Версия за печат

BG-гр. Бургас

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Бургасбус ЕООД гр.Бургас, ул.Индустриална 1, За: Кета Янкова Петрова, Р България 8000, гр. Бургас, Тел.: 088 5917727, E-mail: burgas_bus@b-trust.org, Факс: 056 846763

Място/места за контакт: Икономист ОП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.burgasbus.info..

Адрес на профила на купувача: http://sop.bg/burgasbus-221/op-publichni-pokani/pp-0000574.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Изграждане и поддържане на система за обмен на данни от и до автобусите на „Бургасбус” ЕООД, изграждане и поддържане на Централизирана Система за връзка и отчитане с Национална Агенция Приходи, поддържане на предоставени от Възложителя кабелни трасета до 70 спирки от БРТ мрежата на градския транспорт за осигуряване на информация на пътниците в реално време

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

48600000

Описание:

Софтуерни пакети за бази данни и операционни софтуерни пакети


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Изграждане на Централизирана Система за връзка и отчитане с Национална Агенция Приходи” от 7 вендинг машини, 5 каси в Транспортна Къща, 1 каса в Терминал Меден Рудник, 1 каса в Автогара Юг, 1 каса в Автогара Запад , 99 автобуса и 87 контрольора при условията и изискванията, посочени в техническото задание от тази документация.Поддържане на предоставени от Възложителя кабелни трасета до 70 спирки от БРТ мрежата на градския транспорт за осигуряване на информация на пътниците в реално време.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Бургас

NUTS:

BG341

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Офертите на участниците следва да съдържат: 1. Подписан и подпечатан списък на документите, съдържащи се в офертата. 2. Представяне на участника 3. Декларация по чл. 47, ал. 9 от Закона за обществените поръчки 4. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв . 5.Ценово предложение за изпълнение на поръчката. 6.Копие на Разрешение за осъществяване на дейност с обхват на ползваните при реализиране на техническото предложение, услуги или ограничен ресурс, в случаите в които действащото законодателство в РБ изисква такова. 7.Копия на валидни и издадени сертификати или еквивалентни: а)EN ISO 9001;б) ISO/IEC 20000-1;в)ISO/IEC 27001;г) ISO 14001. 8. Декларация за сроковете за “Реакция и отстраняване на технически проблем”. 9.Декларация за за подмяна на дефектирало оборудване в рамките на 24 часа. 10.Декларация за разполагане с център за денонощна техническа поддръжка. 11.Декларация за разполагане с Help Desk система с интегрирана Trouble Ticket система . 12. Декларация за предоставен достъп до механизъм за непрекъснато наблюдение на връзката и трафика – качество и обеми 13.Времеви график за изпълнение на дейностите по предоставяне на услугата. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 5, 6 от Закона за обществените поръчки се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Техническото задание за изпълнение на поръчката е посочено в Документацията, поместена в Профила на купувача на Възложителя.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1. Месечна абонаментна такса за всички услуги за поддържане на достъп за обмен на данни – 25 %; 2. Цена на еднократна инсталационна такса за всички услуги за достъп за обмен на данни– 25 %; 3. Оценка на предложението на участника– 25 %; 4. Допълнителни услуги и преференции – 25 %.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

29/03/2016 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Желаещите да получат Техническата спецификация могат да направят това, като я изтеглят (безплатно) от „Профил на купувача“ на възложителя, където ще бъде достъпна до изтичане на срока, посочен в Публичната покана.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

29/03/2016