Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Виолета Тотева – експерт търговия / Мария Йорданова-инж инвест. контрол част АС,ХТС,НС; Димитър Цонев-инж. инвест. контрол част ЕА, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3023/; 0417 83305/3066/; 0417 83305/3329/, E-mail: v_toteva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Инвестиции /звено Инвеститорски контрол/

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=0.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Ремонт и реконструкция на ел. къща на ЗС 1202

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45310000

Описание:

Строителни и монтажни работи на електрически инсталации


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно количествена сметка, публикувана в профила на купувача. Прогнозната стойност е и максималния финансов ресурс осигурен от възложителя. Подадени ценови оферти, които надхвърлят прогнозната стойност по процедурата, ще бъдат отстранявани като неотговарящи на предварително обявените условия на Възложителя

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

160432 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

рудник "Трояново-1" с. Трояново

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. През последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, участниците да са изпълнили строителство еднакво или сходно на предмета на поръчката. Под сходно възложителят приема строителство на бетонови настилки, сглобяемо строителство със сандвич панели, ел.инсталации). Доказва се със списък (по образец на възложителя), придружен с доказателства за извършеното СМР по чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП. 2. Срок за изпълнение на поръчката - до 90 календарни дни, считано от датата на подписване на Протокол обр.2 за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия/ниво. 3. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от 1 вариант за изпълнение на поръчката. 4. Начин на фактуриране и плащане:Разплащането ще се извършва по банков път, както следва: а) междинно плащане – 90% от извършените и отчетени СМР през един календарен месец, до 30 календарни дни, считано от датата на представяне на фактура от Изпълнителя, на основание подписан двустранен протокол между упълномощени представители на Възложителя и Изпълнителя за извършените СМР през отчетния месец. Двустранните протоколи за отчитане на извършените видове СМР се представят за фактуриране и разплащане, като приложение на „Сметка-опис” (по образец на Възложителя) и се представят в минимум 3 еднообразни екземпляра. б) окончателно плащане – 10% - до 30 кал. дни, считано от датата на Констативен акт за установяване годността за приемане на извършените дейности. Срокът на плащане, започва да тече от датата на последно представения документ (фактура или приемо-предавателен протокол), за съответната дейност. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице, валутата на банковата сметка следва да бъде в български лева. 5. Други изисквания- гаранционен срок на изпълнените работи - не по-малко от 5 години, в съответствие с минималния гаранционен срок определен в Наредба №2 към ЗУТ, а на доставените материали- не по-кратък от гаранц.срок, предлаган от Производителя, удостоверен с подходящ документ(напр.гаранционна карта). 6. Участникът, определен за изпълнител, преди подписване на договора да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за пета група: отделни видове СМР, посочени в Националната класификация на икономическите дейности, позиция "Строителство", с подразделение съответстващо на категориите на НКИД. Доказва се с декларация, че ако участникът бъде определен за изпълнител ще бъде вписан в ЦПРС за съответната група. 7. Преди подписване на договора, участникът определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от неговата стойност. Когато гаранцията е парична сума същата се внася по банкова сметка в: „Първа Инвестиционна Банка” АД, IBAN: : BG10 FINV 9150 10BG N05J 05, BIC: FINV BGSF. Когато гаранцията е банкова гаранция се изготвя по образец на Възложителя, със срос на валидност 30 дни след изтичане срока на изпълнение на договора. 8. При сключване на договор определеният изпълнител представя: - документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП; - копие на валидна застрахователна полица, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ. 9. За запознаване с реалните условия на експлоатация на обекта на терен, Възложителят организира оглед. Огледът ще се извърши на 31.03.2016. г. и е задължителен. Представители на учасниците трябва да се явят в 10.00ч. пред входа на Административната сграда на ММИ ЕАД. В двудневен срок до началото на огледа желаещите да участват в него следва да заявят това си желание при отговорния за случая инвеститорски контрол. Лице, което ще отговаря за огледа: Мария Йорданова - инж.инв. контрол АС,ХТС,НС- тел. 0885013897.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

05/04/2016 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача.Източник на финансиране: собствени средства. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 06.04.2016 г. от 10:30 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

04/04/2016