Версия за печат

BG-Златарица

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Златарица, ул. Стефан Попстоянов № 22, За: Албена Ценкова Коначиева - директор на дирекция Специализирана администрация, Република България 5090, Златарица, Тел.: 0615 35420, E-mail: ob_zlatarica@mail.bg, Факс: 0615 35478

Място/места за контакт: Община Златарица

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.zlataritsa.net.

Адрес на профила на купувача: http://www.zlataritsa.net/doc/op/2016002/..


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Избор на изпълнител на СМР на обекти: „1. Основен ремонт на път VTR 3073-/№ 1162, Златарица - Беброво; 2. Основен ремонт на път VTR 1160/ІІІ-4004/, Горско Ново село – Сливовица - /ІІІ-4082/; 3. Основен ремонт на път VTR 1161/ІІІ-4004/, Горско Ново село - Златарица; 4. Основен ремонт на улици „Проф. В. Златарски“, „Н. Златарски“, „Н. Й. Вапцаров“ и „Заря“ гр. Златарица“.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно техническа спецификация, приложенa към документацията за участие. Прогнозната стойност е в лева, без ДДС. Предвидени са за изпълнение следните дейности: 1. Доставка и полагане асфалтобетон плътна смес включително битумен разлив; 2. Фрезоване асфалтобетонова настилка; 3. Битумен разлив; 4. Доставка и полагане неплътен асфалтобетон; 5. Доставка и полагане плътен асфалтобетон.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

133333 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

община Златарица, област Велико Търново

NUTS:

BG321

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изпълнението следва да се извърши на основание техническа спецификация, одобренa със Заповед № 241 / 18.03.2016 г. на Кмета на Община Златарица. В спецификацията са посочени конкретните изисквания за изпълнение. Всяка оферта трябва да съдържа: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника - Образец № 1; 2. Представяне на участника - Образец № 2; 3. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 4. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (ако е приложимо) - Образец № 3; 5. Декларация за конфиденциалност по чл. 33, ал. 4 от ЗОП (ако е приложимо) - Образец № 4; 6. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП - Образец № 5; 7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП - Образец № 6; 8. Техническо предложение по чл. 101в, ал. 1, т. 2 от Закона за обществените поръчки - Образец № 8; 9. Ценово предложение по чл. 101в, ал. 1, т. 3 от Закона за обществените поръчки - Образец № 9; 10. Документи, с които се доказват техническите възможности и квалификацията на участника: 10.1 Списък по чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП - Образец № 7. * Участникът следва да представи списък на строителството, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. * Под строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката се разбира строителство включващо една, няколко или всички от следните дейности - поддържане и/или текущ ремонт и/или строителство и/или благоустрояване и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа и/или тротоари. Когато участник в обществената поръчка е обединение, което не е ЮЛ, документът по т. 2 се представя общо за обединението и поотделно за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а декларацията по т. 7 се представя само за участниците в обединението, които ще извършват дейности, свързани с изпълнението на поръчката. Съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП, документите по т. 10 се представят само за участниците, чрез които обединението /когато обединението не е ЮЛ/ доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП, включващи минималните изисквания за технически възможности и квалификация. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Съгласно чл. 51а, ал. 2 от ЗОП, трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. Продължава в Раздел ІІІ "Допълнителна информация" ..................

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1. Предложена единична цена за един квадратен метър в лева без ДДС за дейност: „Доставка и полагане асфалтобетон плътна смес включително битумен разлив“ - К1 с относителна тежест 70 (седемдесет) %; 2. Предложена единична цена за един квадратен метър в лева без ДДС за дейност: „Фрезоване асфалтобетонова настилка“ - К2 с относителна тежест 6 (шест) %; 3. Предложена единична цена за един квадратен метър в лева без ДДС за дейност: „Битумен разлив“ - К3 с относителна тежест 4 (четири) %; 4. Предложена единична цена за един квадратен метър в лева без ДДС за дейност: „Доставка и полагане неплътен асфалтобетон“ - К4 с относителна тежест 9 (девет) %; 5. Предложена единична цена за един квадратен метър в лева без ДДС за дейност: „Доставка и полагане плътен асфалтобетон“ - К5 с относителна тежест 11 (единадесет) %. Комплексната оценка (КО) на офертите се получава като сбор от оценките по отделните показатели, по следната формула (максимален брой точки 100): КО = К1+К2+К3+К4+К5

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

30/03/2016 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Продължава от Раздел ІІІ - "Изисквания за изпълнение на поръчката" .............. Минимални изисквания за технически възможности и квалификация на участника: 1. Участникът следва да е изпълнил минимум 1 /едно/ строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата. Офертата следва да бъде валидна в срок най-малко 90 (деветдесет) календарни дни считано от крайния срок за подаване на оферти. Оферта с по-малък срок на валидност ще бъде отхвърлена от Възложителя като несъответстваща на изискванията. Финансирането на поръчката е осигурено от бюджета на Община Златарица чрез целева субсидия за капиталови разходи от Министерство на финансите. Настоящата публична покана, Заповед № 241 от 18.03.2016 г. на Кмета на Община Златарица, пълното описание на предмета на поръчката, техническата спецификация, методиката за определяне на комплексната оценка на офертите, проекта на договор, образците на документите и указанията за провеждане на обществената поръчка чрез публична покана по реда на Глава осма "а" от ЗОП са публикувани в профила на купувача на интернет адрес: www.zlataritsa.net, меню "Публични покани". Офертата се представя в непрозрачен запечатан плик в Деловодството на Община Златарица, гр. Златарица, ул. Стефан Попстоянов № 22 от участника или упълномощен негов представител лично, по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или по куриер в срок до 16:30 часа на 30.03.2016 г. Върху плика участникът следва да посочи освен предмета на поръчката, име, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и адрес на електронна поща. Отварянето на офертите ще се извърши публично при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП на 31.03.2016 г. от 09:30 часа в административната сграда на Община Златарица, етаж трети, заседателна зала, гр. Златарица, ул. Стефан Попстоянов № 22. На отваряне на офертите могат да присъстват участниците в обществената поръчка или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

30/03/2016