряване на помощ при настаняване на посетители и обслужване в гардеробни пространства и/или цена на час за осигуряване на отговорник, който да контролира, координира и организира екипа на изпълнителя е с повече от 20 на сто по-благоприятна от средната стойност на предложените от останалите участници цена на час на човек за осигуряване на помощ при настаняване на посетители и обслужване в гардеробни пространства, съотв. цена на час за осигуряване на отговорник, който да контролира, координира и организира екипа на изпълнителя, комисията спазва разпоредбите на чл. 70 от ЗОП, като изисква представяне на писмена обосновка в срок от 3 работни дни от получаване на искането. Комисията приема представената писмена обосновка при наличие на някое от обстоятелствата, посочени в чл. 70, ал. 2 от ЗОП:
1. оригинално решение за изпълнение на обществената поръчка;
2. предложеното техническо решение;
3. наличието на изключително благоприятни условия за участника;
4. икономичност при изпълнение на обществената поръчка;
5. получаване на държавна помощ.
Класирането на офертите се извършва от комисията от длъжностни лица, определени от възложителя, в низходящ ред на получените Комплексни оценки, като на първо място се класира офертата с най-висока Комплексна оценка.
В случай, че определените по тази методика комплексни оценки на две или повече оферти са равни, за икономически най-изгодна се приема тази оферта, която е получила най-висока оценка по показателя „Ценово предложение“. При условие, че и оценките по показателя „Ценово предложение“ са еднакви, комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Цялата документация е налична в Профила на купувача на възложителя.
Източник на финансиране: собствени средства на възложителя.
Място за получаване на офертите: гр. София, пл. "България" № 1, основна сграда на НДК, ет. 4, Деловодство.
Срок на валидност на офертите: 120 (сто и двадесет) календарни дни от крайната дата за получаване на офертите.
Всяка оферта трябва да съдържа минимум:
1. Данни за лицето, което прави предложението – по образец.
2. Техническо предложение, включващо срок на валидност на офертата, План за цялостна организация на дейностите по извършване на услугата – предмет на поръчката и План за управление на риска - по образец.
3. Ценово предложение – по образец.
4. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 5 от ЗОП – по образец.
5. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП – по образец.
6. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще бъдат предложени на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители – по образец.
7. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - по образец.
8. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата с посочване на стойностите, датите и получателите - по образец, заедно с доказателства по смисъла на чл. 51, ал. 4 от ЗОП за всяка от извършените услуги.
9. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години (2013 г., 2014 г. и 2015 г.) - в свободен текст.
10. Пълномощно в полза на лицето, подписало офертата, когато не е подписана от законен представител на лицето, което прави предложението.
11. Списък на документите, съдържащи се в офертата – по образец.
Отварянето на офертите ще се проведе на 01.04.2016 г. от 10:00 часа, в гр. София, пл. "България" № 1, основна сграда на НДК, ет. 4, Заседателна зала.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: