Версия за печат

BG-Благоевград

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Благоевград, Пл. Георги Измирлиев № 1, За: инж. Цветан Попниколов, Р. България 2 700, Благоевград, Тел.: 073 884456, E-mail: nikibo@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Община Благоевград

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.blgmun.com/cat176/2371/Pokana-170320161.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Възстановяване и ремонт на тротоарни настилки по уличната мрежа на община Благоевград”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45453000

Описание:

Строителни работи по възстановяване и възобновяване


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Изпълнителят следва да извърши ремонтни строително-монтажни работи по „Възстановяване и ремонт на тротоарни настилки по уличната мрежа на община Благоевград”. 1. Разрушаване на тротоар от тротоарни плочи, включително натоварване, транспортиране и разтоварване на депо- 2400 кв. м.; 2. Разрушаване на бетонови бордюри, включително натоварване, транспортиране,разтоварване на депо-950 мл; 3. Изкоп в ЗП ръчен с дълбочина до 0,50м.-1640 куб.; 4.Ръчно натоварване ЗП на транспорт-1640 куб.; 5.Изкоп механизиран с натоварване на транспорт-820 куб.; 6.Превоз на земни маси на разстояние 8 км.-2460 куб.; 7.Доставка и полагане на трошен камък с дебелина 20 см. включително всички свързани с това разходи-330 куб.;8.Добив доставка/превоз/ и профилиране на баластра - 1230 куб,;9.Разбиване на бетон, включително извозване на депо-35 куб.;10.Полагане на бетонови бордюри 50/18/35 см. включително всички свързани с това разходи-950 мл;11.Полагане на бетонови бордюри 50/10/25 см. включително всички свързани с това разходи-950 мл.;12.Полагане на бетонови бордюри 50/8/16 см. включително всички свързани с това разходи-250 мл;13.Тротоарна настилка с бетонови плочи 40/40/5 см.- 400 кв.м.;14. Тротоарна настилка с бетонови плочи 30/30/5 см.- 8200 кв.м.;15. Доставка и полагане на тактилни плочи 30/30/5см. включително всички свързани с това разходи -50 кв.м.;16.Тротоарна настилка със стари бетонови плочи включително всички свързани с това разходи-580 кв.м.;17.Настилка с мраморни плочи с дебелина 5см., включително всички свързани с това разходи- 340 кв.м.; 18.Настилка с бетонови плочи 40/40/5 см. в цгч, включително всички свързани с това разходи- 390 кв.м.;19.Настилка с бетонови плочи 50/50/5 см. в цгч, включително всички свързани с това разходи-390 кв.м.;20.Настилка с бетонови плочи 40/40/5см.- в цгч стари плочи-300 кв.м.;21.Настилка с бетонови плочи 50/50/5 см.-в цгч стари плочи-300 кв.м.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

260754 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

община Благоевград

NUTS:

BG413

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Във възлагане на обществената поръчка могат да участват, като подават оферти, всички български или чуждестранни физически и/или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания от Възложителя в настоящите указания за участие. Не се предвижда възможност за представяне на варианти в офертите. Всяка оферта следва да съдържа: 1. Списък на документите /Образец № 1/. 2. Документ за регистрация или посочване на ЕИК по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. 3. Ценово и техническо предложение за изпълнение на поръчката /по Образец № 2, ведно с Приложение № 1 към „Предлагана цена” за видовете СМР/, отправено от Управителя/изрично упълномощено лице/подписано собственоръчно и подпечатано/. В случай на упълномощаване се прилага пълномощно-оригинал. 4. Единични цени да бъдат изготвени със следните елементи на ценообразуване:4.1. Средна часова ставка - до 2.80 лв. на час;4.2. Допълнителни разходи върху труда до 90%;4.3.Допълнителни разходи върху механизацията до 35%; 4.4.Доставно-складови разходи до 8%;4.5.Печалба до 10%;4.6.Разходни норми -УСН, Билдинг, СЕК. 5. Участникът следва да е изпълнил общо строителство и строителство сходно или еднакво с предмета на поръчката през последните 5 години. Участникът следва през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на заявлението или офертата, да е изпълнил успешно минимум 2 (два) договора с предмет, сходен или еднакъв с предмета на настоящата поръчка. Доказва се с представяне на Списък - образец № 3: а) строителството, изпълнено през последните 5 години, считано до датата на подаване на заявлението или на офертата, а за строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, и: б) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; За „строителство сходно или еднакво с предмета на поръчката”, възложителят ще приема договори с предмет: изграждане, реконструкция, ремонт или благоустрояване на тротоарни настилки – самостоятелно или като част от улична или пътна мрежа, както и изпълнение на улици и пътища. 6. Да притежава собствено или наето техническо оборудване за изпълнение на поръчката /доказва се с декларация по образец по чл. 51, ал. 1, т. 9 от ЗОП - Образец №4/, както следва:6.1.Бордова товарна кола до 3 тона -1 бр.;6.2.Автобагер-1бр.;6.3. Автосамосвали -2бр.;6.4.Челен товарач до 1 куб.м.-1бр.;6.5.Самоходен стоманобандажен вибрационен валяк до 1 тон - 1бр.; 6.6.Пътни знаци Г7, Г8 върху преносими стойки (С26) - 6 бр.;6.7.Въже с червени флагчета(С3.2)-1 бр.;6.8.Ограничителна табела (С.4)-2бр.;6.9.Табели с направляващи стрелки (С6) и (С7)-2бр.;6.10.Облекло с ярък цвят и светлоотразителни ленти (С12) -по 1 бр. Продължава в поле "Допълнителна информация"!

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерий: Икономически най-изгодна оферта 1. Размер на предложената цена - тежест-60 т. 2. Срок за изпълнение на поръчката - тежест-40 т. Комплексната оценка на всеки участник се получава като сбор от оценките на офертата по двата показателя по формулата: КО = К1 + К2 1.Предлагана цена (К1). Максимален брой точки по този показател – 60. Максималният брой точки получава офертата с предложена най – ниска крайна цена за изпълнение на поръчката. Точките на останалите участници се определят в съотношение към най-ниската предложена крайна цена за изпълнение на поръчката по следната формула: К1 =(най – ниска предложена цена за изпълнение на поръчката) х 60 предложена цена от съответния участник От участие се отстранява участник, предложил цена за изпълнение на поръчката по-висока от максималната стойност на осигурения бюджет. Обща прогнозна стойност: 260 754.00 /двеста и шестдесет хиляди седемстотин петдесет и четири / лева без ДДС или 312 904.80 /триста и дванадесет хиляди деветстотин и четири лева и осемдесет стотинки/ лева с ДДС. 2.Срок за изпълнение, предложен от участника (К2). Максимален брой точки по този показател – 40. Максималният брой точки получава офертата с предложен най-кратък срок на изпълнение. Точките на останалите участници се определят по посочената по долу формула, както следва: К2=(предложен най – кратък срок за изпълнение)х 40 предложен срок за изпъление от участника Където „Срок минимум” е най–краткия предложен срок за изпълнение в календарни дни, а „Срок участник” е предложения от оценявания участник срок за изпълнение в календарни дни. Предложеният срок за изпълнение не може да бъде по-малък от 50 /петдесет/ календарни дни и не по – голям от 90 /деветдесет/ календарни дни! Предложеният срок за изпълнение на поръчката следва да бъде цяло число! В случай, че участник е посочил срокове различни от указаните, то неговото техническо предложение няма да бъде оценявано. Забележка: Срокът за изпълнение започва да тече от датата на получаване на писмена заявка от Изпълнителя.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

28/03/2016 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Продължение от полето "Изисквания за изпълнение на поръчката"- виж! 7. Да притежава собствена или наета работна ръка. Доказва се с декларация по Образец №5, в която се посочва: образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на участника и/или на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на строителството. 7.1.Строителен инженер с професионален опит минимум 5 г. или строителен техник с професионален опит минимум 7 г. -1 бр. 7.2.Квалифицирани работници за пътни работи-9 бр.;7.3.Работници за настилки и облицовки-3бр.;7.4.Общи работници -2 бр. 8. Качеството на влаганите материали се доказва с декларация-Образец №6. Към декларацията се прилагат сертификати за съответствие - същите се представят с подаване на офертата. Бетоновите тротоарни плочи трябва да притежават сертификат за производствен контрол с необходимите изпитвания за изтриваемост, мразоустойчивост, водопопиваемост и якост на натиск в заводска строителна лаборатория, съгласно действащите БДС и EN, който се представя с подаване на офертата. Материалите трябва да отговарят по качество на изискванията: за плочите БДС 625, за разтвора БДС 9340 и за асфалтовата паста БДС 4551 или еквиваленти/еквивалентни документи. 9. Участниците да са сертифицирани по стандарти ISO 9001:2008 и ISO 14001:2004 или еквивалент на тях, с обхват включващ предмета на поръчката. – Представят се заверени от участника копия на валидни сертификати. 10. Декларация за съгласие с условията и клаузите заложени в проекта на договора - Образец №7. 11. Участникът следва да представи декларация за запознаване с условията на поръчката /Образец № 8/. 12. Декларации за ангажираност на експертите /Образец № 9/. 13. Проект на договор /Образец № 10/. 14. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (когато не е подписана от управляващия участника). ================================================================ Допълнителна информация, както и документи, могат да бъдат получени на посочения адрес www.blgmun.com- профил на купувача на интернет страницата на Община Благоевград. Публичната покана както и образците на документи са публикувани на адрес www.blgmun.com- профил на купувача. При изготвяне на офертата всеки участник следва да се придържа точно към обявените изисквания. Всеки един участник има право да представи само една оферта. Към офертата е необходимо да бъдат приложени и всички изискуеми от Възложителя документи. Офертите се получават на адрес: гр. Благоевград, пл. „Георги Измирлиев“ №1, сградата на Община Благоевград-деловодство, в срок до 17:30 ч. на 28.03.2016 г. Офертите ще бъдат отворени на 29.03.2016 г. от 14:00 часа, Зала №5 в сградата на Общинска администрация - гр. Благоевград.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

28/03/2016