ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Агенция по геодезия, картография и кадастър, кв. Павлово, ул. Мусала № 1, За: инж. Виолета Коритарова - дирекция Геодезия, картография и геоинформационни сиситеми, по процедурата - Теодора Ангелова, дирекция Администравино-правно и финансово обслужване, Република България 1618, София, Тел.: 0281883 83, E-mail: acad@cadastre.bg
Място/места за контакт: АГКК
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: cadastre.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.cadastre.bg/content/dostavka-na-specializiran-softuer-za-izgrazhdane-upravlenie-i-upotreba-na-digital-dokumenti.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Доставка на специализиран софтуер за изграждане, управление и употреба на дигитализирани документи чрез електронен архив (ССИУУДДЕА) с право за ползване за неограничен период от време и изработване на ръководство, съдържащо методика за дигитализация, индексиране и съхранение на документите на АГКК в електронен архив“
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
48771000
Описание:
Обслужващи софтуерни пакети с общо предназначение
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
съгласно Техническата спецификация
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Територията на Република България
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва участник, който отговаря на изискванията на чл. 9, чл. 46 от ЗОП и на изискването за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 5 от ЗОП.
2. В процедурата не може да участва участник, който:
2. 1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за:
а)престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс;
б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс;
в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс;
г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс;
д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс;
3. Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници:
3.1. при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;
3.2. които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.
4. Няма изискания за икономическо и финансово състояние.
5. Изисквания за технически възможности и квалификация:
5.1. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнил минимум 3 (три) доставки и услуги, сходни или еднакви с предмета на обществената поръчка.
* Под еднакви или сходни доставки и услуги следва да се има предвид услуги за доставка и гаранционно поддържане на ССИУУДДЕА или сходни софтуерни профукти.
Изискванията по т. 5.1 се доказват със списък на доставките и услугите, отговарящ на изискванията, посочени в чл. 51, ал. 1, т.1 от ЗОП.
5.2. Участникът следва да разполага с персонал и техническо оборудване/обезпеченост за изпълнение на поръчката, включително за периода на гаранционна поддръжка. Участникът представя декларация (образец) с описание на техническото оборудване/обезпеченост за изпълнение на поръчката – посочва се собствено и/или ползвано по договор оборудване, офис, софтуер и друга техника, която ще се използва. В случай, че се използват ресурси на други (трети) физически или юридически лица участникът следва да докаже, че ще има на разположение тези ресурси. Трети лица могат да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
Минимални изисквания: минимален брой експерти/специалисти за изпълнение на обществената поръчка, които ще отговарят за изпълнението й, със следните квалификация и професионален опит:
А. Експерт/проектен ръководител
Квалификация: висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” в професионалнo направлениe Администрация и управление (или еквивалентни). Проектният ръководител трябва да притежава сертификат за познания в технологиите и добрите практики по отношение на внедряването на системи за управление на електронен архив CompTIA CDIA+® или еквивалент;
Общ професионален опит: Минимум 6 години опит във внедряване на информационни системи/софтуерни продукти/;
Специфичен професионален опит: Опит като ръководител на поне три проекта, свързани с доставка и внедряване на ССИУУДДЕА или сходни софтуерни продукти.
Б. Двама Експерти
Квалификация: висше образование с минимална образователно-квалификационна степен „бакалавър”, специалност „Архивистика и документалистика“ (или еквивалентни); Общ професионален опит: Минимум 3 години професионален опит;
В. Трима Експерти
Квалификация: висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” в професионалните направления информатика и компютърни науки; електротехника, електроника и автоматика; комуникационна и компютърна техника (или еквивалентни). Общ професионален опит: Минимум 2 години опит в администрирането, инсталирането и конфигурирането на сървърна техника
8. Други документи - съгласно Раздел ІІІ от указанията към документацията, публикувана в профила на купувача.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Допуснатите участници се класират по следните показатели и относителната им тежест за определяне на комплексната оценка (КО):КО (комплексна оценка) = 60% х ТО + 40% х ЦО
където
ТО (оценка на техническа оферта) – максимален брой точки 100 и относителна тежест 60% в КО
ТОn – сумата на присъдените точки по полазатели Т1 и Т2 на n-тия участник, при
Т1n . Изработване на ръководство, съдържащо методика за дигитализация, индексиране и съхранение на документите на АГКК в електронен архив, тежест - 40
Т2n. Доставка на специализиран софтуер за изграждане, управление и употреба на дигитализирани документи чрез електронен архив (ССИУУДДЕА) с право за ползване за неограничен период от време - тежест 60
ЦО (оценка на ценова оферта) – максимален брой точки 100 и относителна тежест 40% в КО
Присъждането на точки по показател „Предлагана цена“ за всеки един участник се изчислява по формулата:
ЦО=(Предложена най-ниска цена за изпълнение на поръчката/Цена на n-тия участник)*40
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Отварянето на офертите е публично и ще се извърши на 30.03.2016 година, 16.00 часа, в сградата на АГКК, гр. София, ул. "Мусала" № 1, заседателна зала, ет.3. На отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата. Комисията обявява ценовите предложения и предлага по един представител от присъстващите участници да подпише техническите и ценовите предложения.
Възложителят предоставя пълен достъп до документацията по електронен път в профила на купувача. Документацията се предоставя безплатно на адрес: http://www.cadastre.bg/content/poddruzhka-na-iiskir-2016
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: