ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Изграждане и поддържане на система за обмен на данни от и до автобусите на „Бургасбус” ЕООД, изграждане и поддържане на Централизирана Система за връзка и отчитане с Национална Агенция Приходи, поддържане на предоставени от Възложителя кабелни трасета до 70 спирки от БРТ мрежата на градския транспорт за осигуряване на информация на пътниците в реално време
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
48600000
Описание:
Софтуерни пакети за бази данни и операционни софтуерни пакети
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Изграждане на Централизирана Система за връзка и отчитане с Национална Агенция Приходи” от 7 вендинг машини, 5 каси в Транспортна Къща, 1 каса в Терминал Меден Рудник, 1 каса в Автогара Юг, 1 каса в Автогара Запад , 99 автобуса и 87 контрольора при условията и изискванията, посочени в техническото задание от тази документация.Поддържане на предоставени от Възложителя кабелни трасета до 70 спирки от БРТ мрежата на градския транспорт за осигуряване на информация на пътниците в реално време.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Офертите на участниците следва да съдържат:
1. Подписан и подпечатан списък на документите, съдържащи се в офертата.
2. Представяне на участника
3. Декларация по чл. 47, ал. 9 от Закона за обществените поръчки
4. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв .
5.Ценово предложение за изпълнение на поръчката.
6.Копие на Разрешение за осъществяване на дейност с обхват на ползваните при реализиране на техническото предложение, услуги или ограничен ресурс, в случаите в които действащото законодателство в РБ изисква такова.
7.Копия на валидни и издадени сертификати или еквивалентни: а)EN ISO 9001;б) ISO/IEC 20000-1;в)ISO/IEC 27001;г) ISO 14001.
8. Декларация за сроковете за “Реакция и отстраняване на технически проблем”.
9.Декларация за за подмяна на дефектирало оборудване в рамките на 24 часа.
10.Декларация за разполагане с център за денонощна техническа поддръжка.
11.Декларация за разполагане с Help Desk система с интегрирана Trouble Ticket система .
12. Декларация за предоставен достъп до механизъм за непрекъснато наблюдение на връзката и трафика – качество и обеми
13.Времеви график за изпълнение на дейностите по предоставяне на услугата.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 5, 6 от Закона за обществените поръчки се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
Техническото задание за изпълнение на поръчката е посочено в Документацията, поместена в Профила на купувача на Възложителя.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
1. Месечна абонаментна такса за всички услуги за поддържане на достъп за обмен на данни – 25 %;
2. Цена на еднократна инсталационна такса за всички услуги за достъп за обмен на данни– 25 %;
3. Оценка на предложението на участника– 25 %;
4. Допълнителни услуги и преференции – 25 %.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Желаещите да получат Техническата спецификация могат да направят това, като я изтеглят (безплатно) от „Профил на купувача“ на възложителя, където ще бъде достъпна до изтичане на срока, посочен в Публичната покана.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: